Dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615255-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu jednorazowego użytku: W szczególności zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: pętle do polipectomii, prowadniki do ERCP, końcówki do noża harmonicznego, papilotomy, endolupy, adaptery do pobierania krwi z tętnicy pępowinowej, plastry do mocowania czujnika temperatury, maski i cewniki do podawania tlenu, zestawy do drenażu opłucnej, system do nawilżania, zestawy do znieczulenia podpajęczynówkowego-zewnątrzoponowego, igły do akupunktury, zestaw sterylny do cementowania, worki stomijne, końcówki do pulsoksymetru, linie jednorazowe do przetoczeń do pomp przepływowych OPTIMA PT, Cewniki naczyniowe do hemodializy, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, kaniule dożylne.
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, przez okres obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f181de28-1cf2-4b80-8299-3cf62440e6c1
Biuletyn 615255-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Regon 30077008800000
Zamawiajacy adres ulica Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 125a
Zamawiajacy miejscowosc Pleszew
Zamawiajacy kod pocztowy 63-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 74 20 700
Zamawiajacy fax 062 74 20 900, 7420903
Zamawiajacy email przetargi@szpitalpleszew.pl
Adres strony url www.szpitalpleszew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpleszew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpleszew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny Te 2300-19/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu jednorazowego użytku: W szczególności zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: pętle do polipectomii, prowadniki do ERCP, końcówki do noża harmonicznego, papilotomy, endolupy, adaptery do pobierania krwi z tętnicy pępowinowej, plastry do mocowania czujnika temperatury, maski i cewniki do podawania tlenu, zestawy do drenażu opłucnej, system do nawilżania, zestawy do znieczulenia podpajęczynówkowego-zewnątrzoponowego, igły do akupunktury, zestaw sterylny do cementowania, worki stomijne, końcówki do pulsoksymetru, linie jednorazowe do przetoczeń do pomp przepływowych OPTIMA PT, Cewniki naczyniowe do hemodializy, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, kaniule dożylne. 2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, przez okres obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, tj. np. próbki, opisy foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty. 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają zgody obu stron na piśmie – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień umowy, 2. Strony dopuszczają zmianę treści umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w następujących przypadkach: 1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów, i nie wymagają zawierania pisemnych aneksów do umowy. 2) Zmiany cen przedmiotu umowy, jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiana ta następuje na podstawie aneksu zaproponowanego przez Wykonawcę. 3) Niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Dopuszczalne będzie wówczas wydłużenie czasu trwania umowy przy zachowaniu jej wartości. 4) W związku z faktem, że realizacja umowy zależna jest wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w przypadku gdy w Formularzu cenowym określono ilość danego produktu większą niż faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo do rezygnacji z dowolnej ilości danego produktu. Za niedostarczony towar Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie ani rekompensata, z zastrzeżeniem postanowień pkt 5. 5) W związku z faktem, że realizacja umowy zależna jest wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający skorzystał z uprawnienia określonego w pkt 4, przysługuje mu uprawnienie do zwiększenia zamawianej ilości danego produktu w stosunku do ilości wskazanej w Formularzu cenowym. Zwiększenie zamawianej ilości nie może prowadzić do przekroczenia wartości umowy, z zastrzeżeniem ust. 3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 4 i 5, następują elastycznie w trakcie realizacji umowy i nie wymagają zawierania pisemnych aneksów do umowy. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dopuszczalna jest zmiana wartości umowy, jeżeli „łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie”. 4. Stronom przysługuje prawo do zmiany asortymentu dostarczonego towaru w następujących przypadkach: 1) Gdy producent wstrzyma lub zakończy produkcję asortymentu przedstawionego w ofercie. 2) W razie czasowego lub stałego wycofania asortymentu z obrotu (utrata rejestracji, wystąpienie incydentu medycznego itp.) 3) W razie czasowego braku w magazynie Wykonawcy asortymentu objętego umową; 4) W przypadku złej jakości dostarczanego asortymentu. 5. Zmiana asortymentu musi zostać poprzedzona pisemną informacją od Wykonawcy o przyczynach jej wprowadzenia oraz propozycją zastąpienia wycofanego asortymentu nowym o właściwościach nie gorszych jak przedstawionego w ofercie. Do w/w informacji należy załączyć próbkę proponowanego asortymentu. 6. Wykonawcy nie wolno zmienić asortymentu dostarczonego towaru bez uprzedniego wskazania okoliczności powodującej zmianę oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. 7. Ceny nowych artykułów nie mogą być wyższe od cen asortymentu wycofanego. 8. W przypadku braku porozumienia w sprawie zmiany asortymentu Strony mogą rozwiązać umowę w części dotyczącej tego asortymentu. W tym przypadku wartość umowy określona w § 7 ust. 1 zostanie odpowiednio pomniejszona.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki poloski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pętla do polipectomii, prowadnik do ERCP
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do noża harmonicznego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Papilotomy, endolupy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Adaptery do pobierania krwi z tętnicy pępowinowej, plastry do mocowania czujnika temperatury, maski i cewniki do podawania tlenu, zestawy do drenażu opłucnej, system do nawilżania, zestawy do znieczulenia podpajęczynówkowego-zewnątrzoponowego, igły do akupunktury.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zestaw sterylny do cementowania.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Worki stomijne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do pulsoksymetru
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis linie jednorazowe do przetoczeń do pomp przepływowych OPTIMA PT
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Cewniki naczyniowe do hemodializy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kaniule dożylne.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)