GuidZP400 |
d5b56e2f-cac7-4808-96e7-4d75635a4531
|
Biuletyn |
613600-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
|
Regon |
110198209
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88
|
Zamawiajacy fax |
82 5764588
|
Zamawiajacy email |
przetargi@krasnystaw-powiat.pl
|
Adres strony url |
http://bip.krasnystaw-powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Nr projektu: RPLU.13.6.00-06-0009/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.krasnystaw-powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.krasnystaw-powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Krasnostawski ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, w budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.15.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poniższe części zamówienia.
Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni demontażu, montażu i konserwacji przyrządów optycznych dla zawodu technik optyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Komplet stołów montażowych-1 komplet; 2. Szlifierka ręczna diamentowa z kompletem tarcz - 1 komplet; 3. Polerka z kompletem tarcz - 1 komplet; 4. Zestaw nitowniczy - 1 komplet; 5.Wiertarka do soczewek z kompletem wierteł-1 komplet; 6. Zestaw gwintowników - 1 komplet; 7. Nóż do cięcia szkła z regulacją długości - 1 sztuka; 8. Zestaw pilników diamentowych igłowych - 1 komplet; 9. Imadło obrotowe ze stali - 1 sztuka; 10. Ława optyczna z wyposażeniem - 1 komplet; 11. Dioptriomierz - 1 sztuka; 12. Rzutnik z optotypami- 1 sztuka; 13. Polaryskop-1 sztuka; 14. Pupilometr elektroniczny-1 sztuka; 15. Sferometr- 1 sztuka; 16. Wyposażenie stanowiska pomiarowego-1 komplet; 17. Foropter- 1 sztuka; 18. Autorefraktometr z keratometrem - 1 sztuka; 19. Frezarko- tokarka - 1 sztuka; 20. Mikroskop warsztatowy - 1 sztuka.
Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych dla zawodu technik elektryk i elektronik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Komplet stanowisk dydaktycznych wyposażonych w stoły elektrotechniczne, łącznie z okablowaniem.- 1 komplet; 2. Stanowisko do badania elementów energoelektronicznych silnikowych - 1 sztuka; 3. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (budynkowej) - 1 sztuka; 4. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (przemysłowej) - 1 sztuka; 5. Model do badania elementów energoelektronicznych przemysłowych - 1 sztuka; 6. Stanowisko trenażerów do badania silników prądu przemiennego - 1 sztuka.
Część 3 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce w tym: 1. Fantom do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - 2 sztuki; 2. Oprogramowanie do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych - zestaw programów multimedialnych - 1 komplet.
Część 4 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni elektroniki i elektrotechniki pojazdowej oraz mechatroniki samochodowej dla zawodu technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie, w tym: 1. Zestaw panelowy: Zestaw elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 komplet; 2. Zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu- 1 komplet; 3. Zestaw panelowy: Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 komplet; 4. Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu Common Rail - 1 komplet; 5. Stanowisko demonstracyjne: System zintegrowany typu Motronic - 1 komplet; 6. Stanowisko demonstracyjne: ABS/ASR - system regulacji siły hamowania - 1 komplet; 7. Stanowisko demonstracyjne: System klimatyzacji Climatronic - 1 komplet.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Działając na podstawie art. 26 ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji
z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Uwaga Ad. III.3) niniejszego ogłoszenia: Oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
2. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni demontażu, montażu i konserwacji przyrządów optycznych dla zawodu technik optyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni demontażu, montażu i konserwacji przyrządów optycznych dla zawodu technik optyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Komplet stołów montażowych-1 komplet; 2. Szlifierka ręczna diamentowa z kompletem tarcz - 1 komplet; 3. Polerka z kompletem tarcz - 1 komplet; 4. Zestaw nitowniczy - 1 komplet; 5.Wiertarka do soczewek z kompletem wierteł-1 komplet; 6. Zestaw gwintowników - 1 komplet; 7. Nóż do cięcia szkła z regulacją długości - 1 sztuka; 8. Zestaw pilników diamentowych igłowych - 1 komplet; 9. Imadło obrotowe ze stali - 1 sztuka; 10. Ława optyczna z wyposażeniem - 1 komplet; 11. Dioptriomierz - 1 sztuka; 12. Rzutnik z optotypami- 1 sztuka; 13. Polaryskop-1 sztuka; 14. Pupilometr elektroniczny-1 sztuka; 15. Sferometr- 1 sztuka; 16. Wyposażenie stanowiska pomiarowego-1 komplet; 17. Foropter- 1 sztuka; 18. Autorefraktometr z keratometrem - 1 sztuka; 19. Frezarko- tokarka - 1 sztuka; 20. Mikroskop warsztatowy - 1 sztuka.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych dla zawodu technik elektryk i elektronik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych dla zawodu technik elektryk i elektronik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Komplet stanowisk dydaktycznych wyposażonych w stoły elektrotechniczne, łącznie z okablowaniem.- 1 komplet; 2. Stanowisko do badania elementów energoelektronicznych silnikowych - 1 sztuka; 3. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (budynkowej) - 1 sztuka; 4. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (przemysłowej) - 1 sztuka; 5. Model do badania elementów energoelektronicznych przemysłowych - 1 sztuka; 6. Stanowisko trenażerów do badania silników prądu przemiennego - 1 sztuka.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Część 3 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce w tym: 1. Fantom do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - 2 sztuki; 2. Oprogramowanie do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych - zestaw programów multimedialnych - 1 komplet.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni elektroniki i elektrotechniki pojazdowej oraz mechatroniki samochodowej dla zawodu technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2. Część 4 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni elektroniki i elektrotechniki pojazdowej oraz mechatroniki samochodowej dla zawodu technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie, w tym: 1. Zestaw panelowy: Zestaw elementów oraz układów elektrycznych i elektronicznych - 1 komplet; 2. Zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu- 1 komplet; 3. Zestaw panelowy: Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdu - 1 komplet; 4. Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu Common Rail - 1 komplet; 5. Stanowisko demonstracyjne: System zintegrowany typu Motronic - 1 komplet; 6. Stanowisko demonstracyjne: ABS/ASR - system regulacji siły hamowania - 1 komplet; 7. Stanowisko demonstracyjne: System klimatyzacji Climatronic - 1 komplet.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
| |