zamowienie na dostawy drobnego sprzetu medycznego

Data publikacji 2019-03-11
Data zakończenia 2019-03-19 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523511-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331410008, 336316008, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

33141000-0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33190000-8 – różne urządzenia i produkty medyczne
33631600-8 – środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
18424300-0 – rękawice jednorazowe

Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie drobnego sprzętu medycznego, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami:
Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne
Pakiet 3 Materiały opatrunkowe
Pakiet 4 Sprzęt do iniekcji
Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I
Pakiet 6 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 180 dni od daty dostarczenia.
2. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeśli taki wymóg wynika z obowiązujących przepisów prawa.
3. oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 ze zm.).
4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175).
5. Dostawca dostarcza przedmiot zamówienia do Aresztu Śledczego w Krakowie na własny koszt i własne ryzyko. Dla celów obliczenia ceny oferty wielkość i zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWIZ.
6. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Niezrealizowanie maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia nie rodzi odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
7. Ilości określone w poszczególnych pozycjach mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnej zmiany ilości w poszczególnych pozycjach z zastrzeżeniem niezmienności maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne za rzeczywiście dostarczoną ilość artykułów.
8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Równocześnie Zamawiający nie będzie związany z podwykonawcami stosunkami zobowiązaniowymi.
9. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te określone przez Zamawiającego, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu.
a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
b) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74c7e18e-4905-4ca7-87f9-3e736bf57828
Biuletyn 523511-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 35114186900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 345 077
Zamawiajacy fax 126 335 354
Zamawiajacy email as_krakow@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Krakowie, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu zamowienie na dostawy drobnego sprzetu medycznego
Numer referencyjny 5/D/Kw-Sz/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 33141000-0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33190000-8 – różne urządzenia i produkty medyczne 33631600-8 – środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 18424300-0 – rękawice jednorazowe Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie drobnego sprzętu medycznego, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami: Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne Pakiet 3 Materiały opatrunkowe Pakiet 4 Sprzęt do iniekcji Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I Pakiet 6 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 180 dni od daty dostarczenia. 2. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeśli taki wymóg wynika z obowiązujących przepisów prawa. 3. oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 ze zm.). 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175). 5. Dostawca dostarcza przedmiot zamówienia do Aresztu Śledczego w Krakowie na własny koszt i własne ryzyko. Dla celów obliczenia ceny oferty wielkość i zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWIZ. 6. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Niezrealizowanie maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia nie rodzi odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7. Ilości określone w poszczególnych pozycjach mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnej zmiany ilości w poszczególnych pozycjach z zastrzeżeniem niezmienności maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne za rzeczywiście dostarczoną ilość artykułów. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Równocześnie Zamawiający nie będzie związany z podwykonawcami stosunkami zobowiązaniowymi. 9. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te określone przez Zamawiającego, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. b) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 2 dostawy, odpowiadające przedmiotowi zamówienia w danym pakiecie, na kwotę: a) dla grupy I – 6 000,00 zł b) dla grupy II – 45 000,00 zł c) dla grupy III – 32 000,00 zł d) dla grupy IV – 14 000,00 zł e) dla grupy V – 33 000,00 zł. f) dla grupy VI – 25 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 2 oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry wymagane w SIWZ i właściwych przepisach prawa (pkt. 1 załącznika nr 8 do SIWZ), 3 oświadczenie, że produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 6 wrześnie 2001 r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn., zm.) - (pkt. 2 załącznika nr 8 do SIWZ), 4 oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r. poz. 876 ze zm.) (pkt. 3 załącznika nr 8 do SIWZ); 5 oświadczenie, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązanie wykonawcy, że na każde żądanie Zamawiającego zostaną mu udostępnione w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania wezwania – dokumenty te zostaną przesłane na koszt Wykonawcy lub udostępnione w siedzibie Zamawiającego (pkt. 4 załącznika nr 8 do SIWZ);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zakresie ceny (wzrost lub obniżenie) po upływie zadeklarowanego przez wykonawcę okresu stałości ceny. Zmiana ceny następować będzie na pisemny wniosek jednej ze stron i nie może być większa niż o ogłaszany przez GUS wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni miesiąc.
IV 4 4 data 2019-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt do iniekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria stałość ceny
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)