GuidZP400 |
2765554e-f8d7-4c2e-9a34-c4552cc20c27
|
Biuletyn |
614256-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy w Trzciance
|
Regon |
000324145
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzcianka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-980
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 216 25 11 wew. 21, 24, 40
|
Zamawiajacy fax |
67 216 25 11 wew. 24
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@trzcianka.sr.gov.pl, kierownikfinansowy@trzcianka.sr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.trzcianka.sr.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
Sąd Rejonowy w Trzciance
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.trzcianka.sr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
64-980 Trzcianka ul. Staszica 1 Sąd Rejonowy w Trzciance
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 3
|
Numer referencyjny |
D-360-38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 zgodnie z:
dokumentacją projektowo-techniczną – budynek przy ul. Staszica 3 - stanowiącą zał. nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39717000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub w oparciu o dokument wskazany przez Zamawiającego okazany na żądanie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż wykonał (zał. do SIWZ – wykaz wykonanych robót budowlanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie oraz montażu i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie czynnym, o wartości brutto co najmniej 100.000 tys. zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (załącznik do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych spełniających wymagania określone w punkcie IV.1.2 SIWZ
- Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ), osób biorących udział w realizacji zamówienia, posiadających niezbędne uprawnienia określone w pkt. IV.1.3 niniejszej Specyfikacji wraz z oświadczeniem zawierającym informację o posiadanych przez nie, wymaganych w niniejszej specyfikacji uprawnieniach i doświadczeniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – oświadczenie zawarte jest w załączniku do SIWZ
- Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub poświadczenie zdolności kredytowej wykonawcy nie mniejszej niż 50.000 zł - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie wymogu określonego w pkt. IV.1.4. SIWZ).
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt IV.1.4 niniejszej specyfikacji polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych- musi przedłożyć informację, o której mowa w punkcie V.2.c niniejszej specyfikacji, dotyczącą tych podmiotów.
- Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że Wykonawca:
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
|
Inne dokumenty niewymienione |
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wskazanego jako załącznik do SIWZ wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym dotyczącymi budynku przy ul. Staszica 3;
- Dowód wniesienia wadium,
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp lub informację o nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku nie należenia do grupy kapitałowej oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej,
- Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę
- Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych spełniających wymagania określone w punkcie IV.1.2 SIWZ
- Wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ), osób biorących udział w realizacji zamówienia, posiadających niezbędne uprawnienia określone w pkt. IV.1.3 niniejszej Specyfikacji wraz z oświadczeniem zawierającym informację o posiadanych przez nie, wymaganych w niniejszej specyfikacji uprawnieniach i doświadczeniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5. 000 zł. (słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
- wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ , przed upływem na składanie ofert.
b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty przy czym:
- wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: 58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium - przetarg nieograniczony - - dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 ”
c/ Zamawiający wymaga wniesienia wadium w pieniądzu
d/ Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w dozwolonym ustawowo zakresie. Zmiana treści umowy spowodowana może być działaniem siły wyższej, okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, oraz zdarzeniami, których w chwili sporządzania niniejszej specyfikacji nie dało się przewidzieć. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności terminu wykonania zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
- dopuszczalne jest zwiększenie liczby płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia – w zależności od kwot, jakimi będzie dysponował Zamawiający zabezpieczonymi w budżecie – zmiany wprowadzone aneksem do Umowy,
- dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji Umowy– zmiana wprowadzona aneksem do Umowy:
jeżeli z uwagi na przedłużenie się procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z uwagi na inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy nie będzie mógł być dochowany termin realizacji prac remontowych,
w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających mu realizację prac,
w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesieniem przez niego poprawek lub zmian w projekcie.
w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamówień dodatkowych lub uzupełniających, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji
- dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania części przedmiotu Umowy będąca następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, materiałów budowlanych, sprzętu, ilości i jakości urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą cen sprzętu powodującą zmianę ostatecznego wynagrodzenia
- w przypadku zmiany podwykonawcy, który – zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych – będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zaproponować innego podwykonawcę, spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji.
- w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy.
- w przypadku wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego
Warunki wprowadzenia zmian do umowy:
a. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie X.4 SIWZ.
b. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
c. Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
- opis propozycji zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|