Zakup z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi

Data publikacji 2019-03-13
Data zakończenia 2019-03-20 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524934-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla pracowników Spec. Psych. ZOZ w Łodzi bonów towarowych ogólno-branżowych o łącznej nominalnej wartości 189 640,00 PLN brutto . Zakup bonów finansowany ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych . Przez pojęcie bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 poz. 419 ze zm.). Minimalny zakres asortymentu dostępny w sklepach akceptujących bony towarowe to: artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, odzieżowe, zabawki, artykuły papiernicze, dla domu, RTV. Zamawiający wymaga również możliwość realizacji bonów w mniejszych punktach handlowych . Wymagana minimalna liczba sklepów wielkopowierzchniowych akceptujących bony w woj. łódzkim na wynosi 15. Za sklep wielkopowierzchniowy zamawiający uznaje obiekt handlowy o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2. Wymagana minimalna liczba punktów handlowych innych niż sklepy wielkopowierzchniowe , usługowych i gastronomicznych akceptujących bony na terenie województwa łódzkiego wynosi 100.
Wymagany minimalny okres ważności bonów od daty dostawy –do 31 grudnia 2019 r. ( tj. 9 pełnych miesięcy kalendarzowych liczonych od dnia 1 kwietnia 2019 r. )Zamawiający wymaga realizacji zamówienia poprzez dostarczenie przedmiotu zamówienia w formie bonów papierowych talonów do siedziby Spec. Psych. ZOZ w Łodzi w łącznej ilości:
828 sztuk bonów o nominale 100,00 PLN,; 2070 sztuk bonów o nominale 50,00 PLN, ; 334 sztuk bonów o nominale 10,00 PLN, wraz z 414 szt. kopert służących do ich opakowania. Bony towarowe w postaci papierowej muszą zawierać oznaczenie w zakresie wartości nominalnej oraz daty ich ważności.Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym i zaoferowanym w ofercie liczonym od dnia podpisania wiążącej umowy. W zakres dostawy wchodzą wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki , koszty, w tym transportu i opakowań, kopert - związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferowana cena powinna uwzględnić wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki i powinna obejmować pełen przedmiot dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia i jego dostawą do siedziby Zamawiającego pod wskazany adres oraz wykaz placówek w których można zrealizować bony. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego. Koszt transportu przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego Wykonawca wlicza w cenę oferty.Oferowane bony oraz ewentualne dokumenty dotyczące ich użytkowania - muszą być w języku polskim. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia (tj. dostawy bonów do siedziby Zamawiającego) zgodnie z terminem zaoferowanym w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający wyznacza maksymalny termin dostawy do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni pracujące u Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c713b77-0e7a-499e-a549-f0d7d0261cc5
Biuletyn 524934-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00029718700000
Zamawiajacy adres ulica Aleksandrowska
Zamawiajacy adres numer domu 159
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-229
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 71 55 777,
Zamawiajacy fax 42 652 80 30
Zamawiajacy email dyrekcja@psychiatria-lodz.pl, sekretariat@babinski.home.pl
Adres strony url http://www.babinski.home.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.babinski.home.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.home.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w oryginale w formie papierowej , pocztą ,kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, POLSKA
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Numer referencyjny ZPiZ/PN/D/03/03/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla pracowników Spec. Psych. ZOZ w Łodzi bonów towarowych ogólno-branżowych o łącznej nominalnej wartości 189 640,00 PLN brutto . Zakup bonów finansowany ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych . Przez pojęcie bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 poz. 419 ze zm.). Minimalny zakres asortymentu dostępny w sklepach akceptujących bony towarowe to: artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, odzieżowe, zabawki, artykuły papiernicze, dla domu, RTV. Zamawiający wymaga również możliwość realizacji bonów w mniejszych punktach handlowych . Wymagana minimalna liczba sklepów wielkopowierzchniowych akceptujących bony w woj. łódzkim na wynosi 15. Za sklep wielkopowierzchniowy zamawiający uznaje obiekt handlowy o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2. Wymagana minimalna liczba punktów handlowych innych niż sklepy wielkopowierzchniowe , usługowych i gastronomicznych akceptujących bony na terenie województwa łódzkiego wynosi 100. Wymagany minimalny okres ważności bonów od daty dostawy –do 31 grudnia 2019 r. ( tj. 9 pełnych miesięcy kalendarzowych liczonych od dnia 1 kwietnia 2019 r. )Zamawiający wymaga realizacji zamówienia poprzez dostarczenie przedmiotu zamówienia w formie bonów papierowych talonów do siedziby Spec. Psych. ZOZ w Łodzi w łącznej ilości: 828 sztuk bonów o nominale 100,00 PLN,; 2070 sztuk bonów o nominale 50,00 PLN, ; 334 sztuk bonów o nominale 10,00 PLN, wraz z 414 szt. kopert służących do ich opakowania. Bony towarowe w postaci papierowej muszą zawierać oznaczenie w zakresie wartości nominalnej oraz daty ich ważności.Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym i zaoferowanym w ofercie liczonym od dnia podpisania wiążącej umowy. W zakres dostawy wchodzą wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki , koszty, w tym transportu i opakowań, kopert - związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferowana cena powinna uwzględnić wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki i powinna obejmować pełen przedmiot dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia i jego dostawą do siedziby Zamawiającego pod wskazany adres oraz wykaz placówek w których można zrealizować bony. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego. Koszt transportu przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego Wykonawca wlicza w cenę oferty.Oferowane bony oraz ewentualne dokumenty dotyczące ich użytkowania - muszą być w języku polskim. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia (tj. dostawy bonów do siedziby Zamawiającego) zgodnie z terminem zaoferowanym w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający wyznacza maksymalny termin dostawy do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni pracujące u Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót).
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Termin dostawy jest jednym z pozacenowych kryterium oceny ofert. Maksymalny termin dostawy do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni pracujące u Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w zakresie wiedzy i doświadczenia uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie , że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) . W zakresie posiadania potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby oferowane bony towarowe były realizowane przez co najmniej 15 sklepów wielkopowierzchniowych na terenie woj. łódzkiego oraz 100 placówek handlowych na terenie woj. Łódzkiego niepokrywających się – tj. placówki wielkopowierzchniowe nie mogą być te same, co mniejsze placówki handlowe- umożliwiających realizację bonów towarowych będących przedmiotem zamówienia, oferowanych przez Wykonawcę. Za sklep wielkopowierzchniowy zamawiający uznaje obiekt handlowy o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2. Pod uwagę - przy liczeniu ilości placówek - nie będą brane poszczególne stoiska w ramach danego punktu handlowego. Zastrzeżenie powyższe nie dotyczy punktów handlowych zlokalizowanych na terenie jednego Centrum Handlowego, z tym, że punkty handlowe należące do jednego podmiotu gospodarczego będą liczone jako jeden punkt handlowy. Również nie będą brane pod uwagę placówki o charakterze stoisk na placach targowych, kioski ruchu, punkty gastronomiczne oraz sklepy internetowe . W przypadku konsorcjum lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z członków konsorcjum.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia na podstawie przedłożonego dokumentu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 3 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 2. Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. art. 24 ust. 1 pkt. 13–23, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia wg. załącznika nr 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku spełnienia udziału w zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu placówek : -wielkopowierzchniowych na terenie woj. łódzkiego umożliwiających realizację bonów towarowych będących przedmiotem zamówienia, oferowanych przez Wykonawcę i wykazu innych niż placówki wielkopowierzchniowe , placówek handlowych na terenie woj. łódzkiego umożliwiających realizację bonów towarowych będących przedmiotem zamówienia, oferowanych przez Wykonawcę wg. Zał. nr 4 z enumeratywną liczbą porządkową biorąc pod uwagę że, poszczególne stoiska w ramach danego punktu handlowego nie są odrębna placówką , a punkty handlowe zlokalizowane na terenie jednego Centrum Handlowego z tym, że punkty handlowe należące do jednego podmiotu gospodarczego są wliczone jako jeden punkt handlowy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( wzór stanowi zał. nr 3) wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenie w formie faksu lub poczty elektronicznej ,pod warunkiem niezwłocznego doręczenia oświadczenia w oryginale. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ : a. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust 5 pkt. 3 w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz wstępne potwierdzenie , że spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. b. Załącznik nr 1- Formularz ofertowy zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową, zobowiązanie dotyczące terminu ważności bonów (liczbę pełnych miesięcy kalendarzowych) stanowiących przedmiot umowy , terminu dostawy przedmiotu umowy (liczbę dni roboczych) , ilości ( liczby ) placówek wielkopowierzchniowych realizujących bony na terenie woj. łódzkiego , ilości (liczby) innych placówek handlowych realizujących bony na terenie woj. łódzkiego, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryteriach opisanych w rozdziale XIII SIWZ. 2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ / zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ Załączniku nr 2 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ- Załączniku nr 2 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). 5. pozostałe inne oświadczenia wymienione w SIWZ
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej czy faksowej. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku innej osoby niż wymienione w dokumentach do oferty należy przedłożyć stosowne Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w sposób opisany w siwz. 10. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty. 11. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany zawiera §5 Załącznika nr 5 do dokumentacji przetargowej stanowiący Projekt umowy.
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy bonów – ilość dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria liczba dodatkowych miesięcy realizacji bonów liczonych od daty 01-01-2020r
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)