| GuidZP400 |
133ade3f-ee42-4066-8720-dfd5a1f61552
|
| Biuletyn |
661800-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego
|
| Regon |
45109721400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grodzieńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
96
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Knyszyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19120
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857 167 026
|
| Zamawiajacy fax |
857 167 026
|
| Zamawiajacy email |
spzoz_knyszyn@poczta.fm
|
| Adres strony url |
www.spzoz.knyszyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.knyszyn.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.knyszyn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej w siedzibie Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego w Knyszynie ul. Grodzieńska 96 19-120 Knyszyn - Księgowość i Kadry
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZAMÓWIENIE NR ZP 3/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU MEDYCZNY I LABORATORYJNY, MATERIAŁY OPATRUNKOWE I PIELĘGNACYJNE
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
18
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie 4,1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 13,14 i 21 ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4,2 zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4,3 zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4,4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3,1 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 roku poz. 211) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, w tym oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokument.ów dopuszczających do obrotu i używania, zgodnie z ząłącznikiem 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie postępowania i realizacji umowy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny na dzień składania ofert: ( należy dołączyć do oferty) 1,1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 nr 4 do SIWZ
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Inne wymagane dokumenty : wypełniony i podpisany formularz ofertowy z odpowiednim załączonym pakietem, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30 dni
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET I - drobny sprzet medyczny jednorazowego użytku
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET II drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku - laboratoryjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET III - próżniowy system zmknięty do pobierania krwi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET IV - materiały opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET V - mateiały pielęgnacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| | |