GuidZP400 |
340f6423-44f0-4dd0-bc60-4c8b5d1fb5e0
|
Biuletyn |
525529-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
Regon |
12618200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
Adres strony url |
http://szpitalpila.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemniej zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica, 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
MIĘSO, WĘDLINY I PODROBY
|
Numer referencyjny |
NO-ZP.X-240/21/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, tłuszczu wieprzowego oraz podrobów, kości wieprzowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do Działu Żywienia Szpitala dwa razy w tygodniu, w godzinach od 6:30 do 13:00. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
-wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
-oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
-w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
-uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.Dla Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Nr 1126). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego,
b) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
c) zmian danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy),
d) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
f) nie wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 3 Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 10 Umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania Umowy maksymalnie o 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego;
g) zwiększenia maksymalnie o 10% kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 3 Umowy,
h) okresowych obniżek cen produktów objętych Umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-03-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Surowe mięso
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa między innymi: schabu, łopatki, karkówki oraz smalcu wieprzowego i kości wieprzowych schabowych. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa miedzy innymi: szynki, boczku, kiełbas i parówek. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |