GuidZP400 |
74c7e18e-4905-4ca7-87f9-3e736bf57828
|
Biuletyn |
523511-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
35114186900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 345 077
|
Zamawiajacy fax |
126 335 354
|
Zamawiajacy email |
as_krakow@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Krakowie, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zamowienie na dostawy drobnego sprzetu medycznego
|
Numer referencyjny |
5/D/Kw-Sz/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
33141000-0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33190000-8 – różne urządzenia i produkty medyczne
33631600-8 – środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
18424300-0 – rękawice jednorazowe
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie drobnego sprzętu medycznego, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami:
Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne
Pakiet 3 Materiały opatrunkowe
Pakiet 4 Sprzęt do iniekcji
Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I
Pakiet 6 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 180 dni od daty dostarczenia.
2. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeśli taki wymóg wynika z obowiązujących przepisów prawa.
3. oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 ze zm.).
4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175).
5. Dostawca dostarcza przedmiot zamówienia do Aresztu Śledczego w Krakowie na własny koszt i własne ryzyko. Dla celów obliczenia ceny oferty wielkość i zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWIZ.
6. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Niezrealizowanie maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia nie rodzi odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
7. Ilości określone w poszczególnych pozycjach mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnej zmiany ilości w poszczególnych pozycjach z zastrzeżeniem niezmienności maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne za rzeczywiście dostarczoną ilość artykułów.
8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Równocześnie Zamawiający nie będzie związany z podwykonawcami stosunkami zobowiązaniowymi.
9. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te określone przez Zamawiającego, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu.
a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
b) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 2 dostawy, odpowiadające przedmiotowi zamówienia w danym pakiecie, na kwotę:
a) dla grupy I – 6 000,00 zł
b) dla grupy II – 45 000,00 zł
c) dla grupy III – 32 000,00 zł
d) dla grupy IV – 14 000,00 zł
e) dla grupy V – 33 000,00 zł.
f) dla grupy VI – 25 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.;
2 oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry wymagane w SIWZ i właściwych przepisach prawa (pkt. 1 załącznika nr 8 do SIWZ),
3 oświadczenie, że produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 6 wrześnie 2001 r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn., zm.) - (pkt. 2 załącznika nr 8 do SIWZ),
4 oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r. poz. 876 ze zm.) (pkt. 3 załącznika nr 8 do SIWZ);
5 oświadczenie, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązanie wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego zostaną mu udostępnione w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania wezwania – dokumenty te zostaną przesłane na koszt Wykonawcy lub udostępnione w siedzibie Zamawiającego (pkt. 4 załącznika nr 8 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zakresie ceny (wzrost lub obniżenie) po upływie zadeklarowanego przez wykonawcę okresu stałości ceny. Zmiana ceny następować będzie na pisemny wniosek jednej ze stron i nie może być większa niż o ogłaszany przez GUS wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni miesiąc.
|
IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki dezynfekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt do iniekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |