Dostawa sprzętu i wyposażenia infrastruktury

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614207-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu i wyposażenia infrastruktury

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ebc1455-b9ca-4de9-9cb7-7d8ab149ae44
Biuletyn 614207-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Regon 97039103800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-043
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261648381, 261648388,261648308
Zamawiajacy fax 261648479
Zamawiajacy email rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url http://rzizielonagora.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://rzizielonagora.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatorów pocztowych
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres RZI Zielona Góra ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro, pokój 104-105
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia infrastruktury
Numer referencyjny 29/PN/WGSI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu i wyposażenia infrastruktury
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 414634,15
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów (z wyłączeniem pkt. 4): 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; UWAGA ! Zamawiający każdorazowo na etapie badania ofert weryfikuje złożone zaświadczenia w elektronicznym systemie ZUS. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; UWAGA ! Powyższy dokument Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w: 1) pkt. 1 ÷ 3 –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt. 1 lit. b tego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. a tego rozdziału powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 tego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6 stosuje się.
Czy wadium 1
Wadium Informacje nt. wadium znajdują się w rozdziale XIII SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zawiera rozdział XXXII SIWZ
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa FREZARKA KRUSZĄCA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 195121,95
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis FREZARKA KRUSZĄCA 2 SZTUKI
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa POSYPYWARKA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH I PIASKKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 99186,99
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis POSYPYWARKA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH I PIASKKU
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KOSIARKA WYSIĘGNIKOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 95934,96
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis KOSIARKA WYSIĘGNIKOWA 2 SZTUKI
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa KOSIARKA SAMOJEZDNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24390,24
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis KOSIARKA SAMOJEZDNA 2 SZTUKI
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)