GuidZP400 |
d72e49e7-027e-42dd-ab93-09a6d2253744
|
Biuletyn |
617117-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
|
Regon |
365421894
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karola Miarki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
510219434
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@cuw.mikolow.eu
|
Adres strony url |
http://cuwmikolow.bip.net.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
W części 1 zamówienie częściowo - Dofinansowane z budżetu państwa- resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat „Maluch”
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
|
Numer referencyjny |
CUW/PN/75/2018/J
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 13 części:
CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 4 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie.
CZĘŚĆ 5 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie.
CZĘŚĆ 6 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie.
CZĘŚĆ 7 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie.
CZĘŚĆ 8 – Zakup i dostawa piłkarzyków na potrzeby świetlicy Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie.
CZĘŚĆ 9 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni fizycznej Szkoły podstawowej nr 6 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 10 – Zakup i dostawa słuchawek specjalistycznych i wizualizera na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 11 – Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie.
CZĘŚĆ 13 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Żłobka Miejskiego w Mikołowie – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów;
6.2. Przedszkola nr 2 w Mikołowie – ul. Wincentego Janasa 2, 43-190 Mikołów;
6.3. Przedszkola nr 3 w Mikołowie - ul. Konstytucji 3-go Maja 40, 43-190 Mikołów;
6.4. Szkoły Podstawowej nr 1 – ul. Konstytucji 3-go Maja 20, 43-190 Mikołów;
6.5. Szkoły Podstawowej nr 3 – ul. Ks. Bpa Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów;
6.6. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów;
6.7. Szkoły Podstawowej nr 5 – ul. Katowicka 24, 43-190 Mikołów;
6.8. Szkoły Podstawowej nr 6 – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów;
6.9. Szkoły Podstawowej nr 7 – ul. Zamkowa 1, 43-190 Mikołów
6.10. Szkoły Podstawowej nr 12 – ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów – Bujaków.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy dla wszystkich części zamówienia – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Żłobka Miejskiego w Mikołowie – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Przedszkola nr 2 w Mikołowie – ul. Wincentego Janasa 2, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Przedszkola nr 3 w Mikołowie - ul. Konstytucji 3-go Maja 40, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 1 – ul. Konstytucji 3-go Maja 20, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 3 – ul. Ks. Bpa Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 5 – ul. Katowicka 24, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa piłkarzyków na potrzeby świetlicy Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 5 – ul. Katowicka 24, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni fizycznej Szkoły podstawowej nr 6 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 6 – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa słuchawek specjalistycznych i wizualizera na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 6 – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 6 – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
6.1. Szkoły Podstawowej nr 7 – ul. Zamkowa 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PUNKTACJA BĘDZIE ZASTOSOWANA DO KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60%
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy”
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej
TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
3.4. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy dla:
Szkoły Podstawowej nr 12 – ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów – Bujaków
|
| |