Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 3

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Trzciance
Miejscowość Trzcianka
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614256-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 zgodnie z:
dokumentacją projektowo-techniczną – budynek przy ul. Staszica 3 - stanowiącą zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2765554e-f8d7-4c2e-9a34-c4552cc20c27
Biuletyn 614256-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy w Trzciance
Regon 000324145
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Trzcianka
Zamawiajacy kod pocztowy 64-980
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 216 25 11 wew. 21, 24, 40
Zamawiajacy fax 67 216 25 11 wew. 24
Zamawiajacy email sekretariat@trzcianka.sr.gov.pl, kierownikfinansowy@trzcianka.sr.gov.pl
Adres strony url www.trzcianka.sr.gov.pl
Adres strony internetowej Sąd Rejonowy w Trzciance
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.trzcianka.sr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 64-980 Trzcianka ul. Staszica 1 Sąd Rejonowy w Trzciance
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 3
Numer referencyjny D-360-38/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 zgodnie z: dokumentacją projektowo-techniczną – budynek przy ul. Staszica 3 - stanowiącą zał. nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39717000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub w oparciu o dokument wskazany przez Zamawiającego okazany na żądanie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż wykonał (zał. do SIWZ – wykaz wykonanych robót budowlanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie oraz montażu i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie czynnym, o wartości brutto co najmniej 100.000 tys. zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (załącznik do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych spełniających wymagania określone w punkcie IV.1.2 SIWZ - Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ), osób biorących udział w realizacji zamówienia, posiadających niezbędne uprawnienia określone w pkt. IV.1.3 niniejszej Specyfikacji wraz z oświadczeniem zawierającym informację o posiadanych przez nie, wymaganych w niniejszej specyfikacji uprawnieniach i doświadczeniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – oświadczenie zawarte jest w załączniku do SIWZ - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub poświadczenie zdolności kredytowej wykonawcy nie mniejszej niż 50.000 zł - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie wymogu określonego w pkt. IV.1.4. SIWZ). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt IV.1.4 niniejszej specyfikacji polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych- musi przedłożyć informację, o której mowa w punkcie V.2.c niniejszej specyfikacji, dotyczącą tych podmiotów. - Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że Wykonawca: - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Inne dokumenty niewymienione - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wskazanego jako załącznik do SIWZ wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym dotyczącymi budynku przy ul. Staszica 3; - Dowód wniesienia wadium, - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp lub informację o nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku nie należenia do grupy kapitałowej oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, - Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę - Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych spełniających wymagania określone w punkcie IV.1.2 SIWZ - Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ), osób biorących udział w realizacji zamówienia, posiadających niezbędne uprawnienia określone w pkt. IV.1.3 niniejszej Specyfikacji wraz z oświadczeniem zawierającym informację o posiadanych przez nie, wymaganych w niniejszej specyfikacji uprawnieniach i doświadczeniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5. 000 zł. (słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ , przed upływem na składanie ofert. b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty przy czym: - wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: 58 1130 1017 0021 1001 5990 0004 z dopiskiem "wadium - przetarg nieograniczony - - dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 ” c/ Zamawiający wymaga wniesienia wadium w pieniądzu d/ Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w dozwolonym ustawowo zakresie. Zmiana treści umowy spowodowana może być działaniem siły wyższej, okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, oraz zdarzeniami, których w chwili sporządzania niniejszej specyfikacji nie dało się przewidzieć. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności terminu wykonania zamówienia. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych warunkach: - dopuszczalne jest zwiększenie liczby płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia – w zależności od kwot, jakimi będzie dysponował Zamawiający zabezpieczonymi w budżecie – zmiany wprowadzone aneksem do Umowy, - dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji Umowy– zmiana wprowadzona aneksem do Umowy: jeżeli z uwagi na przedłużenie się procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z uwagi na inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy nie będzie mógł być dochowany termin realizacji prac remontowych, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających mu realizację prac, w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesieniem przez niego poprawek lub zmian w projekcie. w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamówień dodatkowych lub uzupełniających, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji - dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania części przedmiotu Umowy będąca następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, materiałów budowlanych, sprzętu, ilości i jakości urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą cen sprzętu powodującą zmianę ostatecznego wynagrodzenia - w przypadku zmiany podwykonawcy, który – zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych – będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zaproponować innego podwykonawcę, spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. - w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. - w przypadku wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego Warunki wprowadzenia zmian do umowy: a. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie X.4 SIWZ. b. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. c. Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: - opis propozycji zmiany, - uzasadnienie zmiany, - opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Długośc okresu gwarancyjnego
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)