Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej”

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525535-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 20-21 maja 2019 r. w Krakowie. Zakres zamówienia Część I. – pakiety materiałów konferencyjnych:
1) Przygotowanie i zakup pakietów materiałów konferencyjnych wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową artykułów zawartą w pkt. 4 i 5 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ
2) dostawę przedmiotu zamówienia w określonym czasie i miejscu opisaną w pkt. 3 i 6 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ.
3) wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia Część II. – materiały promocyjne tj. banery firmowe (roll-up):
Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie banerów firmowych Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia banery typu roll-up mają być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w pkt. 3 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ oraz wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7a8f1f1-cedf-4457-83d8-0811f162ed59
Biuletyn 525535-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Regon 35071231800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kapelanka
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 232 088
Zamawiajacy fax 124 232 088
Zamawiajacy email przetargi@cmj.org.pl
Adres strony url www.cmj.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmj.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (listownie lub osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, Sekretariat - pokój nr 217.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej”
Numer referencyjny SA-271-22/19
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 20-21 maja 2019 r. w Krakowie. Zakres zamówienia Część I. – pakiety materiałów konferencyjnych: 1) Przygotowanie i zakup pakietów materiałów konferencyjnych wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową artykułów zawartą w pkt. 4 i 5 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ 2) dostawę przedmiotu zamówienia w określonym czasie i miejscu opisaną w pkt. 3 i 6 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ. 3) wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia Część II. – materiały promocyjne tj. banery firmowe (roll-up): Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie banerów firmowych Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia banery typu roll-up mają być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w pkt. 3 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ oraz wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Ostateczny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na: 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy dla części nr 1 oraz 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy dla części nr 2
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej: Dotyczy części 1: próbka oferowanych materiałów, tj.: po przynajmniej jednej sztuce każdego oferowanego asortymentu wskazanego w tabeli w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia pod LP: 1-4, 6 (zał. nr 1 do SIWZ)tj.: Torba na materiały konferencyjne, Teczka, Notatnik, Długopis, Pendrive, Powerbank, Smycz z zawieszką na identyfikator. Uwaga: zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki z graficznym oznaczeniem wskazanym w OPZ (zał. nr 1 do SIWZ), tzn. na próbce nie muszą znajdować się loga i nadruki wskazane w OPZ (zał. nr 1 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: przygotowanie do produkcji i produkcja materiałów promocyjnych, chyba, że zadania związane z tą funkcją pełnił będzie sam wykonawca, jako osoba fizyczna - w wymiarze czasu pracy niezbędnym do realizacji zamówienia. UWAGA: Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Brak oświadczenia w tym zakresie będzie traktowany jako złożenie oświadczenia o braku zaistnienia takiego obowiązku. Wszelkie negatywne konsekwencje takiego założenia będą spoczywać na wykonawcy. Z postępowania wyklucza się wykonawcę wobec, którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 24 ust. 1 PZP

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiety materiałów konferencyjnych (400 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Ostateczny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników XXIII Ogólnopolskiej Konferencji „Jakość w Opiece Zdrowotnej” organizowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniach 20-21 maja 2019 r. w Krakowie. Zakres zamówienia: 1) Przygotowanie i zakup pakietów materiałów konferencyjnych wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową artykułów zawartą w pkt. 4 i 5 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ. 2) dostawę przedmiotu zamówienia w określonym czasie i miejscu opisaną w pkt. 3 i 6 SOPZ - zał. nr 1 do SIWZ.. 3) wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Termin realizacji zamówienia: Ostateczny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Specyfikacja pakietu materiałów konferencyjnych - załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa banery firmowe (roll-up; 2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Ostateczny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie banerów firmowych Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia banery typu roll-up mają być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w pkt. 3 SOPZ (zał. nr 1 do SIWZ) oraz wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria aspekt społeczny (zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)