Dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524953-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7cb14ec-a34e-4e80-9bc1-0b66a9dc7194
Biuletyn 524953-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
Regon 81073345400000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914329500,
Zamawiajacy fax 914329501
Zamawiajacy email biuro@spzozmswia.szczecin.pl,
Adres strony url www.spzozmswia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Numer referencyjny 8/2019.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy asortymentu odpowiadającego swoim charakterem sprzętom będącym przedmiotem zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a) w zakresie Pakietu nr 1: 5 000,00 zł brutto – każda z nich, b) w zakresie Pakietu nr 2: 6 000,00 zł brutto – każda z nich, c) w zakresie Pakietu nr 3: 2 000,00 zł brutto – każda z nich, d) w zakresie Pakietu nr 4: 1 500,00 zł brutto – każda z nich, e) w zakresie Pakietu nr 5: 1 500,00 zł brutto – każda z nich.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczące innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Obowiązek przedłożenia dokumentów, o których mowa w ppkt g) dotyczy tych dokumentów, których przedłożenia Zamawiający zażądał od Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego (załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e do SIWZ), 2) szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja. Wykonawca winien złożyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca składa tłumaczenie folderu oferowanego produktu.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty cenowej (załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 200,00 zł, Pakiet nr 2: 250,00 zł, Pakiet nr 3: 75,00 zł, Pakiet nr 4: 50,00 zł, Pakiet nr 5: 50,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 8/2019”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r., poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem ust. 2. 2. Zamawiający, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny, 3) gdy wystąpi zamiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, tj. zostanie odpowiednio zwiększone lub zmniejszone, w zależności od tego, czy stawka podatku zostanie zwiększona lub zmniejszona. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie niezrealizowanej części zamówienia i / lub zamówień złożonych po dacie zmiany stawki podatku. 3. Żadna ze stron nie może przelać na inny podmiot zobowiązań i uprawnień wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego sprzętu komputerowego” do SIWZ. Sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE określające zgodność z normami Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt komputerowy nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów sprzętu komputerowego z obowiązującymi przepisami prawa.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji udzielonej na sprzęt
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)