| GuidZP400 |
5b7a8a21-ebc4-4183-ad4e-990176b348b8
|
| Biuletyn |
660948-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
| Regon |
000288857
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
135/147
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-545
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48618310142
|
| Zamawiajacy fax |
+48618310107
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
| Adres strony url |
http://www.orsk.ump.edu.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.orsk.ump.edu.pl/zamowienia/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.orsk.ump.edu.pl/zamowienia/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów do sterylizacji
|
| Numer referencyjny |
DZPS/APT/30/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nazwy handlowej przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211). Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:
część nr 1 – poz. 7
część nr 5 – cała
część nr 6 – cała
część nr 7 – poz. 2, 3, 4
część nr 8 - poz 1,2, 3, 4
część nr 10 – poz 3, 4, 10
część nr 11 – poz 1-5
część nr 12 – poz 1, 2
część nr 13 – poz 1, 2, 3
9. Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanego asortymentu wraz z ich wykazem asortymentowym. Próbki te Wykonawca składa na własny koszt w ilości wskazanej przy danej części. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą Część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ;
4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały określone w załączniku do SIWZ nr 6 - Projekt umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:45
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Opakowania sterylizacyjne- włókniny sterylizacyjne, kombinacje włóknin, torebki włókninowo-foliowe, taśmy do zamykania pakietów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opakowania sterylizacyjne- włókniny sterylizacyjne, kombinacje włóknin, torebki włókninowo-foliowe, taśmy do zamykania pakietów- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Opakowania sterylizacyjne- papier sterylizacyjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opakowania sterylizacyjne- papier sterylizacyjny- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Opakowania sterylizacyjne - rękawy i torebki papierowo-foliowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opakowania sterylizacyjne - rękawy i torebki papierowo-foliowe- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, testy kontroli poprawności zgrzewu, dokumentacja procesów dekontaminacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, testy kontroli poprawności zgrzewu, dokumentacja procesów dekontaminacji- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Akcesoria do sterylizacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do sterylizacji- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Oleje do pielęgnacji napędów ortopedycznych i uszczelek autoklawów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Oleje do pielęgnacji napędów ortopedycznych i uszczelek autoklawów- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |