GuidZP400 |
d7416ad9-a804-41d1-b5dc-16baf273a0a8
|
Biuletyn |
614205-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.elblag.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat pok. nr 44 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa narzędzi i akcesoriów do witrektomii w 7 pakietach dla potrzeb Oddz.Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
|
Numer referencyjny |
30/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i akcesoriów do witrektomii w 7 pakietach dla potrzeb Oddz.Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, którego asortyment, szczegółowy opis oraz ilości zostały przedstawione w Załącznikach od nr 1 do 7 do SIWZ. W Pakiecie Nr 2 i Pakiecie Nr 6 Zamawiający wymaga aby zaoferowane akcesoria były kompatybilne z posiadanym przez Oddz.Okulistyczny aparatem witrektomii MEGATRON S4.
2. Zamawiający wymaga , aby dostarczany przedmiot zamówienia posiadał co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
873564,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. pkt. 2 a) SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. pkt. 2 b) SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. pkt. 2 c) SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp;
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp;
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2. ppkt. 1-3 niniejszej SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z:
1. pkt 6.2 ppkt. 1 i 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. pkt. 6.2 ppkt. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 1 i 2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 1-3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – z wyjątkiem asortymentu, który nie jest zarejestrowany jako wyrób medyczny.
Uwaga!!!! wskazane aby w/w wymagane dokumenty były przez Wykonawcę oznaczone tzn. jakiego pakietu i pozycji dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 8 do SIWZ .
2. Wypełnione formularze asortymentowe – stanowiące Załączniki od Nr 1 do Nr 7 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty).
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 12 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty.
6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ.
7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy)
8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
Oferta wspólna
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałości cen dla poszczególnego asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
2.Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas gdy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia,
c) ilekroć jest to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na podstawie zmian przepisów prawa, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian.
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia – po złożeniu oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego.
3.Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
4.W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w ppkt.2 i 3 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.
5.Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 5 –dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie
zamówienia jest jawne.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z
postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie.
3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
4. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli
kumulatywnie zostaną spełnione trzy n/wym. przesłanki.
4.1. brak upublicznienia tej informacji (Zamawiający przyjmie wyjaśnienia, oświadczenia
Wykonawcy)
4.2. kwalifikację rodzajową (na przykład informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa)
4.3. niezbędne podjęte działania w kierunku ochrony poufności tych informacji, tj.
a) działanie w kierunku ochrony fizycznej
b) działanie w kierunku ochrony prawnej
Brak wskazania powyższego będzie skutkować ujawnieniem przez Zamawiającego
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Powyższe dotyczy dokumentów żądanych przez Zamawiającego na termin składania
ofert.
Zastrzeżenie informacji przez Wykonawcę po terminie składania ofert nie będzie
skuteczne.
5. Jeżeli Wykonawca w wyniku składania wyjaśnień treści oferty przedłoży Zamawiającemu
dowody/informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie były wymagane na
termin składania ofert to konieczne jest ich zastrzeżenie, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami w pkt. 6.7 ppkt. 4 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25205,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Barwnik stosowany przy usuwaniu błony granicznej wewnętrznej siatkówki (ILM) -20 Fiol lub ampułostrzykawka 0,5-0,7 ml
2.Barwnik stosowany do usuwania błony nasiatkówkowej i błony granicznej wewnętrznej siatkówki(dwa w jednym) -100 Fiol lub ampułostrzykawka 0,5-0,7 ml
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
37100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Olej silikonowy kompatybilny z posiadanym systemem do podaży od aparatu Megatron S4 Jałowy,apirogenny,gotowy do użycia,lepkość(25ºC) 1000-1500mPa-s,gęstość(25ºC)0,97g/cm³,wskaźnik refrakcji(25ºC)1,403-1,405 -50 Strzykawka obj. 10 ml
2.Olej silikonowy kompatybilny z posiadanym systemem do podaży od aparatu Megatron S4 Jałowy,apirogenny,gotowy do użycia,lepkość(25ºC) 5000-5900mPa-s,gęstość(25ºC)0,97g/cm³,wskaźnik refrakcji(25ºC)1,403-1,405-60 Strzykawka obj. 10 ml
3.Perfluorodekalina-tzw.dekalina -100 Fiolka lub ampułkostrzykawka 7 ml
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Substancja wybarwiająca ciało szkliste - 20 Fiol.lub ampułkostrzykawka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
784,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr mikroporowy mikrobiologiczny - 80szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
26475,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Gaz okulistyczny SF6 o objętosci 75 ml w wielowarstwowym sterylnym pojemniku aluminiowym, wielorazowego uzytku z zamknięciem zapobiegajacym wydostawaniu się gazu z pojemnika. Gaz zawiera zestaw do iniekcji: 50 ml strzykawka, igła 30 G, filtr, łącznik, opaska na nadgarstek pacjenta-50szt.
2.Gaz okulistyczny C3F8 o objętosci 75 ml w wielowarstwowym sterylnym pojemniku aluminiowym, wielorazowego uzytku z zamknięciem zapobiegajacym wydostawaniu się gazu z pojemnika. Gaz zawiera zestaw do iniekcji: 50 ml strzykawka, igła 30 G, filtr, łącznik, opaska na nadgarstek pacjenta -50szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
598550,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria kompatybilne z posiadanym aparatem witrektomii Megatron S4 -15poz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
180250,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe Igły,pęsety,nożyczki - 4 poz.
|
| |