GuidZP400 |
b91a0e70-e885-40ac-a92a-87e4e20d3486
|
Biuletyn |
524405-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31022628200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krotoszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 5880390 w. 253
|
Zamawiajacy fax |
625 880 402
|
Zamawiajacy email |
spzoz@krotoszyn.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.krotoszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy lub kurier, doręczenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Krotoszyn
|
Numer referencyjny |
AS/1/07/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
20
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Krotoszynie – pakiet nr 1-20 wg Formularza cenowego – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,II.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty dołączone do oferty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b). w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019r., poz. 175) odpowiednio do klasy wyrobów (dotyczy wszystkich pakietów) z zastrzeżeniem, że:
- w Pakiecie nr 1 poz. 1 - 9 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7;
- w Pakiecie nr 1 poz. 1-9 - zamawiający wymaga „karty danych technicznych”,
- w Pakiecie nr 2 poz. 1 – 3; - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7;
w Pakiecie nr 2 poz. 1-3 - zamawiający wymaga: „karty danych technicznych”,
- w Pakiecie nr 3 poz. 1 - 2 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7,
- w Pakiecie nr 4 poz. 1 - 2 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7,
- w Pakiecie nr 4 poz. 1-2 - zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego wymóg po wstępnym praniu,
- w Pakiecie nr 4 poz. 1-2 - zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego gramaturę produktu,
- w Pakiecie nr 5 poz. 1-2 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7,
- w Pakiecie nr 6 poz. 1-3 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy I s , minimum reguła 4,
- w Pakiecie nr 8 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7,
- w Pakiecie nr 10 poz. 10-13 - zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego bariery folii dla wirusów => 27 nm przez niezależne laboratorium;
- w Pakiecie nr 10 poz. 5 - Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego bariery folii dla wirusów > 27 nm przez niezależne laboratorium;
- w Pakiecie nr 13 poz. 3-5 - zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego wymogi zawarte w SIWZ np.: „karta danych technicznych”,
- w Pakiecie nr 18 - Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II inwazyjnego oraz dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji (dotyczy wszystkich pozycji) oraz w poz. 1-3 dokumentów dla wyrobów medycznych dopuszczających do obrotu na terenie RP, dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w SIWZ ( np. klasa, reguła)
oraz próbek:
c). zamawiający w celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia wezwie do złożenia następujących próbek materiałów opatrunkowych:
Pakiet nr 1 : w poz. 1- 9; - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego
Pakiet nr 2: w poz. 1 - 3 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego,
Pakiet nr 3: w poz.1-2 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego;
Pakiet nr 4: w poz.1-2 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego;
Pakiet nr 5: w poz. 1 – 2 - zamawiający wymaga; dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego;
Pakiet nr 6: w poz. 1-3 - zamawiający wymaga; dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego.
Pakiet nr 7: w poz. 1 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego; wyrób medyczny
Pakiet nr 8: - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego, wyrób medyczny
Pakiet nr 9: - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego, wyrób medyczny
- Pakiet nr 10 poz. 1-13: Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości jednej sztuki.
- Pakiet nr 11:; Zamawiający wymaga dostarczenia próbek: w ilości trzech opakowań jednostkowych,
- Pakiet nr 12 poz. 1-5:; Zamawiający wymaga dostarczenia próbek: po jednym opakowaniu jednostkowym
- Pakiet nr 13 poz. 1-5: dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym.
- Pakiet nr 16 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym z każdej pozycji;
- Pakiet nr 17 poz. 1-9: Zamawiający wymaga próbek po jednej sztuce z każdej pozycji.
- Pakiet nr 18 poz. 1-3: Zamawiający wymaga próbek po jednym opakowaniu jednostkowym dla wszystkich pozycji.
- Pakiet nr 20 poz. 1-3 Zamawiający wymaga próbek po jednym opakowaniu jednostkowym dla wszystkich pozycji
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. 2. Oferta winna zawierać:
a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 -Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141115-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14- Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17- Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18 - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |