Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.

Data publikacji 2019-03-11
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Miejscowość Żurawica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516287-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336900003, 336000006, 336920007, 241119004, 331411104, 336316008, 331400003, 336965000, 336962007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych transportem Wykonawcy dla – Zamawiającego: Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego ul. Różana 9, 37-710 Żurawica - Dział Farmacji (budynek nr 4) dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - oraz Działu Diagnostyki laboratoryjnej dotyczy części 12 i 13 (budynek Nr 10 ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych i wyrobów medycznych w częściach :
1 – LEKI RÓZNE - Kod. 33690000-3,
2 – ABILIFY MAINTENA - Kod. 33690000-3,
3 – RISPOLEPT CONSTA & XEPLION Kod. 33690000-3,
4 – TRANXENE & DEPAKINE - Kod. 33690000-3,
5 – PŁYNY INFUZYJNE - Kod. 33692000-7,
6 – TLEN MEDYCZNY- Kod. 24111900-4,
7 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE - Kod. 33141110- 4,
8 – ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- Kod. 33631600-8,
9 – SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Kod. 33140000- 3,
10 – SPRZET MEDYCZNY DROBNY- Kod 33140000-3
11 – SPRZET MEDYCZNY- RĘKAWICZKI- Kod 33140000-3,
12 – odczynniki do aparatu Medica Easy Elektrolytes (analizator jonoselektywny)-Kod 33696500-0,
13 –paski do analizy moczu do czytnika UROMETR-120-Kod 33696200-7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fff32672-aa81-4eb5-8155-2d5497708037
Biuletyn 516287-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Regon 66765500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Różana
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Żurawica
Zamawiajacy kod pocztowy 37-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 6723740 wew. 361
Zamawiajacy fax 672-37-21
Zamawiajacy email szpitalzurawica@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wpsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wpsp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wpsp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10 – Sekretariat Szpitala).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.
Numer referencyjny WPSP. DZP-383/2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych transportem Wykonawcy dla – Zamawiającego: Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego ul. Różana 9, 37-710 Żurawica - Dział Farmacji (budynek nr 4) dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - oraz Działu Diagnostyki laboratoryjnej dotyczy części 12 i 13 (budynek Nr 10 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych i wyrobów medycznych w częściach : 1 – LEKI RÓZNE - Kod. 33690000-3, 2 – ABILIFY MAINTENA - Kod. 33690000-3, 3 – RISPOLEPT CONSTA & XEPLION Kod. 33690000-3, 4 – TRANXENE & DEPAKINE - Kod. 33690000-3, 5 – PŁYNY INFUZYJNE - Kod. 33692000-7, 6 – TLEN MEDYCZNY- Kod. 24111900-4, 7 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE - Kod. 33141110- 4, 8 – ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- Kod. 33631600-8, 9 – SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Kod. 33140000- 3, 10 – SPRZET MEDYCZNY DROBNY- Kod 33140000-3 11 – SPRZET MEDYCZNY- RĘKAWICZKI- Kod 33140000-3, 12 – odczynniki do aparatu Medica Easy Elektrolytes (analizator jonoselektywny)-Kod 33696500-0, 13 –paski do analizy moczu do czytnika UROMETR-120-Kod 33696200-7.
Cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję lub pozwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 i art. 25a ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzory oświadczeń stanowią (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzory oświadczeń stanowią (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Oświadczenia wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. ( t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 (wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, a który nie złożył stosownego pełnomocnictwa albo złożył pełnomocnictwo wadliwe, albo też który złożył wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie przez siebie wyznaczonym.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony wykaz asortymentowo ilościowo-cenowy w części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 , 8, 9,10 11, 12 i 13 oferowanych produktów i wyrobów medycznych stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz oferty- wykonawcy (wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa (-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawarte są w par.11- Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9 i w par. 13 -Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna – W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwane również RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), które obowiązuje od 25 maja 2018 r., informuje się o przetwarzaniu danych oraz prawach związanych z przetwarzaniem tych danych: Administrator Danych Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy z siedzibą przy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, a jego obowiązki wykonuje Dyrektor WPSP w Żurawicy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: iod@wpsp.regiony.pl telefon kontaktowy: 16 672 30 03 wew. 336. Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Państwa dane? Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze” w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579, 2018) – dalej zwaną ,,PZP” oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, a w przypadku podpisania umowy: ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa, ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: - w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, - w celu rozpatrzenia oferty oraz podjęcia działań przed zawarciem ewentualnej umowy, a w przypadku wyboru oferty – w celu zawarcia i realizacji umowy, w tym wystawienia lub przyjmowania faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Obowiązek podania danych osobowych, które Pani/Pana bezpośrednio dotyczą jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP, mogą skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia oferty oraz zawarcia ewentualnej umowy. Komu możemy przekazywać Państwa dane? Dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Ile czasu będziemy przechowywać Państwa dane? Podane dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy PZP od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku przekroczenia okresu wynikającego z art. 97 ust. 1 PZP, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu. Prawa związane z przetwarzaniem danych Ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w sytuacjach przewidzianych przepisami RODO. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa LEKI RÓŻNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych część 1- LEKI RÓŻNE.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ABILIFY MAINTENA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RISPOLEPT CONSTA & XEPLION
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa TRANXENE & DEPAKINE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PŁYNY INFUZYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa TLEN MEDYCZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24111900-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SPRZET MEDYCZNY DROBNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 10.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SPRZET MEDYCZNY- RĘKAWICZKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 11.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Odczynniki do aparatu Medica Easy Elektrolytes (analizator jonoselektywny)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 12.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Paski do analizy moczu do czytnika UROMETR-120
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych wyrobów medycznych w części 13.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)