GuidZP400 |
41c2b947-7a27-4172-957f-10bbb24478e3
|
Biuletyn |
614135-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rząśnik
|
Regon |
55066810800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jesionowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rząśnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 59 29 260
|
Zamawiajacy fax |
29 59 29 285
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rzasnik.pl
|
Adres strony url |
www.bip.rzasnik.pl, www.rzasnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Szkoły - kierunek na przyszłość” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.rzasnik.pl, www.rzasnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik pokój nr 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń biurowych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz innych urządzeń biurowych do 6 szkół w gminie Rząśnik w ramach projektu pn. „Szkoły - kierunek na przyszłość” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Projektem objętych jest 472 uczniów z terenu Gminy Rząśnik.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy urządzeń określony został w załączniku nr 7 a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i 7 b do SIWZ – formularz cenowy.
3. Komputery przenośne oraz pozostałe urządzenia biurowe powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
4. Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego a sprzęt wymagający montażu zamontowany w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, należycie wykonuje, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń biurowych (rozumianych jako drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, tablice interaktywne itp.) w ilości łącznej nie mniejszej niż 40 sztuk każda. W przypadku umów wykonywanych (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca musi wykazać, że na dzień wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu należycie wykonał dostawy sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń biurowych w ilości łącznej nie mniejszej niż 40 sztuk każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - według załącznika nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wydruk ze strony potwierdzający wynik co najmniej 3200 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.01.2017) – w zakresie obydwu komputerów przenośnych (tj. dla nauczycieli oraz uczniów);
2) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający wynik co najmniej 795 punktów teście wydajności PassMark - Video Card Benchmarks - w zakresie obydwu komputerów przenośnych (tj. dla nauczycieli oraz uczniów);
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
2) wystąpienia zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy,
3) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców,
4) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta urządzeń lub wycofania urządzeń z rynku lub z uwagi na rozwój technologiczny niemożliwa jest realizacja dostaw według zaoferowanych rozwiązań, w takim przypadku dopuszcza się zmianę urządzeń na nowsze lub urządzenia zastąpione przez producenta. W takim przypadku dopuszcza się również zmianę wynagrodzenia, chyba że zmiana sprzętu nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|