Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613783-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4 oraz załączniku nr 8 do SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z podanych wymogów spowoduje odrzucenie oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b05d3dc-37c7-49b1-bd2c-ce5885598a86
Biuletyn 613783-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43101894000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Kraśnicka
Zamawiajacy adres numer domu 100
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20718
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 374 655
Zamawiajacy fax 815 374 624
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.lublin.pl
Adres strony url http://szpital.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zwiększenie dostępności i jakości świadczonych usług w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Lublinie poprzez rozbudowę, doposażenie oraz remont lądowiska Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; 20-718 Lublin , al. Kraśnicka 100 Blok H pok. 104
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Numer referencyjny WSS SP ZOZ DZP 382/59/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4 oraz załączniku nr 8 do SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z podanych wymogów spowoduje odrzucenie oferty.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie (2) dostawy polegające na wykonaniu, dostawie i montażu mebli i zabudów o wartości brutto wyższej lub równej 150 tys. zł. każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6) Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymaganych w rozdz. VII B wraz z ofertą. UWAGA Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu dokumenty wskazane w rozdz. VII B ust. 1 siwz.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ); Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓRCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 3 000,00 zł. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego. 4. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2016r poz. 359). Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO BP S.A. XVII DOKK. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028, tytuł przelewu: „Wadium - WSS SP ZOZ DZP 382/ 59 /2018” UWAGA: Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem dyspozycji przelewu wadium upewnił się w swoim banku, czy wpłacone przez niego wadium dotrze na konto zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający informuje, iż w sytuacjach pilnych wykonawca może skorzystać z przelewu SORBNET, Ekspresowy. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w treści niniejszej umowy, a także w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Strona wnioskująca o dokonanie zmiany, ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany umowy. 4. Strona przedłoży pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian umowy. Wniosek powinien zawierać co najmniej: 1) dokładny opis proponowanych zmian; 2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, w tym korzyści dokonania zmian dla Zamawiającego; 3) wszelkie koszty związane ze zmianami i wpływ wykonania zmiany na wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy; 4) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany w terminie do 7 dni licząc od dnia otrzymania kompletnego wniosku. 6. Nie stanowi zmiany Umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony, 3) zmiana podwykonawców. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie terminów wykonania przedmiotu umowy oraz warunków płatności wynagrodzenia, w następujących przypadkach: 1) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, mających wpływ na realizację umowy; Siła wyższa jest to zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:  wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;  terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;  skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;  klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;  bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;  inne wydarzenia losowe. 2) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy wykonującemu prace w pomieszczeniach, w których meble stanowiące przedmiot umowy mają zostać zamontowane, wyłącznie w zakresie, w jakim okoliczności te będą miały wpływ na realizację niniejszej umowy, 4) aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 5) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.; 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 9. Wyżej wymienione zmiany do umowy dopuszczone są na następujących warunkach: 1) o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania – dotyczy ust. 7 pkt 1, 2) o czas trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy – dotyczy ust. 7 pkt 2-3, 3) o czas niezbędny z uwagi na konieczność uwzględnienia i wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności wskazanych w ust. 7 pkt 4-5. 10. Wykonawca nie będzie uprawniony do zmiany terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim czynności Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie strony Wykonawcy.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Ustala się, że „informacja poufna” oznacza informację techniczną, technologiczną, organizacyjną lub handlową otrzymaną lub uzyskaną w sposób zamierzony lub niezamierzony od drugiej Strony w formie pisemnej, ustnej, czy też elektronicznej, w związku z realizacją niniejszej umowy. 2. Informacje poufne to w szczególności informacje, które Strony otrzymały bezpośrednio od siebie nawzajem, a także za pośrednictwem osób działających w imieniu drugiej Strony lub osób trzecich, nieujawnione przez Stronę, której dotyczą do publicznej wiadomości w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi przez nieoznaczony krąg osób. 3. W przypadku wątpliwości, czy określona informacja stanowi informację poufną, Strona zobowiązana do zachowania tajemnicy, zwróci się do drugiej Strony o wyjaśnienie wątpliwości. 4. W związku z powierzeniem informacji poufnych Stronie, dana Strona umowy zobowiązana jest do zachowania poufności informacji oraz zapewnienia ich ochrony. 5. Strony zobowiązują się korzystać z wszelkich informacji poufnych wyłącznie w celu realizacji umowy, nie ujawniać ich osobom trzecim i nie upubliczniać bez pisemnej zgody Strony, której informacje poufne dotyczą.
IV 6 1 srodki ochrony 6. Nie stanowi uchybienia obowiązkowi zachowania w tajemnicy informacji poufnych, ujawnienie takich informacji w wyniku zobowiązania nałożonego przez uprawniony organ administracji publicznej. Strona, która zobowiązana zostanie przez uprawniony organ do ujawnienia informacji poufnej, niezwłocznie zawiadomi o tym Stronę przeciwną. 7. Strony zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia, aby środki łączności wykorzystywane przez nie do odbioru, przekazywania oraz przechowywania informacji gwarantowały zabezpieczenie informacji poufnych przed dostępem osób trzecich nieupoważnionych do zapoznania się z nimi. 8. Obowiązek zachowania tajemnicy informacji poufnych obciąża Strony przez okres obowiązywania umowy, a także przez okres jednego roku licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)