GuidZP400 |
12b98bec-9867-416d-b35e-19cf190844b8
|
Biuletyn |
660231-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
|
Regon |
24112785700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 277 61 00
|
Zamawiajacy fax |
32 271 73 11
|
Zamawiajacy email |
administracja3@szpitalzabrze.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szpitalzabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalzabrze.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 26/PN/18 NA DOSTAWĘ ENDOPROTEZ, ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ KOŚCI, SYSTEMU DO SZYCIA ŁĄKOTEK, ORAZ ZESTAWU JEDNORAZOWEGO DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
|
Numer referencyjny |
26/PN/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
NA DOSTAWA ENDOPROTEZ I / LUB ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ KOŚCI I / LUB SYSTEMU DO SZYCIA ŁĄKOTEK I / LUB ZESTAWU JEDNORAZOWEGO DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ. ZAMÓWIENIE BĘDZIE REALIZOWANE PO CENACH JEDNOSTKOWYCH, ZADEKLAROWANYCH W OFERCIE, PRZEDSTAWIONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK 1A DO UMOWY. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA CZĘŚĆ IV SIWZ I SZCZEGÓŁOWY FORMULARZ CENOWY STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK 1A DO SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ/ – składane do oferty,
b)Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ – składane do oferty,
c)Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego /ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ/ - składane do oferty,
d)Jeżeli Wykonawca polegając na na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a Pzp, składa dokumenty o których mowa w pkt 5.3.7 SIWZ dla podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega
e)Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,
Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.4. W celu potwierdzenia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a)Oświadczenie Wykonawcy /ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ /o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym / załącznik nr 1a do SIWZ /produkty będące wyrobami medycznymi dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
UWAGA
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
b)Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczy Zamawiającemu przed zawarciem umowy dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w Polsce na asortyment będący przedmiotem umowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej:
1) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian.
2) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania;
3) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych;
4) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
12.1. Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:
- nazwę i adres :
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze
pok. 1.04
- nazwę zamówienia,
- nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,
- „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”
- „Tajemnica przedsiębiorstwa”
dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00).
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P.z.p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iodo@szpitalzabrze.pl telefon: 32 277 61 00; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 23/PN/18 na dzierżawę analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO BEZCEMENTOWA REWIZYJNA MODULARNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO BEZCEMENTOWA REWIZYJNA MODULARNA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – ENDOPROTEZA STAWU SKOKOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ENDOPROTEZA STAWU SKOKOWEGO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – IMPLANTY ZESPALAJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
IMPLANTY ZESPALAJĄCE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – ZESTAW JEDNORAZOWY DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW JEDNORAZOWY DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – ZESPOLENIA PŁYTKOWE, ŚRUBY KANIULOWANE, GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZESPOLENIA PŁYTKOWE, ŚRUBY KANIULOWANE, GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 – SYSTEM SZYCIA ŁĄKOTEK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
SYSTEM SZYCIA ŁĄKOTEK
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 – GWÓŹDŹ ODPIĘTOWY.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
GWÓŹDŹ ODPIĘTOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 – GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE DO OBOJCZYKA I ZESPOLENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE DO OBOJCZYKA I ZESPOLENIA
|
| |