Dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego dla szkół na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 Części

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-26 00:00:00
Instytucja Miasto Kalisz
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyposażenie różne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617900-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 426620004, 426520001, 385520009, 489000007, 385100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego dla szkół na terenie miasta Kalisza, w ramach Projektów pt. „Kalisz – przestrzeń dla profesjonalistów. Nowoczesne pracownie kluczem do sukcesu Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej” nr RPWP.09.03.05-30-0003/16-00 oraz „Kalisz – przestrzeń dla profesjonalistów. Kwalifikacje i doświadczenie inwestycją w przyszłość młodzieży z Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej” nr RPWP.08.03.05-30-0002/16-00.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 Części, szczegóły w dalszej części ogłoszenia.
3. Cały dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77d6362b-113a-4d45-b02a-36f40625d551
Biuletyn 617900-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Kalisz
Regon 250855877
Zamawiajacy adres ulica Główny Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 48 627 654 300
Zamawiajacy email zam.publ@um.kalisz.pl
Adres strony url http://www.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kalisz - przestrzeń dla profesjonalistów. Nowoczesne pracownie kluczem do sukcesu Aglomeracji Kalisko -Ostrowskiej” nr RPWP.09.03.05-30-0003/16-00. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 – dotyczy Części 1, 2, 3, 5, 6, 7. „Kalisz-przestrzeń dla profesjonalistów. Kwalifikacje i doświadczenie inwestycją w przyszłość młodzieży z Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej” nr RPWP.08.03.05-30-0002/16-00. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 – dotyczy Części 4
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres wyłącznie w pokoju nr 309 (sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczącym się na III piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. T. Kościuszki 1a w Kaliszu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego dla szkół na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 Części
Numer referencyjny WRI.271.01.42.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego dla szkół na terenie miasta Kalisza, w ramach Projektów pt. „Kalisz – przestrzeń dla profesjonalistów. Nowoczesne pracownie kluczem do sukcesu Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej” nr RPWP.09.03.05-30-0003/16-00 oraz „Kalisz – przestrzeń dla profesjonalistów. Kwalifikacje i doświadczenie inwestycją w przyszłość młodzieży z Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej” nr RPWP.08.03.05-30-0002/16-00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 Części, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 3. Cały dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1)-3) niniejszego ogłoszenia dotyczących każdego z nich.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione A) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy przygotować w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt I.1) niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Dorota Wypych-Żeśko, tel. +48 62 7654 433. 3. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp i w pkt III.2.2) niniejszego ogłoszenia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42662000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa i montaż urządzeń specjalistycznych dla Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu przy ul. Handlowej 9, tj.: piła taśmowa - 1 szt., spawarka TIG AC/DC - 1 szt., spawarka inwertorowa MIG/MAG - 2 szt., spawarka TIG inwentorowa - 1 szt., zestaw palników do spawania gazowego - 3 szt., palniki MIG/MAG - 3 szt., przyłbica spawalnicza - 6 szt., spawarka TIG inwentorowa - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa i montaż sprzętu specjalistycznego dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: stół warsztatowy - 17 szt., szafa warsztatowa - 3 szt., przyrządy, narzędzia pomiarowe (zestaw) - 17 szt., płyty granitowe pomiarowe (płyta granitowa kl. 2 + stojak 1000x600x100) - 3 szt., generator serwisowy - 4 szt., oscyloskop analogowy dwukanałowy - 4 szt., oscyloskop cyfrowy dwukanałowy - 2 szt., mostek RLC - 2 szt., generator funkcyjny z pomiarem częstotliwości - 4 szt., tester okablowania - 8 szt., zasilacz stabilizowany - 4 szt., zestaw przycisków, lampek i przekaźników - 4 szt., lutownica, odsysacz, zaciskarka - 16 szt., zestaw silników elektrycznych - 2 szt., falownik prądu wraz z silnikiem - 2 szt., miernik zawartości harmonicznych - 2 szt., zestaw narzędzi (wiertarka, wiertła, wkrętaki, szczypce, ściągacze) - 8 szt., zestaw paneli sterowników PLC z falownikiem - 17 szt., stanowisko dydaktyczne - 4 szt., zestaw trenażerów dydaktycznych (wzmacniacze, stabilizatory, filtry, generatory, przetworniki, obwody RLC, układy cyfrowe) - 4 szt., spawarka światłowodowa - 1 szt., tester okablowania (z certyfikacją sieci) - 1 szt., tester okablowania strukturalnego z funkcją pomiaru długości oraz multimetr uniwersalny (zestaw) - 16 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38552000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dostawa multimetrów dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: miernik uniwersalny cyfrowy - 24 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38552000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dostawa multimetrów cyfrowych dla Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu przy ul. Handlowej 9 , tj.: multimetr cyfrowy - 6 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest dostawa i montaż konsoli treningowej wraz z klawiaturami dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: konsola treningowa - 1 szt., klawiatura toczenie - nakładka do konsoli treningowej - 1 szt., klawiatura frezowanie - nakładka do konsoli treningowej - 1 szt., oprogramowanie treningowe - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38510000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni drukowania cyfrowego i poligraficznych procesów przygotowawczych dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99 tj.: spektofotometr - 2 szt., bigówka (długość bigu min. 300mm) - 1 szt., zszywarka drutem - 1 szt., urządzenie do krojenia druków - 1 szt., wzornik barw CMYK - 1 szt., laminator rolowy - 1 szt., mikroskop poligraficzny - 4 szt., densytometr poligraficzny - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w Części 7 jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99 tj.: miernik sygnałów cyfrowych DVB-T - 8 szt., miernik sygnałów DVB-S - 8 szt., zestaw czujników zbliżeniowych, optycznych, siły, temperatury, ultradźwięków - 4 szt., zestaw kabli pomiarowych i sygnałowych - 8 szt., sterowniki PLC z zasilaczem i oprogramowaniem - 8 szt., zestaw mikrokontrolerów z aplikacją - 4 szt., zestaw czujników i sygnalizatorów oraz centralka - 8 szt., zestaw regulatorów ciągłych PID, dwustanowych i trójstanowych - 4 szt., serwonapęd z układem sterowania - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)