GuidZP400 |
e3e72574-0c0b-4f55-abff-a9deeef36f9e
|
Biuletyn |
524190-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
|
Regon |
63016100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Na Skarpie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-913
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(012) 6441956,
|
Zamawiajacy fax |
(012) 6444756
|
Zamawiajacy email |
zpubl@zeromski-szpital.pl,
|
Adres strony url |
www.zeromski-szpital.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zeromski-szpital.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, spray do usuwania plastrów, roztworu do leczenia ran, gazików oraz zestawu do dezynfekcji skóry, preparatów do leczenia ran oraz natrium hydricum cum calce.
|
Numer referencyjny |
ZP/7/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, spray do usuwania plastrów, roztworów do leczenia ran, gazików oraz zestawu do dezynfekcji skóry, preparatów do leczenia ran oraz natrium hydricum cum calce
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia stanowi wyrób medyczny i został dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na mocy obowiązujących przepisów tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze. zm.)- zał. nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wzór oferty elektronicznej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie nr 1 - 460.00 zł
Zadanie nr 2 - 800.00 zł
Zadanie nr 3 - 120.00 zł
Zadanie nr 4 - 1 600.00 zł
Zadanie nr 5 - 1 900.00 zł
Zadanie nr 6 - 200.00 zł
Zadanie nr 7 - 600.00 zł
Zadanie nr 8 - 130.00 zł
Zadanie nr 9 - 250.00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
1. zmniejszenie ilości zamawianego towaru w stosunku od ilości wynikającej z treści oferty - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykupienie pełnej ilości towaru byłoby niecelowe.
2. zmiana stawki podatku VAT- Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja, gdy w trakcie trwania umowy zmieniła się stawka podatku VAT, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy
3. zmiany terminu wykonania (realizacji) umowy - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy w przypadku nie wykupienia pełnej ilości towaru określonego w umowie, umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości.
4. zmiana ceny jednostkowej - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy
na wskutek obniżki ceny wprowadzonej przez wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT
5. zmiany ceny urzędowej - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy nastąpiła zmiana ceny urzędowej, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy
6. zmiany terminów dostawy materiałów - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy wystąpiły trudności organizacyjne po stronie Zamawiającego
7. zmiany asortymentu - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy nastąpiło zakończenia produkcji lub wycofania z rynku materiałów, lub wprowadzenia do obrotu materiałów o lepszych parametrach,
8. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wykazanie wpływu zmian na wzrost wynagrodzenia
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1 - Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych, opisanych szczegółowo w załączniku do SIWZ. 1 opatrunek specjalistyczny Opatrunek bakteriobójczy nasączony 10% rozpuszczalnym żelem jodoforowym, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza.o rozmiarze 5x5cm, klasa wyrobu medycznego III sztuka 140
2 opatrunek specjalistyczny Opatrunek bakteriobójczy nasączony 10% rozpuszczalnym żelem jodoforowym, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza.o rozmiarze 9,5x9,5cm, klasa wyrobu medycznego III sztuka 700
3 opatrunek specjalistyczny Jałowy opatrunek wykonany z paroprzepuszczalnej folii poliuretanowej, o współczynniku paroprzepuszczalności nie mniejszym niż 800 g/m?/24 h. Przeźroczysty, wodoodporny, elastyczny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym.o rozmiarze 6x7cm, klasa wyrobu medycznego II b sztuka 40
4 opatrunek specjalistyczny Jałowy opatrunek wykonany z paroprzepuszczalnej folii poliuretanowej, o współczynniku paroprzepuszczalności nie mniejszym niż 800 g/m?/24 h. Przeźroczysty, wodoodporny, elastyczny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym.o rozmiarze10x12cm, klasa wyrobu medycznego II b sztuka 60
5 opatrunek specjalistyczny Jałowy opatrunek wykonany z paroprzepuszczalnej folii poliuretanowej, o współczynniku paroprzepuszczalności nie mniejszym niż 800 g/m?/24 h. Przeźroczysty, wodoodporny, elastyczny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym.o rozmiarze20x30cm, klasa wyrobu medycznego II b sztuka 40
6 opatrunek specjalistyczny "Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z
0,5% roztworem octanu chlorheksydyny
,nieprzywierający do rany ,przepuszczalny dla
powietrza -5 x 5cm (+ - 1 cm), klasa wyrobu medycznego III" sztuka 800
7 opatrunek specjalistyczny "Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z
0,5% roztworem octanu chlorheksydyny
,nieprzywierający do rany ,przepuszczalny dla
powietrza – 10 x 10cm ( + - 1 cm), klasa wyrobu medycznego III" sztuka 1200
8 opatrunek specjalistyczny "Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z
0,5% roztworem octanu chlorheksydyny
,nieprzywierający do rany ,przepuszczalny dla
powietrza – 15 x 20cm ( + - 1 cm), klasa wyrobu medycznego III" sztuka 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
GRUPA 2 - Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych, opisanych szczegółowo w załączniku do SIWZ. 1 opatrunek specjalistyczny "Jałowy opatrunek o działaniu absorbcyjnym i przeciwbakteryjnym, zbudowany z dwóch połączonych wzmacniającymi przeszyciami
warstw, z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy i jonowego srebra, wzmocnione kwasem etylenodiaminotetraoctowym (EDTA) oraz chlorkiem benzetoinowym (BeCl ) . o rozmiarze 5x5cm, klasa wyrobu medycznego III" sztuka 600
2 opatrunek specjalistyczny "Jałowy opatrunek o działaniu absorbcyjnym i przeciwbakteryjnym, zbudowany z dwóch połączonych wzmacniającymi przeszyciami
warstw, z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy i jonowego srebra, wzmocnione kwasem etylenodiaminotetraoctowym (EDTA) oraz chlorkiem benzetoinowym (BeCl ) . o rozmiarze 10x10cm, klasa wyrobu medycznego III" sztuka 1200
3 opatrunek specjalistyczny "Opatrunek przeciwbakteryjny, chłonny, hydrowłóknisty typu
Hydrofiber zbudowany z włókien
karboksymetylocelulozy sodowej z dodatkiem
jonów srebra (1,2%) 2cm x 45cm (tolerancja
rozmiaru +/- 1cm), klasa wyrobu medycznego III" sztuka 300
6 opatrunek specjalistyczny Pasta hydrokoloidowa do wypełniania ran głębokich bez martwicy z małą lub średnią ilością wysięku.op.a 30,0g, klasa wyrobu medycznego III sztuka 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 3 - Spray do usuwania plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa spray do usuwania plastrów opisanego szczegółowo w załączniku do SIWZ.
Spray do usuwania plastrów "Bezalkoholowy spray do bezbolesnego
usuwania plastrów o poj 50ml" sztuka 220
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 4 - Roztwór do leczenia ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa roztworu do leczenia ran w formie płynnego żelu , szczegółowo opisanego w załączniku do SIWZ. 1 Roztwór do leczenia ran w formie płynnego żelu Roztwór ponadtlenkowy w formie płynnego żelu o naturalnym pH o działaniu przeciwdrobnoustrojowym i przeciwzapalnym zawierający w swoim składzie kwas podchlorawy i podchloryn sodu w stężeniu rzędu 60 ppm, służący do płukania, nawilżania ran ostrych, przewlekłych. Butelka 120 g butelka 500
2 Roztwór do leczenia ran w formie płynnego żelu Roztwór ponadtlenkowy w formie płynnego żelu o naturalnym pH o działaniu przeciwdrobnoustrojowym i przeciwzapalnym zawierający w swoim składzie kwas podchlorawy i podchloryn sodu w stężeniu rzędu 60 ppm, służący do płukania, nawilżania ran ostrych, przewlekłych. Butelka 250 g butelka 500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 5 - gaziki i zestawy do dezynfekcji skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przemiotem zamówienia jest dostawa gazików do dezynfekcji skóry, szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ. 1 Gazik do dezynfekcji skóry Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony trzykrotnie, 6 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale 8-9,5cm x 11-12cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I opakowanie 2700
2 Gazik do dezynfekcji skóry Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale11x12 – 11,12,5cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I opakowanie 800
3 Zestaw do dezynfekcji skóry Zestaw do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, gazik suchy + gazik nasączony 36,8% izopropanol, 47,3% etanol, szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny wielkość gazika po rozłożeiu w przedziale 11-12cm x 11-12,5cm, wykonany z wysokogatunkowej 70g włókniny. Pakowany po 50 zestawów w opakowaniu (suchy+mokry) Wyrób medyczny klasa I opakowanie 1600
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 6 - Opatrunki do nosa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest dostawa opatrunków do nosa, szczegółowo opisanych w załaczniku do SIWZ. 1 opatrunek do nosa Opatrunek do nosa, biodegradowalny, wykonany z poliuretanu o rozmiarach: 3,5 cm x 1,2 cm x 1,2 cm sztuka 220
2 opatrunek do nosa Opatrunek do nosa, biodegradowalny, wykonany z poliuretanu o rozmiarach: 5,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm sztuka 100
3 opatrunek do nosa Opatrunek do nosa, biodegradowalny, wykonany z poliuretanu o rozmiarach: 8,0 cm x 1,5 cm x 2,0 cm sztuka 60
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 7 - Preparat do leczenia ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do leczenia ran, szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ. 1 Preparat do leczenia ran Roztwór do płukania ran z atomizerem, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, pojemność 250 ml opakowanie 400
2 Preparat do leczenia ran Hydrożel do leczenia ran, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, tuba o pojemności 30g opakowanie 200
3 Preparat do leczenia ran Maść do leczenia ran na bazie wyciągu z żywicy świerku norweskiego, zawierający kwas abietynowy, pimarowy, palustrowy i lignany, tubka 15g opakowanie 400
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 8 - Preparat do leczenia ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup,dostawa preparatu do leczenia ran opisanych szczegółowo w załączniku do SIWZ. 1 preparat do leczenia ran Maść zawierająca kwas hialuronowy, mikronizowane srebro, fitokolagen akacjowy, witamina E, masło Thea, objętość 50 ml opakowanie 100
2 preparat do leczenia ran Spray zawierający kwas hialuronowy, mikronizowane srebro, fitokolagen akacjowy, witamina E, olej ze złodkich migdałów, objętość 125 ml opakowanie 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 9 - Natrium hydricum cum calce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup,dostawa natrium hydricum cum calce szczegółowo opisanych w załączniku do SIWZ. Natrium hydricum cum calce; wyrób medyczny preparat złożony 4,5kg, proszek; granulki 2,5-5mm op 160
|
| |