Dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części: część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616547-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części: część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła. CZĘŚĆ NR 1: dotyczy dostawy wyrobów elektrycznych zgodnie z:
a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; CZĘŚĆ NR 2: dotyczy: dostawy opraw oświetleniowych oraz źródeł światła zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla miejsca dostawy (magazynu) objętego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ; SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oznakuje dostarczane wyroby właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 2) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na adres e-mail; a.osela@ron.mil.pl „Karty Wyrobu” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. 4) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 5) Wykonawca dostarczy asortyment z okresem przydatności nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych
w § 1 własnym transportem i na własny koszt w jednej dostawie (partii) do magazynów: - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Zamość
ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 75 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 109 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów budynek nr 97 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, 21-077 Spiczyn bud. nr 18 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku) - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). Rozdzielniki asortymentu i ilości dostaw do w/w magazynów stanowią załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu. 8) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego do czternastu dni od daty podpisania umowy ………… na adres e-mail:…………………..………. oraz tel. ………….………….…….9) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 niniejszej umowy. 10) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 11) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji.
12) Wykonawca oświadcza, iż wraz z dostawą wyrobów dostarczy karty charakterystyki. 13) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony
w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust.3 i 4 niniejszej umowy. Sporządzającym „protokół” będzie Wykonawca. 14) Protokół winien zawierać:  Numer i datę wystawienia,  Pełną nazwę Wykonawcy,  Pełną nazwę Zamawiającego,  Podstawę przekazania – numer i datę umowy,
 Pełną nazwę przedmiotu umowy,  Cenę przedmiotu umowy,  Datę,  Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust. 10 niniejszej umowy. 15) Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a62e0d49-b38f-4dcb-863c-4d84a299c227
Biuletyn 616547-N-2018
Zamawiajacy nazwa 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Regon 6140233700000
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2F
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 181 536
Zamawiajacy fax 261 181 607
Zamawiajacy email 32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.32wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.32wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 - 400 Zamość, bud. nr 33 pok. nr 12 - kancelaria Zamawiającego.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części: część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła
Numer referencyjny ZP/PN/55/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części: część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła. CZĘŚĆ NR 1: dotyczy dostawy wyrobów elektrycznych zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; CZĘŚĆ NR 2: dotyczy: dostawy opraw oświetleniowych oraz źródeł światła zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla miejsca dostawy (magazynu) objętego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ; SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oznakuje dostarczane wyroby właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 2) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na adres e-mail; a.osela@ron.mil.pl „Karty Wyrobu” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. 4) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 5) Wykonawca dostarczy asortyment z okresem przydatności nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w § 1 własnym transportem i na własny koszt w jednej dostawie (partii) do magazynów: - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 75 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 109 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów budynek nr 97 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, 21-077 Spiczyn bud. nr 18 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku) - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). Rozdzielniki asortymentu i ilości dostaw do w/w magazynów stanowią załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu. 8) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego do czternastu dni od daty podpisania umowy ………… na adres e-mail:…………………..………. oraz tel. ………….………….…….9) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 niniejszej umowy. 10) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 11) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji. 12) Wykonawca oświadcza, iż wraz z dostawą wyrobów dostarczy karty charakterystyki. 13) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust.3 i 4 niniejszej umowy. Sporządzającym „protokół” będzie Wykonawca. 14) Protokół winien zawierać:  Numer i datę wystawienia,  Pełną nazwę Wykonawcy,  Pełną nazwę Zamawiającego,  Podstawę przekazania – numer i datę umowy,  Pełną nazwę przedmiotu umowy,  Cenę przedmiotu umowy,  Datę,  Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust. 10 niniejszej umowy. 15) Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 2: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 3 ppkt 1), 2), 3), 4)składa każdy z wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr 1:  1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); W zakresie części nr 2:  1 300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/55/2018 – dostawa wyrobów elektrycznych w zakresie CZĘŚCI NR…… 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 24.09.2018 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części: część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła. Nr sprawy ZP/PN/55/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), dalej “ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie część nr 1: dostawa wyrobów elektrycznych, CZĘŚĆ NR 1: dotyczy dostawy wyrobów elektrycznych zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oznakuje dostarczane wyroby właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 2) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na adres e-mail; a.osela@ron.mil.pl „Karty Wyrobu” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. 4) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 5) Wykonawca dostarczy asortyment z okresem przydatności nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w § 1 własnym transportem i na własny koszt w jednej dostawie (partii) do magazynów: - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 75 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 109 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów budynek nr 97 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, 21-077 Spiczyn bud. nr 18 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku) - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). Rozdzielniki asortymentu i ilości dostaw do w/w magazynów stanowią załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu. 8) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego do czternastu dni od daty podpisania umowy ………… na adres e-mail:…………………..………. oraz tel. ………….………….……. 9) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 niniejszej umowy. 10) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 11) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji. 12) Wykonawca oświadcza, iż wraz z dostawą wyrobów dostarczy karty charakterystyki. 13) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust.3 i 4 niniejszej umowy. Sporządzającym „protokół” będzie Wykonawca. 14) Protokół winien zawierać:  Numer i datę wystawienia,  Pełną nazwę Wykonawcy,  Pełną nazwę Zamawiającego,  Podstawę przekazania – numer i datę umowy,  Pełną nazwę przedmiotu umowy,  Cenę przedmiotu umowy,  Datę, Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust. 10 niniejszej umowy. 15) Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów elektrycznych oraz opraw oświetleniowych i źródeł światła dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie część nr 2: dostawa opraw oświetleniowych oraz źródeł światła. CZĘŚĆ NR 2: dotyczy: dostawy opraw oświetleniowych oraz źródeł światła zgodnie z: a) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykazem asortymentowo-ilościowym dla miejsca dostawy (magazynu) objętego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ; SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oznakuje dostarczane wyroby właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 2) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na adres e-mail; a.osela@ron.mil.pl „Karty Wyrobu” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy.4) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 5) Wykonawca dostarczy asortyment z okresem przydatności nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.6) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w § 1 własnym transportem i na własny koszt w jednej dostawie (partii) do magazynów: - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 75 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 109 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku).- magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów budynek nr 97 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, 21-077 Spiczyn bud. nr 18 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku) - magazyn 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki). Rozdzielniki asortymentu i ilości dostaw do w/w magazynów stanowią załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu. 8) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego do czternastu dni od daty podpisania umowy ………… na adres e-mail:…………………..………. oraz tel. ………….………….…….9) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 niniejszej umowy. 10) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 11) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji. 12) Wykonawca oświadcza, iż wraz z dostawą wyrobów dostarczy karty charakterystyki. 13) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust.3 i 4 niniejszej umowy. Sporządzającym „protokół” będzie Wykonawca. 14) Protokół winien zawierać:  Numer i datę wystawienia,  Pełną nazwę Wykonawcy,  Pełną nazwę Zamawiającego,  Podstawę przekazania – numer i datę umowy,  Pełną nazwę przedmiotu umowy,  Cenę przedmiotu umowy,  Datę,  Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w § 4 ust. 10 niniejszej umowy. 15) Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)