| GuidZP400 |
3f2b09ec-12db-4a57-957b-4f8efa24aa3c
|
| Biuletyn |
523537-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
|
| Regon |
27625530600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
324 165 000
|
| Zamawiajacy fax |
32 4165639, 32 4165640
|
| Zamawiajacy email |
bzp@chorzow.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.chorzow.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 419a/IVp
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów dla Biura Prasowego w ramach projektu „Dla młodych”
|
| Numer referencyjny |
RZP.271.250.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Biura Prasowego Miasta Chorzów w ramach projektu „Dla młodych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów.
4. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawiającego .
b. przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie i nadruk, zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta oraz logo przekazanego po podpisaniu umowy przez.
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
5
|
| Informacje na temat katalogow |
termin realizacji stanowi kryterium wyboru ogerty
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowym formularzem cenowym oraz terminem dostawy.
Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3.
5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.
1. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiana Stron umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy pzp.
2) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanej przez Strony bez konieczności aneksowania umowy.
3) Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na warunkach określonych w SIWZ.
2. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
1) wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
3. Zmiany w zakresie wynagrodzenia:
1) przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
4. Warunki dokonania zmiany umowy:
1) zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
2) Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
3) Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
4) Zmiana musi być sporządzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 2) powyżej.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|