GuidZP400 |
746cf870-c65a-483a-a9d4-2baa533a0603
|
Biuletyn |
523516-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
|
Regon |
12125985000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 840 600,
|
Zamawiajacy fax |
261 840 666
|
Zamawiajacy email |
12tol.zamowienia@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojsko
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 TOL w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie oraz dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania „Budowa sieci teleinformatycznych i linii telekomunikacyjnych w obiektach NCK oraz dostosowanie infrastruktury budowlanej na potrzeby tych sieci” w kompleksie wojskowym w Legionowie.
|
Numer referencyjny |
5/U/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1,2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ramach zadania: „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie oraz dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania „Budowa sieci teleinformatycznych i linii telekomunikacyjnych w obiektach NCK oraz dostosowanie infrastruktury budowlanej na potrzeby tych sieci” w kompleksie wojskowym w Legionowie 2. Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części (zadań częściowych) podlegających oddzielnemu odbiorowi: l) Zadanie częściowe nr 1: Dostawa szaf magazynowych z pojemnikami w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie; 2) Zadanie częściowe nr 2: Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum w ramach zadania „Budowa sieci teleinformatycznych i linii telekomunikacyjnych w obiektach NCK oraz dostosowanie infrastruktury budowlanej na potrzeby tych sieci” w kompleksie wojskowym w Legionowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39173000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych oświadczeń: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c) Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę dostawy, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum „ZASTRZEŽONE”, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt. I ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 412) lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnej oznaczonej klauzulą „ZASTRZEŻONE” wraz z aktualnym zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2 ustawy (dotyczy zadania częściowego Nr 2). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 7.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 2. zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia — w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji — dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru — Załącznik Nr 5 do SIWZ) (dotyczy tylko zadania częściowego Nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do specyfikacji); 3) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 3) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji, przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych określonych ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych — (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 412) i aktów wykonawczych do ustawy (dotyczy zadania częściowego Nr 2).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: l) Na zadanie częściowe Nr 1 - w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2019 r. do godziny 09:30; 3) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych) należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2019 r. do godziny 09:30.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - wystąpienie istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego, - opóźnień ze strony Użytkownika, Zamawiającego w przekazaniu pełnej informacji dotyczącej uszczegółowienia zakresu zadania w stopniu uniemożliwiającym kontynuowanie prac; - wstrzymania/ wydłużenia przez Zamawiającego czasu prac z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron. 2)
Możliwości zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy. 3) Zmiany w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 4) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Wydłużenie terminu przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|