Dostawa przełączników umożliwiających szyfrowanie danych pomiędzy lokalizacjami Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie (NSSU.DFP.271.10.2019.AJ)

Data publikacji 2019-03-13
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524577-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników umożliwiających szyfrowanie danych pomiędzy lokalizacjami Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a7792dd-2b3e-400b-b73a-a923068bbeb0
Biuletyn 524577-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok 20A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przełączników umożliwiających szyfrowanie danych pomiędzy lokalizacjami Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie (NSSU.DFP.271.10.2019.AJ)
Numer referencyjny NSSU.DFP.271.10.2019.AJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników umożliwiających szyfrowanie danych pomiędzy lokalizacjami Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 64662,59
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ,30 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne . 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 1 600,00 zł.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.soldea.pl
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny
Informaje udostepnione wykonawcom Wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia
Informaje przebiegu aukcji Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Warunki do licytacji Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert Wartość postąpienia do 100,00 zł 1,00 zł od 100,01 zł do 500,00 zł 10,00 zł od 500,01 zł do 1.000,00 zł 50,00 zł od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł 100,00 zł od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł 200,00 zł od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł 500,00 zł od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł 1.000,00 zł od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł 2.000,00 zł od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł 3.000,00 zł od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł 5.000,00 zł od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł 7.000,00 zł od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł 10.000,00 zł od 10.000.000,01 zł 20.000,00 zł Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego a) system operacyjny Windows 7/8/10; b przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek; c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek); d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa); e) włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem; f) wyłączona obsługa przez serwer proxy; g) kwalifikowany podpis elektroniczny; h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl).
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca życzy sobie, aby zaproszenie oraz login i hasło zostały wysłane na inny adres e mail lub inny nr faksu, musi to wyraźnie zaznaczyć w ofercie. Wykonawcy potwierdzą fakt otrzymania zaproszeń niezwłocznie po ich otrzymaniu, na nr faksu podany w punkcie 7.4 lub na adres e-mail podany w punkcie 7.5 specyfikacji.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 10 min
Warunki zamkniecia aukcji Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Reguluje wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Możliwość zarządzania przełącznikiem typu II w oprogramowaniu HPE IMC będącym w posiadaniu Zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oferowana przepustowość przełączania w przełączniku typ II
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Oferowana ilość portów SFP+ w przełączniku typ II
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Możliwość zarządzania przełącznikiem typu I w oprogramowaniu HPE IMC będącym w posiadaniu Zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oferowana ilość portów SFP+ w przełączniku typ I
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Oferowana przepustowość przełączania w przełączniku typ I
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)