DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613351-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań
wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku:
Zadanie nr 1 Materiał do embolizacji
Zadanie nr 2 Cewniki z balonami powlekanymi lekiem antyproliferacyjnym (deb)
Zadanie nr 3 Stenty zamontowane na balonie obwodowe
Zadanie nr 4 Mikroprowadniki do neuroembolizacji
Zadanie nr 5 Balon do remodelingu z możliwością embolizacji - typ i
Zadanie nr 6 Prowadniki hydrofilne 0.014”; 0.018”; 0,032” i 0,035”
Zadanie nr 7 Stentgraft aortalny brzuszny odporny na zagięcia ramion biodrowych
Zadanie nr 8 Stentgraft aortalny do tętniaków piersiowo-brzusznych z otworami lub odnogami
Zadanie nr 9 Zestaw do tromboaspiracji śródczaszkowej
Zadanie nr 10 Spirale platynowe odczepiane elektromechanicznie z możliwością repozycjonowania wewnątrz worka tętniaka
Zadanie nr 11 Zestaw: spirale embolizacyjne odczepialne mechanicznie razem z odczepiarką
Zadanie nr 12 Cewnik dostępowy pośredni

Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1-12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d27a8d6-25c3-4e4c-9d02-fa5f69bc8cd3
Biuletyn 613351-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Regon 28875100000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20954
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 72-44-360
Zamawiajacy fax 081 746-71-55
Zamawiajacy email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań
Numer referencyjny EDZ.242-86/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 12
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku: Zadanie nr 1 Materiał do embolizacji Zadanie nr 2 Cewniki z balonami powlekanymi lekiem antyproliferacyjnym (deb) Zadanie nr 3 Stenty zamontowane na balonie obwodowe Zadanie nr 4 Mikroprowadniki do neuroembolizacji Zadanie nr 5 Balon do remodelingu z możliwością embolizacji - typ i Zadanie nr 6 Prowadniki hydrofilne 0.014”; 0.018”; 0,032” i 0,035” Zadanie nr 7 Stentgraft aortalny brzuszny odporny na zagięcia ramion biodrowych Zadanie nr 8 Stentgraft aortalny do tętniaków piersiowo-brzusznych z otworami lub odnogami Zadanie nr 9 Zestaw do tromboaspiracji śródczaszkowej Zadanie nr 10 Spirale platynowe odczepiane elektromechanicznie z możliwością repozycjonowania wewnątrz worka tętniaka Zadanie nr 11 Zestaw: spirale embolizacyjne odczepialne mechanicznie razem z odczepiarką Zadanie nr 12 Cewnik dostępowy pośredni Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1-12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Istotne wymagania: 1) Wymagany termin płatności to 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2) Dla zadań nr 9, 11, 12 - Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 14 do SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 150.750 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 18.000 7. 26.000 2. 1.900 8. 38.000 3. 650 9. 17.000 4. 6.200 10. 6.000 5. 3.500 11. 31.000 6. 1.700 12. 800 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno: - precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż 1 dostawę obejmującą swoim zakresem przedmiot postępowania i / lub innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż 381.700 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy dla dostawy referencyjnej podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 45.000 7. 70.000 2. 5.000 8. 95.000 3. 1.700 9. 42.000 4. 16.000 10. 15.000 5. 9.000 11. 76.000 6. 5.000 12. 2.000 W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno: - precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-12 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w tym Załączniku do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt. A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 13 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta, a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej podanych w Załączniku nr 1-12 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Opis dokonany przez Wykonawcę” *) 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie. 2.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MATERIAŁ DO EMBOLIZACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis MATERIAŁ DO EMBOLIZACJI - 30sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CEWNIKI Z BALONAMI POWLEKANYMI LEKIEM ANTYPROLIFERACYJNYM (DEB)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis CEWNIKI Z BALONAMI POWLEKANYMI LEKIEM ANTYPROLIFERACYJNYM (DEB) - 5 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa STENTY ZAMONTOWANE NA BALONIE OBWODOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis STENTY ZAMONTOWANE NA BALONIE OBWODOWE - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MIKROPROWADNIKI DO NEUROEMBOLIZACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis MIKROPROWADNIKI DO NEUROEMBOLIZACJI - 25 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa BALON DO REMODELINGU Z MOŻLIWOŚCIĄ EMBOLIZACJI - TYP I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis BALON DO REMODELINGU Z MOŻLIWOŚCIĄ EMBOLIZACJI - TYP I - 5 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PROWADNIKI HYDROFILNE 0.014”; 0.018”; 0,032” i 0,035”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis PROWADNIKI HYDROFILNE 0.014”; 0.018”; 0,032” i 0,035” - krótkie - 1 szt.; długie - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa STENTGRAFT AORTALNY BRZUSZNY ODPORNY NA ZAGIĘCIA RAMION BIODROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis STENTGRAFT AORTALNY BRZUSZNY ODPORNY NA ZAGIĘCIA RAMION BIODROWYCH - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa STENTGRAFT AORTALNY DO TĘTNIAKÓW PIERSIOWO-BRZUSZNYCH Z OTWORAMI LUB ODNOGAMI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis STENTGRAFT AORTALNY DO TĘTNIAKÓW PIERSIOWO-BRZUSZNYCH Z OTWORAMI LUB ODNOGAMI - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZESTAW DO TROMBOASPIRACJI ŚRÓDCZASZKOWEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 14 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis ZESTAW DO TROMBOASPIRACJI ŚRÓDCZASZKOWEJ - 1 Cewnik aspiracyjny cienki - 3F i 4F 13sztuk 2 Cewnik aspiracyjny gruby 5.4F; 5,75F; 6.0F 8sztuk 3 Przewód do aspiracji 3sztuk
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z MOŻLIWOŚCIĄ REPOZYCJONOWANIA WEWNĄTRZ WORKA TĘTNIAKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z MOŻLIWOŚCIĄ REPOZYCJONOWANIA WEWNĄTRZ WORKA TĘTNIAKA razem 8 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ZESTAW: SPIRALE EMBOLIZACYJNE ODCZEPIALNE MECHANICZNIE RAZEM Z ODCZEPIARKĄ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 14 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis ZESTAW: SPIRALE EMBOLIZACYJNE ODCZEPIALNE MECHANICZNIE RAZEM Z ODCZEPIARKĄ : spirala - 50 sztuk urządzenie do odczepiania - 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa CEWNIK DOSTĘPOWY POŚREDNI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 14 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis CEWNIK DOSTĘPOWY POŚREDNI - 2 sztuki
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)