GuidZP400 |
7176f686-9a6a-4301-a259-586d20e30483
|
Biuletyn |
523208-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
81090304000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Małopolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-515
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 8211479,
|
Zamawiajacy fax |
91 8211477
|
Zamawiajacy email |
zzp@sc.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych, materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów wyposażenia samochodowego, profesjonalnych środków do mycia i konserwacji samochodów, organicznych związków chemicznych dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
ZZ-2380-27/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych, materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów wyposażenia samochodowego, profesjonalnych środków do mycia i konserwacji samochodów, organicznych związków chemicznych dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.1 i 4.2 do siwz- formularz asortymentowo- cenowy
3. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym.
4. Dostawy wyrobów będą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego mieszczących się w następujących lokalizacjach:
a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin,
b) Stacja Obsługi Samochodów Nr 2, ul. Krakusa i Wandy 11, 75-078 Koszalin.
5. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część I- Samochodowe artykuły elektryczne, materiały eksploatacyjne, części i akcesoria wyposażenia;
Część II- Profesjonalne środki do mycia i konserwacji samochodów, organiczne związki chemiczne
|
Cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
286445,86
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz;
1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
3. wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 - 4.2 do siwz,
4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz.
B. ETAP PO OTWARCIU OFERT:
1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach:
1) Zmiana cen jednostkowych może jedynie wyniknąć z ewentualnej urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jednak wówczas wartość umowy nie ulega zmianie,
2) Podatek VAT zostanie zapłacony zgodnie ze stawką podatku obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego i w tym zakresie podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zmiany umowy,
3) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
4) Dopuszczalna jest zmiana po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego w zakresie dostarczonego asortymentu innego niż wskazany w zał. nr 2 do umowy, w przypadku zdarzenia niezależnego od Wykonawcy polegającego na wycofaniu, długotrwałym braku na rynku lub zakończenia produkcji danego rodzaju asortymentu w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca musi przedstawić pismo od producenta akumulatorów, w którym zostanie potwierdzony ten fakt. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu
o określonych parametrach, nie niższych i cenie nie wyższej niż określona
w umowie oraz w co najmniej tej samej klasie jakościowej i pochodzeniu z tej samej grupy producenckiej,
5) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
6) Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany, o których mowa w pkt. a) i b) mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za usługę.
|
IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Samochodowe artykuły elektryczne, materiały eksploatacyjne, części i akcesoria wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
130484,34
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych, materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów wyposażenia samochodowego, profesjonalnych środków do mycia i konserwacji samochodów, organicznych związków chemicznych dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. Dostawy wyrobów będą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego mieszczących się w następujących lokalizacjach:
a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, Szczecin,
b) Stacja Obsługi Samochodów Nr 2, ul. Krakusa i Wandy 11, 75-078 Koszalin.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Profesjonalne środki do mycia i konserwacji samochodów, organiczne związki chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
155961,52
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów elektrycznych, materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów wyposażenia samochodowego, profesjonalnych środków do mycia i konserwacji samochodów, organicznych związków chemicznych dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. Dostawy wyrobów będą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego mieszczących się w następujących lokalizacjach:
a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, Szczecin,
b) Stacja Obsługi Samochodów Nr 2, ul. Krakusa i Wandy 11, 75-078 Koszalin.
|
| |