Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tabletów dla szkół w Gminie Pawłów

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Pawłów
Miejscowość Pawłów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616814-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tabletów dla szkół w Gminie Pawłów” w ramach projektu pn.: „Rozwój e-usług w obszarze edukacji w Gminie Pawłów” złożonego do Osi priorytetowej VII „Sprawne usługi publiczne” do Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 W ramach kategorii kosztów: Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ (dostawa zestawów komputerowych i tabletów). Sprzęt powinien być dostarczony do poszczególnych szkół, oprogramowanie operacyjne, biurowe i antywirusowe powinno być zainstalowane. Komputery należy dostarczyć do poszczególnych szkół i wypakować sprzęt w poszczególnych salach wskazanych przez Dyrektora szkoły. Dostarczony sprzęt musi być sprawdzony w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Sprzęt będzie służył do celów edukacyjnych w placówkach oświatowych. Sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie operacyjne, biurowe oraz antywirusowe muszą być nowe w oryginalnych opakowaniach. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego/ pakietu biurowego, oprogramowania antywirusowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy na innych urządzeniach. Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć sprzęt naklejkami dotyczącymi oryginalności oprogramowania. Podpisanie protokołów zdawczo-odbiorczych dostaw w poszczególnych szkołach będzie podstawą wystawienia faktury.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ebf8d1f9-374e-435d-bda0-c2fa09cd052c
Biuletyn 616814-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Pawłów
Regon 29101058200000
Zamawiajacy adres ulica Pawłów 56a
Zamawiajacy miejscowosc Pawłów
Zamawiajacy kod pocztowy 27225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 412 721 670
Zamawiajacy fax 412 721 679
Zamawiajacy email sekretarz@gmina-pawlow.pl
Adres strony url https://pawlow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój e-usług w obszarze edukacji w Gminie Pawłów” złożonego do Osi priorytetowej VII „Sprawne usługi publiczne” do Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.pawlow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pawlow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tabletów dla szkół w Gminie Pawłów
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tabletów dla szkół w Gminie Pawłów” w ramach projektu pn.: „Rozwój e-usług w obszarze edukacji w Gminie Pawłów” złożonego do Osi priorytetowej VII „Sprawne usługi publiczne” do Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 W ramach kategorii kosztów: Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ (dostawa zestawów komputerowych i tabletów). Sprzęt powinien być dostarczony do poszczególnych szkół, oprogramowanie operacyjne, biurowe i antywirusowe powinno być zainstalowane. Komputery należy dostarczyć do poszczególnych szkół i wypakować sprzęt w poszczególnych salach wskazanych przez Dyrektora szkoły. Dostarczony sprzęt musi być sprawdzony w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Sprzęt będzie służył do celów edukacyjnych w placówkach oświatowych. Sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie operacyjne, biurowe oraz antywirusowe muszą być nowe w oryginalnych opakowaniach. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego/ pakietu biurowego, oprogramowania antywirusowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy na innych urządzeniach. Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć sprzęt naklejkami dotyczącymi oryginalności oprogramowania. Podpisanie protokołów zdawczo-odbiorczych dostaw w poszczególnych szkołach będzie podstawą wystawienia faktury.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca ma możliwość skrócenia terminu i wskazania go w ofercie. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował minimum 3 dostawy zestawów komputerowych do szkół o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. od 1 do 3 na wezwanie Zamawiającego składa: 1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem Nr 2 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży karty specyfikacji technicznej sprzętu wskazanego w ofercie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tabletów dla szkół w Gminie Pawłów”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia tj.: zmiany stawki podatku od towarów i usług; zmianie podlega kwota brutto bez zmiany kwoty netto; 2) innych okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)