DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO APTEKI ZOL W ŚREMIE

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-27 00:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617732-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003, 336316008, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Apteki Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ.
Pakiet Nr I – dostawa leków – CPV 33 60 00 00 – 6
Pakiet Nr II – dostawa opatrunków –CPV 33 14 00 00-3
Pakiet Nr III – dostawa antybiotyków – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr IV – dostawa środków psychotropowych – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr V – dostawa środków dezynfekcyjnych – CPV 33 63 16 00-8,
Pakiet Nr VI – dostawa jednorazowych artykułów medycznych – CPV 33 14 10 00-0.

2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, za wyjątkiem pozycji: 119,120,121, 176,177,178, 445, 504,505.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy.
4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety Nr I, Nr II, Nr III, Nr IV, Nr V lub VI.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
12. W przypadku braku leku podanego w SIWZ na rynku wskutek zaprzestania jego produkcji, braku harmonizacji lub czasowego braku spowodowanego innymi powodami, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproponował lek równoważny lub podał ostatnią cenę sprzedaży udokumentowaną przez producenta. W takim przypadku Wykonawca powinien umieścić stosowną informację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji.
UWAGA:
W ofercie Wykonawca ma prawo proponować preparaty o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, a różnej nazwie handlowej ( równoważniki leków), niż podana nazwa w SIWZ – Formularz cenowy za wyjątkiem wskazanych w ust.2, w tym dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowania jednostkowego leku w taki sposób, aby sumaryczna ilość leku ( np. tabletek, ampułek) pozostawała bez zmian lub była co najmniej przekroczona do ilości podanej w formularzu cenowym. Zachowany musi być jednocześnie sposób dawkowania wskazany w formularzu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zmianę postaci leków podanych w SIWZ na inne formy doustne ( tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki) przy jednoznacznym zachowaniu ich dawki.

Zamawiający w poz. 236 określił paski testowe dla których posiada glukometry,; równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pasków testowych równoważnych wraz z bezpłatnym przekazaniem kompatybilnych z nimi glukometrów w ilości – 6 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0412ea31-f96b-4c15-b321-c4a1084d3c00
Biuletyn 617732-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Regon 63112962700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Promenada
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Śrem
Zamawiajacy kod pocztowy 63100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 835 267
Zamawiajacy fax 612 837 738
Zamawiajacy email zpo@post.pl
Adres strony url www.zpo.srem.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zpo.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zpo.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Promenada 7, 63-100 Śrem
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO APTEKI ZOL W ŚREMIE
Numer referencyjny ZOL.DA.372.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Apteki Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Pakiet Nr I – dostawa leków – CPV 33 60 00 00 – 6 Pakiet Nr II – dostawa opatrunków –CPV 33 14 00 00-3 Pakiet Nr III – dostawa antybiotyków – CPV – 33 60 00 00 -6 Pakiet Nr IV – dostawa środków psychotropowych – CPV – 33 60 00 00 -6 Pakiet Nr V – dostawa środków dezynfekcyjnych – CPV 33 63 16 00-8, Pakiet Nr VI – dostawa jednorazowych artykułów medycznych – CPV 33 14 10 00-0. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, za wyjątkiem pozycji: 119,120,121, 176,177,178, 445, 504,505. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy. 4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. 5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających. 9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety Nr I, Nr II, Nr III, Nr IV, Nr V lub VI. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. W przypadku braku leku podanego w SIWZ na rynku wskutek zaprzestania jego produkcji, braku harmonizacji lub czasowego braku spowodowanego innymi powodami, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproponował lek równoważny lub podał ostatnią cenę sprzedaży udokumentowaną przez producenta. W takim przypadku Wykonawca powinien umieścić stosowną informację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji. UWAGA: W ofercie Wykonawca ma prawo proponować preparaty o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, a różnej nazwie handlowej ( równoważniki leków), niż podana nazwa w SIWZ – Formularz cenowy za wyjątkiem wskazanych w ust.2, w tym dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowania jednostkowego leku w taki sposób, aby sumaryczna ilość leku ( np. tabletek, ampułek) pozostawała bez zmian lub była co najmniej przekroczona do ilości podanej w formularzu cenowym. Zachowany musi być jednocześnie sposób dawkowania wskazany w formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci leków podanych w SIWZ na inne formy doustne ( tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki) przy jednoznacznym zachowaniu ich dawki. Zamawiający w poz. 236 określił paski testowe dla których posiada glukometry,; równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pasków testowych równoważnych wraz z bezpłatnym przekazaniem kompatybilnych z nimi glukometrów w ilości – 6 szt.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietu Nr I, III, IV). Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody ( spełnia / nie spełnia)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zał. nr 3 do SIWZ Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody ( spełnia / nie spełnia)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku postaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu 1)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 2)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietu Nr I, III, IV),
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz cenowy dla danego pakietu, 2. formularz ofertowy - zał. nr 2, 3. oświadczenie - zał. nr 8
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
IV 4 4 data 2018-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa leków
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa antybiotyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa antybiotyków - pakiet nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa środków psychotropowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa środków psychotropowych - pakiet nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa srodków dezynfekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych - pakiet nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa jednorazowych artykułów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa jednorazowych artykułów medycznych - pakiet nr 6
  

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)