1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Apteki Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ.
Pakiet Nr I – dostawa leków – CPV 33 60 00 00 – 6
Pakiet Nr II – dostawa opatrunków –CPV 33 14 00 00-3
Pakiet Nr III – dostawa antybiotyków – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr IV – dostawa środków psychotropowych – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr V – dostawa środków dezynfekcyjnych – CPV 33 63 16 00-8,
Pakiet Nr VI – dostawa jednorazowych artykułów medycznych – CPV 33 14 10 00-0.
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, za wyjątkiem pozycji: 119,120,121, 176,177,178, 445, 504,505.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy.
4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety Nr I, Nr II, Nr III, Nr IV, Nr V lub VI.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
12. W przypadku braku leku podanego w SIWZ na rynku wskutek zaprzestania jego produkcji, braku harmonizacji lub czasowego braku spowodowanego innymi powodami, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproponował lek równoważny lub podał ostatnią cenę sprzedaży udokumentowaną przez producenta. W takim przypadku Wykonawca powinien umieścić stosowną informację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji.
UWAGA:
W ofercie Wykonawca ma prawo proponować preparaty o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, a różnej nazwie handlowej ( równoważniki leków), niż podana nazwa w SIWZ – Formularz cenowy za wyjątkiem wskazanych w ust.2, w tym dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowania jednostkowego leku w taki sposób, aby sumaryczna ilość leku ( np. tabletek, ampułek) pozostawała bez zmian lub była co najmniej przekroczona do ilości podanej w formularzu cenowym. Zachowany musi być jednocześnie sposób dawkowania wskazany w formularzu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zmianę postaci leków podanych w SIWZ na inne formy doustne ( tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki) przy jednoznacznym zachowaniu ich dawki.
Zamawiający w poz. 236 określił paski testowe dla których posiada glukometry,; równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pasków testowych równoważnych wraz z bezpłatnym przekazaniem kompatybilnych z nimi glukometrów w ilości – 6 szt.
|
GuidZP400 |
0412ea31-f96b-4c15-b321-c4a1084d3c00
|
Biuletyn |
617732-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
|
Regon |
63112962700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Promenada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 835 267
|
Zamawiajacy fax |
612 837 738
|
Zamawiajacy email |
zpo@post.pl
|
Adres strony url |
www.zpo.srem.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zaklad opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zpo.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpo.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Promenada 7, 63-100 Śrem
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO APTEKI ZOL W ŚREMIE
|
Numer referencyjny |
ZOL.DA.372.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Apteki Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ.
Pakiet Nr I – dostawa leków – CPV 33 60 00 00 – 6
Pakiet Nr II – dostawa opatrunków –CPV 33 14 00 00-3
Pakiet Nr III – dostawa antybiotyków – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr IV – dostawa środków psychotropowych – CPV – 33 60 00 00 -6
Pakiet Nr V – dostawa środków dezynfekcyjnych – CPV 33 63 16 00-8,
Pakiet Nr VI – dostawa jednorazowych artykułów medycznych – CPV 33 14 10 00-0.
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, za wyjątkiem pozycji: 119,120,121, 176,177,178, 445, 504,505.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy.
4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety Nr I, Nr II, Nr III, Nr IV, Nr V lub VI.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
12. W przypadku braku leku podanego w SIWZ na rynku wskutek zaprzestania jego produkcji, braku harmonizacji lub czasowego braku spowodowanego innymi powodami, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaproponował lek równoważny lub podał ostatnią cenę sprzedaży udokumentowaną przez producenta. W takim przypadku Wykonawca powinien umieścić stosowną informację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji.
UWAGA:
W ofercie Wykonawca ma prawo proponować preparaty o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, a różnej nazwie handlowej ( równoważniki leków), niż podana nazwa w SIWZ – Formularz cenowy za wyjątkiem wskazanych w ust.2, w tym dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowania jednostkowego leku w taki sposób, aby sumaryczna ilość leku ( np. tabletek, ampułek) pozostawała bez zmian lub była co najmniej przekroczona do ilości podanej w formularzu cenowym. Zachowany musi być jednocześnie sposób dawkowania wskazany w formularzu cenowym.
Zamawiający dopuszcza zmianę postaci leków podanych w SIWZ na inne formy doustne ( tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki) przy jednoznacznym zachowaniu ich dawki.
Zamawiający w poz. 236 określił paski testowe dla których posiada glukometry,; równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pasków testowych równoważnych wraz z bezpłatnym przekazaniem kompatybilnych z nimi glukometrów w ilości – 6 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietu Nr I, III, IV).
Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody ( spełnia / nie spełnia)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zał. nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody ( spełnia / nie spełnia)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku postaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
2)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietu Nr I, III, IV),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz cenowy dla danego pakietu, 2. formularz ofertowy - zał. nr 2, 3. oświadczenie - zał. nr 8
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa opatrunków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa opatrunków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa antybiotyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa antybiotyków - pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków psychotropowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków psychotropowych - pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa srodków dezynfekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych - pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa jednorazowych artykułów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa jednorazowych artykułów medycznych - pakiet nr 6
|
| |