Wyposażenie poddasza w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

Data publikacji 2018-09-10
Data zakończenia 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Powiat Ełcki
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614755-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie poddasza w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik nr 4 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).


1. Zamawiający określa wymagania związane z realizacja zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące „klauzuli społecznej”:

a. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 2 osoby niepełnosprawne, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
b. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu;
c. w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby niepełnosprawnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 10% kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1 Załącznika nr 3 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 227d722a-6d25-4b38-8301-c35031b5de66
Biuletyn 614755-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Ełcki
Regon 79067105300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 876 218 300
Zamawiajacy fax 876 218 339
Zamawiajacy email agnieszka.pietrowicz@powiat.ełk.pl
Adres strony url powiat.elk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.elk.pl/wiadomosci/8356/ogloszenia_przetargow
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony http://bip.powiat.elk.pl/wiadomosci/8356/ogloszenia_przetargow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 poz. 1830), osobiście, po pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie poddasza w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
Numer referencyjny RP.272.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie poddasza w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piłsudskiego 5 na cele społeczne Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik nr 4 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 1. Zamawiający określa wymagania związane z realizacja zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące „klauzuli społecznej”: a. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 2 osoby niepełnosprawne, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; b. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; c. w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby niepełnosprawnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 10% kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1 Załącznika nr 3 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); Ocenę spełnienia tego warunku zamawiający dokonuje sprawdzając wstępne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które to wykonawca składa do oferty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – według Załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza, za zgodą stron, możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie i przypadku: a) zmiana terminu wykonania umowy: - gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin wykonania umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej. - gdy zaistnieją zdarzenia o których mowa w pkt b), b) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych: - gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ i złożonej ofercie (za wyjątkiem terminu wykonania umowy). c) zmiana wartości brutto umowy: - gdy władza ustawodawcza w trakcie trwania umowy zmieni stawkę podatku VAT, d) zmiana podmiotów zawartej umowy; - gdy doszło do przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym, 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie aneksu.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)