Przedmiotem zamówienia jest; dostawa
Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego
użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ )
Pakiet nr 1 igły, strzykawki,
Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi,
Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu,
Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki,
Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne,
Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe
Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe,
Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje,
Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem
Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji,
Pakiet nr 11 filtr oddechowy, łyżka do laryngoskopu,
Pakiet nr 12 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV
Pakiet nr 13 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do
inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi
Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył,
Pakiet nr 15 Łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy
jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej,
Pakiet nr 16 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do
drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa
jednorazowe siatki przepuklinowe,
Pakiet nr 17 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry,
Pakiet nr 18 Rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych,
Pakiet nr 19 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny,
Pakiet nr 20 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów.
Pakiet nr 21 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania
materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy
Pakiet nr 22 Pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane
Pakiet nr 23 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do
wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC
Pakiet nr 24 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym
Pakiet nr 25 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka
przepuklinowa
Pakiet nr 26 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca
Pakiet nr 27 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik
endoskopowy
Pakiet nr 28 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art.
Pakiet nr 29 pojemniki na odpady medyczne
|
GuidZP400 |
2a9458c1-805a-43f1-b026-45029cbcd814
|
Biuletyn |
617827-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30442100010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żywiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 613 916
|
Zamawiajacy fax |
338 613 916
|
Zamawiajacy email |
zoz_zyw_bb@o2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// przetargi.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 34-300 Żywiec ul. Sienkiewicza 52
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest; dostawa Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ) Pakiet nr 1 igły, strzykawki, Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi, Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu, Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki, Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne, Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe, Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje, Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji, Pakiet nr 11 filtr oddechowy, łyżka do laryngoskopu, Pakiet nr 12 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV Pakiet nr 13 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył, Pakiet nr 15 Łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej, Pakiet nr 16 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa jednorazowe siatki przepuklinowe, Pakiet nr 17 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry, Pakiet nr 18 Rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 19 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny, Pakiet nr 20 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów. Pakiet nr 21 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy Pakiet nr 22 Pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane Pakiet nr 23 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC Pakiet nr 24 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym Pakiet nr 25 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka przepuklinowa Pakiet nr 26 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca Pakiet nr 27 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik endoskopowy Pakiet nr 28 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art. Pakiet nr 29 pojemniki na odpady medyczne
|
Numer referencyjny |
AG/zp/XV/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest; dostawa
Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego
użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ )
Pakiet nr 1 igły, strzykawki,
Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi,
Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu,
Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki,
Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne,
Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe
Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe,
Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje,
Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem
Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji,
Pakiet nr 11 filtr oddechowy, łyżka do laryngoskopu,
Pakiet nr 12 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV
Pakiet nr 13 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do
inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi
Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył,
Pakiet nr 15 Łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy
jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej,
Pakiet nr 16 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do
drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa
jednorazowe siatki przepuklinowe,
Pakiet nr 17 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry,
Pakiet nr 18 Rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych,
Pakiet nr 19 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny,
Pakiet nr 20 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów.
Pakiet nr 21 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania
materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy
Pakiet nr 22 Pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane
Pakiet nr 23 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do
wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC
Pakiet nr 24 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym
Pakiet nr 25 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka
przepuklinowa
Pakiet nr 26 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca
Pakiet nr 27 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik
endoskopowy
Pakiet nr 28 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art.
Pakiet nr 29 pojemniki na odpady medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 w zależności od potrzeb
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
– w niniejszym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów;
1.Karta charakterystyki produktu chemicznego ( dotyczy Pakietu nr 2 poz. 16,17)
2.Protokół, badań producenta nie starszy niż 2017r,protokół badań z kraju pochodzenia nie starszy niż z 2016r, dopuszczenie do kontaktu z żywnością - certyfikat jednostki niezależnej- dotyczy pakietu nr 7 )
3.Oświadczenie producenta ( dotyczy Pakietu nr 28 poz.5,6 )
4.Opinia Państwowego Zakładu Higieny (PZH) dotyczącą dopuszczenia oferowanych pojemników do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego oraz dopuszczenia do użytku w zakładach udzielających świadczeń zdrowotnych ( dotyczy Pakietu nr 29 )
5.Karta katalogowa produktu ( dotyczy Pakietu nr 29 )
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla pakietów;
Pakiet nr 1 - 2600,00 PLN
Pakiet nr 2 - 3000,00 PLN
Pakiet nr 6 - 2200,00 PLN
Pakiet nr 7 - 2200,00 PLN
Pakiet nr 29 - 1400,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących okolicznościach:
a) zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy
b) uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość
sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym
dokumentem
c) zmiany stawki podatku VAT, następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania
odpowiednich przepisów
- w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z Dyrektywy UE w tym zakresie dopuszcza się zmianę wartości cen brutto przedmiotu zamówienia
d) wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym
przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
e) zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy
zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
f) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady
proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
g)gdy będzie możliwe obniżenie cen na wniosek wykonawcy a zmiana ta będzie korzystna dla
zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2018-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu
ul. Sienkiewicza 52 34-300 Żywiec
w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu ul. Sienkiewicza 52 został wyznaczony inspektor ochrony danych i można się z nim skontaktować poprzez:
e-mail: iodo@szpital.zywiec.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|