| GuidZP400 |
7ce086f5-be4b-47c8-b710-fd65893ec178
|
| Biuletyn |
663846-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
| Regon |
162000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
| Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
| Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
| Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
| Oferty wnioski dostepne |
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk , Dział Zamówień Publicznych , skrzydło B Gmachu Głównego PG, pokój nr 213
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu multimedialnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
|
| Numer referencyjny |
ZP/260/055/D/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części :
CZĘŚĆ A – Dostawa wideoprojektorów, ekranów projekcyjnych , lamp do projektorów , sprzętu nagłaśniającego , wizualizerów i rejestratorów audio CPV: 38653400-1, 38652120-7, 32322000-6, 32342400-6, 32342450-1
CZĘŚĆ B - Dostawa wideoprojektorów, ekranów projekcyjnych , lamp do projektorów , sprzętu nagłaśniającego , wizualizerów i rejestratorów audio w ramach Budżetu obywatelskiego Politechniki Gdańskiej CPV: 38653400-1, 38652120-7, 32322000-6, 32342400-6, 32342450-1
CZĘŚĆ C – Dostawa systemu dyskusyjnego CPV: 32573000-0
CZĘŚĆ D- Dostawa sprzętu fotograficznego CPV: 38650000-6
3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, kompletny, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich
|
| Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
211667,62
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający
przyzna dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji krótszy niż maksymalny,
zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w rozdziale XIII SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w
ofercie adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych
referencyjnych dokumentacji
2.. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23)
ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
17. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w częściach A, B i D, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, dokumentacji technicznej :
A. Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów sprzętu, karty produktu albo karty katalogowe produktu. Dokumentacja musi potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów wyspecyfikowanych w załączniku nr 6.1, 6.2, 6.4 do Siwz w kolumnie nr 2 .
B. Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty ponadto muszą zawierać nazwę producenta zaoferowanego sprzętu oraz model lub typ lub numer katalogowy lub inne dane identyfikujące produkt u producenta , oraz wskazywać pozycję formularza rzeczowo-cenowego której dotyczą.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy
dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego
zamówienia publicznego.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
CZĘŚĆ A : 3000 PLN
CZĘŚĆ B: 1500 PLN
CZĘŚĆ C: 600 PLN
CZĘŚĆ D: 1100 PLN
W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część , Wykonawca winien wnieść kwotę wadium, stanowiącą sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach.
Więcej szczegółów w SIWZ .
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnego aneksu.
2. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczące: terminu i przedmiotu umowy.
3. Termin realizacji przedmiotu umowy lub przedmiot umowy, mogą ulec zmianie
w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji lub przedmiot umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy lub przedmiot umowy mogą wynikać z:
a) sytuacji, gdy do ustalonego terminu wykonania przedmiotu umowy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o takich samych lub o lepszych parametrach technicznych w cenie nie większej niż w ofercie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany towaru oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o braku dostępności na rynku zamienianego urządzenia.
f) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron),
g) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
h) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody
w budynku,
i) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych,
|
| IV 4 4 data |
2019-01-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
101680,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wideoprojektorów, ekranów projekcyjnych , lamp do projektorów , sprzętu nagłaśniającego , wizualizerów i rejestratorów audio zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 6.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
59950,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż wideoprojektorów, ekranów projekcyjnych, lamp do projektorów, sprzętu nagłaśniającego, wizualizerów, rejestratorów audio zamawianych w ramach Budżetu Obywatelskiego Politechniki Gdańskiej na lata 2017-2018 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączni nr 6.2. do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ C
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32573000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20238,42
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa systemu dyskusyjnego zgodnie z opisem szczegółowym przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 6.3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ D
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38789,20
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu fotograficznego zgodnie z opisem szczegółowym przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6.4 do SIWZ
|
| | |