GuidZP400 |
bc148f1c-16f7-4614-83e4-1713fd997f1a
|
Biuletyn |
613346-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 4 grupy
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-55/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego - 4 grupy dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3/1-3/4 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1) niniejszego rozdziału (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian w treści umowy określa Załącznik nr 1 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy".
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zawartość oferty:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki nr 3/1- 3/4 do SIWZ
3. Wypełnione i podpisane Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ
4. Stosowne Pełnomocnictwo,
5. Materiały informacyjne, w szczególności: ulotki, katalogi, foldery reklamowe lub instrukcje obsługi oferowanych produktów dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w formularzu cenowym.
6. Próbki oferowanych produktów przedmiotu zamówienia.
7. Próbki należy załączyć do każdej pozycji asortymentowej w ilościach:
Grupa 1 – min. 5 szt.
Grupa 2 – min. 3 szt. z każdej pozycji
Grupa 3 – min. 3 szt.
Grupa 4 – min. 3 szt. z każdej pozycji
8. Próbki muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić adnotację:
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
PRÓBKI do przetargu nieograniczonego na: Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 4 grupy,
GRUPA …………..,
nr postępowania EZP-271-2-55/2018. NIE OTWIERAĆ PRZED: 2018-09-17, GODZ. 11:00
a) Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne jak oferowane wyroby - należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym.
b) Każda próbka powinna być oznaczona nazwą Wykonawcy, numerem grupy i pozycji której dotyczy.
Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zamknięty system dostępu naczyniowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Konieczne próbki.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3/1 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do żywienia pozajelitowego do pomp Infusomat
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3 pozycje:
1. Zestawy do żywienia pozajelitowego do pompy INFUSOMAT
2. Zestawy do żywienia pozajelitowego do pompy fms INFUSOMAT
3. Zestawy do żywienia pozajelitowego do pompy INFUSOMAT Space.
Konieczne próbki do każdej pozycji.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3/2 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Łącznik strzykawkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Konieczne próbki.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3/3 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykroje termoplastyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33151400-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4 pozycje:
1. Trójpunktowe wykroje termoplastyczne przeznaczone do unieruchomienia głowy
2. Pięciopunktowe wykroje termoplastyczne przeznaczone do unieruchomienia głowy i szyi u pacjentów pediatrycznych i dorosłych
3. Wykroje do stereotaksji – unieruchomienie głowy
4. Nakładka silikonowa na gryzak do stereotaksji.
Konieczne próbki z każdej pozycji.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3/4 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |