Dostawa produktów żywnościowych (cukier, produkty zbożowe, różne produkty spożywcze, ryby, sery, masło, produkty mleczne, pieczywo, woda źródlana, produkty bezglutenowe specjalnego przeznaczenia, cytrusy, kwaszonki) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 7/19

Data publikacji 2019-03-11
Data zakończenia 2019-05-17 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z ziaren zbóż

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523120-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156133001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów żywnościowych (cukier, produkty zbożowe, różne produkty spożywcze, ryby, sery, masło, produkty mleczne, pieczywo, woda źródlana, produkty bezglutenowe specjalnego przeznaczenia, cytrusy, kwaszonki) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a2ca263-5e6e-4023-94c7-531855dc74c2
Biuletyn 523120-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028886300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 27/33
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-572
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618491375
Zamawiajacy fax +48618491562
Zamawiajacy email przetargispsk5@wp.pl
Adres strony url https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.skp.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać (lub przesłać) w (do) Kancelarii Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna 27/33 (pokój nr 5A)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych (cukier, produkty zbożowe, różne produkty spożywcze, ryby, sery, masło, produkty mleczne, pieczywo, woda źródlana, produkty bezglutenowe specjalnego przeznaczenia, cytrusy, kwaszonki) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 7/19
Numer referencyjny sygn. postępowania: PN 7/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów żywnościowych (cukier, produkty zbożowe, różne produkty spożywcze, ryby, sery, masło, produkty mleczne, pieczywo, woda źródlana, produkty bezglutenowe specjalnego przeznaczenia, cytrusy, kwaszonki) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część).
Cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 518699,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia następujących dokumentów, w oparciu o treść §5 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w zw. z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia): Pkt 3.1.2. siwz: oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Pkt 3.1.3. siwz: oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Pkt 3.1.4. siwz: oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do siwz). Uwaga! Nadmieniamy, iż stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pkt 3.1.5. siwz: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza żadnego szczegółowego warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu i nie żąda żadnych dokumentów w powyższym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego): brak (tj. Zamawiający nie wymaga w tym zakresie żadnych dokumentów).
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony/e przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik/i nr 1-9 do siwz formularz/e ofertowy/e, (złożony/e w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca dołączenie ww. dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, 4.Uwaga! W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z uwzględnieniem aktualnej treści art. 144 i nast. ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki tych zmian zostały określone we wzorze (projekcie) umowy - załączniku do siwz.
IV 4 4 data 2019-05-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki > Ofertę składa się (pod rygorem nieważności) w formie pisemnej (w całości w języku polskim). Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że załącznikiem do siwz jest klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez Zamawiającego (w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa produktów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)