GuidZP400 |
cd85140b-bfb0-4a83-9f83-18b8e730bd18
|
Biuletyn |
615336-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W części pierwszej: Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienia zostanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. W części drugiej:Zamawiający informuje Wykonawcę, że zorganizowanie przedmiotu zamówienia jest finansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich „Pomocy Technicznej” PROW 2014-2020, Schematu II.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy na 2019 rok dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na dwie części.
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.107.2018.NSZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy na 2019 rok dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na dwie części.
Dla cz. I:
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie kalendarzy książkowych i ściennych trójdzielnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych oraz jako wyposażenie biura pracowników IZ RPO. Materiały będą zawierały podstawowe informacje o programie oraz dane kontaktowe do instytucji zajmujących się wdrażaniem programu.
Dla cz. II
Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostarczenia kalendarzy na 2019 r. wraz z zakupem i dostawą pozostałych materiałów promocyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a, 1b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie podany w części ogłoszenia dotyczącej danej części zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Dla części I: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykażą się wykonaniem, co najmniej czterech dostaw kalendarzy
o wartości, co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
Dla części II: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykażą się wykonaniem, co najmniej 3 dostaw, których przedmiotem zamówienia był zakupu i dostawa materiałów promocyjnych, w tym kalendarzy,
o wartości min. 30 000,00 zł brutto każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału).
Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walu NBP z dnia zamieszczenia obowiązkowego ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zgodnie z art.26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załączniki nr 6a, 6b do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Do SIWZ dołączone są wzory umów stanowiące jej integralną część zgodnie z załącznikami nr 3a, 3b do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określone w § 8 w cz. 1 post., w § 9 w cz. nr 2 post. wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach oraz terminów realizacji zamówienia dla poszczególnych części. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części postępowania, przedstawi szczegółową kalkulację ceny netto, brutto i podatku VAT w zakresie Załącznika nr 1a, 1b do SIWZ – OPZ, z uwzględnieniem cen jednostkowych. Wartość brutto za cały przedmiot zamówienia musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym złożonej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określone są w rozdz. XXIX SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie kalendarzy książkowych i ściennych trójdzielnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych oraz jako wyposażenie biura pracowników IZ RPO. Materiały będą zawierały podstawowe informacje o programie oraz dane kontaktowe do instytucji zajmujących się wdrażaniem programu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca składa ofertę na dana część postępowania z wykorzystaniem Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w formie oryginału);
2. Wykonawca dodatkowo dołącza do oferty następujące elementy:
Dla części pierwszej postępowania:
1) Próbki:
kalendarza książkowego w formacie A4, A5 i A6 zgodnego z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia (okleina wymagana w OPZ, tj. poliuretanowa – m.in. matowa z fakturą, metaliczna z regularną fakturą i termoprzebarwialna – m.in. ekoskórzana i skóropodobna) - próbki nie muszą zawierać wymaganych w OPZ:
• wkładki informacyjnej,
• oznakowania,
• tłoczenia,
• tasiemki w kolorze oprawy,
• jednostkowego opakowania
kalendarza ściennego trójdzielnego (bez wymaganego w OPZ oznakowania
i projektu graficznego), zgodnych z opisem technicznym kalendarzy umieszczonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Próbki nie muszą zawierać wymaganych w OPZ
• jednostkowego opakowania (kartonowej koperty)
• indywidualnego nadruku na główce kalendarza oraz na pleckach kalendarza.
Zamawiający dopuszcza dołączenie jako próbki kalendarza na rok 2018 lub 2017.
2) Wstępny projekt graficzny wstępu/wkładki informacyjnej – 10 pkt.
Zgodnie z zapisami załącznik nr 1 do Umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia na początku kalendarza powinny zostać umieszczone 2 kartki (4 strony), które zawierać będą wstęp i/lub wkładkę informacyjną (tekst oraz zdjęcia i/lub grafika, dane kontaktowe do instytucji zajmujących się wdrażaniem programu). Dane kontaktowe są udostępnione są w opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SIWZ, natomiast pozostałe element takie jak tekst oraz zdjęcia i/lub grafika Wykonawca projektuje już samodzielnie.
W ramach tego kryterium ocenie będzie podlegał wstępny projekt graficzny 4 stron wkładki, uwzględniając zapisy OPZ. Wkładka ta będzie użyta na etapie realizacji we wszystkich formatach kalendarzy.
Wykonawca nie będzie weryfikował poprawności treści tekstu umieszczonego we wstępnym projekcie graficznym wkładki informacyjnej – sposób zamieszczenia tekstu stanowi dla Zamawiającego element poglądowy.
Projekt w formie kolorowego wydruku w formacie, co najmniej A4 (wizualizacja projektu) - każda strona.
Projekt dołączony do oferty w formie wydruku (wizualizacja projektu). Wykonawca do oferty dołączy projekt podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny oferty.
Wykonawca ma za zadanie przygotować projekt graficzny w oparciu o klucz graficzny RPO WL dla perspektywy 2014-2020 dostępny pod linkiem:
https://rpo.lubelskie.pl/strona-385-zasady_promocji_i_oznakowania_projektow.html
oraz obowiązujące od dnia 1 stycznia 2018 roku oznakowanie:
Wykonawca może wykorzystać zdjęcia projektów RPO WL znajdujące się pod poniższym linkiem:
http://mapa.rpo.lubelskie.pl/
Powyższe próbki nie będą podlegały uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, gdyż ocena ww. elementów będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca nie złoży do oferty powyższych próbek i/lub projektu bądź nie będą one zgodne z ww. wymaganiami jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Oferta wykonawcy także będzie odrzucona:
1) gdy Wykonawca nie dołączy do oferty próbek/projektu w odpowiednim formacie
i ilości;
2) gdy załączone próbki/projekt nie będą zgodne z OPZ i wyżej wymienionym wymogami;
3) gdy Wykonawca złoży więcej próbek/projektów niż ilość wymagana;
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie kalendarzy książkowych i ściennych trójdzielnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych oraz jako wyposażenie biura pracowników IZ RPO. Materiały będą zawierały podstawowe informacje o programie oraz dane kontaktowe do instytucji zajmujących się wdrażaniem programu. Opz stanowi załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostarczenia kalendarzy na 2019 r. wraz z zakupem i dostawą pozostałych materiałów promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca składa ofertę na dana część postępowania z wykorzystaniem Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w formie oryginału);
2. Wykonawca dodatkowo dołącza do oferty następujące elementy:
Próbki:
1. Pamięć USB o pojemności 16 GB (próbka bez logotypu i sloganu, z przykładową grafiką podaną przez Wykonawcę, w opakowaniu – pudełeczku) - produkt musi być zgodny z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2 postępowania – załącznik nr 1b do SIWZ,
2. Kalendarza kieszonkowego - produkt musi być zgodny z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2 postępowania – załącznik nr 1b do SIWZ,
3. Kalendarza format B5 - produkt musi być zgodny z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2 postępowania – załącznik nr 1b do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza dołączenie, jako próbki kalendarza na rok 2018 lub 2017.
Kalendarze złożone, jako próbki nie muszą zawierać wymaganych z OPZ wklejek reklamowych oraz logotypów. Nie muszą też posiadać kartonowych opakowań.
Dotyczy cz. II
Powyższe próbki nie będą podlegały uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, gdyż ocena ww. elementów będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca nie złoży do oferty powyższych próbek i/lub projektu bądź nie będą one zgodne z ww. wymaganiami jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Oferta wykonawcy także będzie odrzucona:
1) gdy Wykonawca nie dołączy do oferty próbek/projektu w odpowiednim formacie
i ilości;
2) gdy załączone próbki/projekt nie będą zgodne z OPZ i wyżej wymienionym wymogami;
3) gdy Wykonawca złoży więcej próbek/projektów niż ilość wymagana
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostarczenia kalendarzy na 2019 r. wraz z zakupem i dostawą pozostałych materiałów promocyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1b do SIWZ.
|
| |