1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy”.
Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ-szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), a także w Załączniku nr 5 do SIWZ – projekcie umowy.
1.3. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN].
1.4. Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
30200000-1 – Urządzenia komputerowe,
30216110-0 Skanery komputerowe
30232100-5- Drukarki i plotery
30237000-9 – części, akcesoria i wyroby do komputerów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia – części od I do II:
Nr części Nazwa części
I Urządzenia wielofunkcyjne i skanery,
w tym:
-3 urządzenia wielofunkcyjne, ( w tym: kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. oraz monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.)
- 5 skanerów bezdotykowych
II Urządzenia sieciowe i akcesoria komputerowe,
w tym:
Dla Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy
1. Router 1 szt.
2. switch 16x 10GbE – Zarządzany 1 szt. ,
3. Switch 24x 1GbE + 4x 10GbE PoE– Zarządzany 3 szt. ,
4.Switch 8x 1GbE + 4x SFP PoE – Zarządzany 2 szt. ,
5. Switch 5x 1GbE – Zarządzany 6 szt.,
6.Karta sieciowa 10Gbit 1 szt. ,
7.Karta sieciowa 10Gbit 3 szt,
8. Kable SFP+ DAC
1m 2 szt.
3m 6 szt
5m 6 szt.
9. Organizer kabli 1U poziomy rack 19'' - grzebieniowy 10 szt.
10. Dysk twardy SATA 10 TB 6 szt.
11. Dysk SSD 1 TB 2 szt
12. Podwójny adapter M.2 22110/2280 PCIe SSD i pojedyncza karta 10 GB base-T 1 szt.
13. Pamięć RAM RDIMM ECC 8 GB 8 szt.
14.Mobilna stacja robocza 1 szt.
15. Konsola KVM IP 8 PORTÓW 1 szt.
16. Dysk wewnętrzny SSHD 2,5” 2 TB 1 szt.
17. Dysk zewnętrzny 2,5” 4 TB 2 szt.
18. Mysz komputerowa z czujnikiem laserowym 8 szt.
19. Karta graficzna 4 szt.
20. Drukarka etykiet i oznaczników 1 szt.
21. Rurka termokurczliwa 18 mm do drukarki etykiet i oznaczników 5 szt.
22. Taśma z mocnym klejem do drukarki etykiet i oznaczników 3 szt.
Dla Wydziału Organizacyjnego w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy:
23. Switch – 2 szt.
24. Switch – 3 szt.
25. Moduły światłowodowe – szt.8
26. Kable patchcord – szt. 6:
27. Kabel patchcord – szt. 1
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. V.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.4 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8 . Wymagania dot. gwarancji Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy.
Wymagania dotyczące gwarancji stanowią kryterium oceny ofert , szczegółowe postanowienia na ten temat znajdują się w pkt. XIV niniejszej SIWZ.
|
GuidZP400 |
c636c77e-7ccd-4bf9-bd70-217b0433d8ed
|
Biuletyn |
614202-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
|
Regon |
93193469600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 140 107
|
Zamawiajacy fax |
713 140 110
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-olesnicki.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.powiat-olesnicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiat-olesnicki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiat-olesnicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Oleśnicki, ul. J.Słowackiego 10, 56-400 Oloeśnica, pokój nr 122- Biuro Podawcze na parterze budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy”.
Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ-szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), a także w Załączniku nr 5 do SIWZ – projekcie umowy.
1.3. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN].
1.4. Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
30200000-1 – Urządzenia komputerowe,
30216110-0 Skanery komputerowe
30232100-5- Drukarki i plotery
30237000-9 – części, akcesoria i wyroby do komputerów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia – części od I do II:
Nr części Nazwa części
I Urządzenia wielofunkcyjne i skanery,
w tym:
-3 urządzenia wielofunkcyjne, ( w tym: kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. oraz monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.)
- 5 skanerów bezdotykowych
II Urządzenia sieciowe i akcesoria komputerowe,
w tym:
Dla Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy
1. Router 1 szt.
2. switch 16x 10GbE – Zarządzany 1 szt. ,
3. Switch 24x 1GbE + 4x 10GbE PoE– Zarządzany 3 szt. ,
4.Switch 8x 1GbE + 4x SFP PoE – Zarządzany 2 szt. ,
5. Switch 5x 1GbE – Zarządzany 6 szt.,
6.Karta sieciowa 10Gbit 1 szt. ,
7.Karta sieciowa 10Gbit 3 szt,
8. Kable SFP+ DAC
1m 2 szt.
3m 6 szt
5m 6 szt.
9. Organizer kabli 1U poziomy rack 19'' - grzebieniowy 10 szt.
10. Dysk twardy SATA 10 TB 6 szt.
11. Dysk SSD 1 TB 2 szt
12. Podwójny adapter M.2 22110/2280 PCIe SSD i pojedyncza karta 10 GB base-T 1 szt.
13. Pamięć RAM RDIMM ECC 8 GB 8 szt.
14.Mobilna stacja robocza 1 szt.
15. Konsola KVM IP 8 PORTÓW 1 szt.
16. Dysk wewnętrzny SSHD 2,5” 2 TB 1 szt.
17. Dysk zewnętrzny 2,5” 4 TB 2 szt.
18. Mysz komputerowa z czujnikiem laserowym 8 szt.
19. Karta graficzna 4 szt.
20. Drukarka etykiet i oznaczników 1 szt.
21. Rurka termokurczliwa 18 mm do drukarki etykiet i oznaczników 5 szt.
22. Taśma z mocnym klejem do drukarki etykiet i oznaczników 3 szt.
Dla Wydziału Organizacyjnego w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy:
23. Switch – 2 szt.
24. Switch – 3 szt.
25. Moduły światłowodowe – szt.8
26. Kable patchcord – szt. 6:
27. Kabel patchcord – szt. 1
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. V.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.4 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8 . Wymagania dot. gwarancji Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy.
Wymagania dotyczące gwarancji stanowią kryterium oceny ofert , szczegółowe postanowienia na ten temat znajdują się w pkt. XIV niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Informacji o treści złożonych ofert , Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:
1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. .2) SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. SIWZ składane są wspólnie.
3. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń:
1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów.
2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania.
3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą..
4) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2). SIWZ.
2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę na daną część zamówienia wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część Nazwa części Wadium w zł
1 Urządzenia wielofunkcyjne i skanery 1 000
2 Urządzenia sieciowe i akcesoria komputerowe 1 200
2. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Oleśnicy z dopiskiem „wadium na cześć zamówienia nr……. w postępowaniu pn: „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. w Warszawie, o/Oleśnica, nr rachunku dla podmiotów krajowych: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004, dla podmiotów zagranicznych: kod swift: POLUPLPR, nr iban: PL90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 .
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
7. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą, zamawiający będzie traktował tak jakby wadium nie zostało wniesione.
8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności, które wskazane są w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1) i 3) ustawy.
9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.
2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zezwala na to ustawa pzp lub zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Dopuszczalne zmiany umowy i warunki takich zmian określają wzory umów oraz ustawa pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|