GuidZP400 |
66e01537-53e4-481f-a2ef-309d73fa71bf
|
Biuletyn |
615349-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
011035381
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808,
|
Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
Zamawiajacy email |
egajowczyk@wolski.med.pl,
|
Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna pawilon nr 2 Szpitala Wolskiego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych w tym: sterylnych zestawów do szyi oraz sterylnych zestawów do żylaków, NUMER SPRAWY EP/60/2018
|
Numer referencyjny |
EP/60/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa materiałów opatrunkowych w tym: sterylnych zestawów do szyi oraz sterylnych zestawów do żylaków
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu wraz z ofertą w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – w zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1 Opisy techniczne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2 Oświadczenie Wykonawcy o wyrobach medycznych, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia.
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się łączne spełnianie warunków, a tym samym złożenie oświadczenia przez pełnomocnika Konsorcjum.
1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 3 do SIWZ,
4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do SIWZ,
5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 8 do SIWZ,
6) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP.
7) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć
w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy:
1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu w ramach danego zadania , będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez zmiany wartości przedmiotu umowy w ramach danego zadania , o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy,
3) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto,
6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
7) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy,
8) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian,
9) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 5 oraz 6 mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy w formie, o której mowa w ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|