usługa wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach

Data publikacji 2018-09-10
Data zakończenia 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614940-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 zamówienia – świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dotyczącej SIMPLE.ERP. Usługa będzie realizowana w okresie od 01.10.2018 do 30.09.2020r
Część 2 zamówienia –świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dotyczącej Uczelnia. XP .Usługa będzie realizowana w okresie od 01.10.2018 do 30.09.2019r
2.Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
3.Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a ( część 1 ) i 1b (część 2) do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2d29920-5632-4110-bb3c-01e108cc292a
Biuletyn 614940-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r-Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (Kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach- Kancelaria Ogólna- ul.Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu usługa wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach
Numer referencyjny DP.2301.49.2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 zamówienia – świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dotyczącej SIMPLE.ERP. Usługa będzie realizowana w okresie od 01.10.2018 do 30.09.2020r Część 2 zamówienia –świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dotyczącej Uczelnia. XP .Usługa będzie realizowana w okresie od 01.10.2018 do 30.09.2019r 2.Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 3.Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a ( część 1 ) i 1b (część 2) do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Wartość tych usług nie przekroczy: 1) dla części 1 zamówienia 20% wartości zamówienia podstawowego (10% dotyczyć będzie wsparcia technicznego i 10% opieki powdrożeniowej); 2) dla części 2 zamówienia 20% wartości zamówienia podstawowego (10% dotyczyć będzie wsparcia technicznego i 10% opieki powdrożeniowej).
Data rozpoczecia 2018-10-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Część 1 – okres realizacji zamówienia : od 01.10.2018 do 30.09.2020r. Część 2 - okres realizacji zamówienia: od 01.10.2018 do 30.09.2019r.
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że : - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 usługi, z których każda: a) polegała na wsparciu technicznym i opiece powdrożeniowej zintegrowanego systemu informatycznego, b) wykonywana była w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, c) o wartości brutto minimum 100 000,00 zł. Minimum jedna z w/w usług wykonana została na rzecz Szkoły Wyższej. - dysponuje osobą, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usługi tj. kierownikiem serwisu, legitymującym się certyfikatem ITIL na poziomie co najmniej Fundation lub równoważnym, o ile nie posiada certyfikatu ISO dla usług serwisowych. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Wykonawca wraz z ofertą składa (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 3) oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego RODO. Ponadto Wykonawca złoży: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. b) Dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1) . 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w pkt. 1 i 2 dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. 7. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby podmiot, na którego kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu lub doświadczeniu polega wykonawca, brał udział w realizacji zamówienia (art.22a ust.4 Pzp). 9. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składać należy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność w oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium: Część 1 zamówienia w kwocie 5000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Część 2 zamówienia w kwocie 1800 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A. Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. 4. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DP.2301.49.2018 dot. część ….” 5. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w poniższych przypadkach i w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp. 2.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 oraz których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1) Terminu wykonania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Strony umowy nie miały wpływu (w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji, których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu; w szczególności zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 2) Zmianę osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do nadzoru nad realizacja zamówienia tj. kierownika serwisu pod warunkiem spełniania przez nową osobę warunków jakie były określone w SIWZ. 3) Zmiana podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ (taka zmiana nie wymaga aneksu). 4) Wprowadzenie przez wykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania przedmiotu umowy siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez wykonawcę (taka zmiana nie wymaga aneksu). Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy (art.36ba Pzp). 5) Zmiany wynagrodzenia w przypadku określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. 3. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Uwaga: dialog techniczny został przeprowadzony w zakresie cz. 2 zamówienia. 2.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2018 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul.Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Dział Zamówień Publicznych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dot. SIMPLE.ERP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji usługi od 1.10.2018 roku do 30.09.2020 roku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarzadzanie Uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach w części SIMPLE.ERP, zapewniająca prawidłowe, nieograniczone czasowo i funkcjonalnie działanie ZSI, zmierzające do osiągania określonych efektów biznesowych, poprzez: 1) diagnozowanie i usuwanie w ramach wsparcia technicznego awarii, błędów i usterek ZSI oraz ich skutków w gwarantowanym czasie reakcji i naprawy; Wykonawca usunie zgłoszone problemy w następujących przedziałach czasowych: a. awaria - czas reakcji 2godziny robocze, czas naprawy 1 dzień roboczy, b. błąd –czas reakcji 1 dzień roboczy, czas naprawy 2 dni robocze, c. usterka – czas reakcji 2 dni robocze, czas naprawy 10 dni roboczych, d. w uzasadnionych przypadkach strony mogą uzgodnić inny czas naprawy zgłoszonego problemu lub zastosowanie rozwiązania zastępczego – obejścia, w czasie o połowę krótszym niż czas naprawy; 2) udostępnianie w ramach wsparcia technicznego aktualizacji ZSI - zmiany ZSI, wynikające z zainstalowanych aktualizacji znajdą odzwierciedlenie w dokumentacji - podręczniku użytkownika w wersji elektronicznej; 3) zapewnienie w ramach wsparcia technicznego możliwości generowania wymaganych w ramach obsługi modułów POL-on i JPK raportów i sprawozdań zgodnie z szablonami plików w zakresie zestawów danych i ich formatu oraz umożliwienie przygotowania raportu o błędach;funkcjonalności systemu w zakresie eksploatowanym przez Zamawiającego mają umożliwiać wymianę danych pomiędzy innymi systemami teleinformatycznymi poprzez standardowe rozwiązania wg norm określonych przez krajowe/UE jednostki normalizujące, w szczególności protokoły szyfrujące i komunikacyjne narzucone przez instytucje obsługujące wymaganą prawnie sprawozdawczość i raportowanie, np. elektroniczna wysyłka deklaracji VAT, CIT, PIT, Intrastat czy plików JPK, jak również POL-on; 4) zapewnienie komunikacji użytkowników z systemem serwisu Wykonawcy i przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń w czasie dostępności systemu serwisu w dni robocze w godzinach roboczych. W przypadku przerwy/zakłócenia funkcjonowania systemu serwisu trwającej dłużej niż 4 godziny robocze, niezależnie od przyczyny przerwy/zakłócenia, Wykonawca zapewni inny kanał przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego do czasu przywrócenia pełnej sprawności systemu serwisu; 5) utrzymywanie parametrów wydajnościowych ZSI oraz przeprowadzenie w ramach wsparcia technicznego co najmniej raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wizyty serwisowej/przeglądu technicznego ZSI w zakresie bezpieczeństwa, wydajności, monitorowania obciążeń, diagnostyki błędów; 6) zaoferowanie w ramach opieki powdrożeniowej pakietu 200 godzin (1 godzina = 60 minut) do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W ramach pakietu Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług: szkoleń użytkowników, dodatkowych audytów, migracji danych, modyfikacji systemu oraz ich integracji z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego konsultacji w zakresie wszystkich obszarów ZSI oraz wsparcia przy aktualizacjach systemu; zapytania kierowane mogą być przez administratorów i użytkowników kluczowych ZSI w godzinach roboczych; analiza skierowanego zapytania powinna być przeprowadzona nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od jego zarejestrowania w systemie serwisu. Zakres wykonanych przez Wykonawcę prac i czynności ma gwarantować poprawne funkcjonowanie ZSI jako całości oraz poszczególnych jego części, w zakresie objętym przedmiotową Umową.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa świadczenie usługi wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej systemu w części dot. Uczelnia XP.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji usługi od 1.10.2018 roku do 30.09.2019 roku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Uczelnią w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach w części Uczelnia.XP z obszarami: dorobek naukowy i rozliczanie projektów, dziekanat, stypendia, akademiki, rozliczenia ze studentami, planowanie zajęć i rozliczanie dydaktyki, rekrutacja, Wirtualna Uczelnia, Elektroniczny Indeks, sylabusy, wybory przedmiotów/specjalności/zapisy na zajęcia, dyplomowanie z antyplagiatem, ankiety i egzaminy, PIPServ.Mail, system informowania kierownictwa, ELS i ELD w zakresie zleceń i przedłużania ważności, Akademickie Biuro Karier, POL-on, integracje z SIMPLE.ERP, zapewniająca prawidłowe, nieograniczone czasowo i funkcjonalnie działanie ZSI, zmierzające do osiągania określonych efektów biznesowych, poprzez: 1) diagnozowanie i usuwanie w ramach wsparcia technicznego awarii, błędów i usterek ZSI oraz ich skutków w gwarantowanym czasie reakcji i naprawy; Wykonawca usunie zgłoszone problemy w następujących przedziałach czasowych: a. awaria - czas reakcji 2 godziny , czas naprawy 1 dzień roboczy, b. błąd –czas reakcji 1 dzień roboczy, czas naprawy 2 dni robocze, c. usterka – czas reakcji 2 dni robocze, czas naprawy 10 dni roboczych, d. w uzasadnionych przypadkach strony mogą uzgodnić inny czas naprawy zgłoszonego problemu lub zastosowanie rozwiązania zastępczego – obejścia, w czasie o połowę krótszym niż czas naprawy; 2) udostępnianie w ramach wsparcia technicznego aktualizacji ZSI - zmiany ZSI, wynikające z zainstalowanych aktualizacji znajdą odzwierciedlenie w dokumentacji - podręczniku użytkownika w wersji elektronicznej; 3) zapewnienie w ramach wsparcia technicznego możliwości generowania wymaganych w ramach obsługi modułów POL-on i antyplagiatraportów i sprawozdań zgodnie z szablonami plików w zakresie zestawów danych i ich formatu oraz umożliwienie przygotowania raportu o błędach; funkcjonalności systemu w zakresie eksploatowanym przez Zamawiającego mają umożliwiać wymianę danych pomiędzy innymi systemami teleinformatycznymi poprzez standardowe rozwiązania wg norm określonych przez krajowe/UE jednostki normalizujące, w szczególności protokoły szyfrujące i komunikacyjne narzucone przez instytucje obsługujące wymaganą prawnie sprawozdawczość i raportowanie; 4) . zapewnienie komunikacji użytkowników z systemem serwisu Wykonawcy i przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń w czasie dostępności systemu serwisu w dni robocze w godzinach roboczych. W przypadku przerwy/zakłócenia funkcjonowania systemu serwisu trwającej dłużej niż 4 godziny robocze, niezależnie od przyczyny przerwy/zakłócenia, Wykonawca zapewni inny kanał przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego do czasu przywrócenia pełnej sprawności systemu serwisu; 5) utrzymywanie parametrów wydajnościowych ZSI oraz przeprowadzenie w ramach wsparcia technicznego co najmniej raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wizyty serwisowej/przeglądu technicznego ZSI w zakresie bezpieczeństwa, wydajności, monitorowania obciążeń, diagnostyki błędów; 6) zaoferowanie w ramach opieki powdrożeniowej pakietu 70 godzin (1 godzina = 60 minut) do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W ramach pakietu Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług: szkoleń użytkowników, dodatkowych audytów, migracji danych, modyfikacji systemu oraz ich integracji z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego; konsultacji w zakresie wszystkich obszarów ZSI oraz wsparcia przy aktualizacjach systemu; zapytania kierowane mogą być przez administratorów i użytkowników kluczowych ZSI w godzinach roboczych; analiza skierowanego zapytania powinna być przeprowadzona nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od jego zarejestrowania w systemie serwisu;
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie czasu naprawy zgłoszonych awarii, błędów, usterek
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)