GuidZP400 |
d9069ee0-b6e3-437d-a716-7f9e046a0f7c
|
Biuletyn |
525003-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
97077473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
a.flis@szpital-nowasol.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
korytko kablowe, zaślepka, oprawa mieszkaniowa, świetlówka, żarówka, kabel, rozłącznik, mechanizm gniazda, mechanizm włącznika, oprawa, lampa led,
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ w Nowej Soli
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, Ul. Chałubińskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontów bieżących i konserwacji Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
Numer referencyjny |
DZP 280-18/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontów bieżących i konserwacji Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
Cpv glowny przedmiot |
31600000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11.1 Załączyć do oferty oświadczenie o przekazaniu , na żądanie Zamawiającego katalogów, ulotek, prospektów oferowanego asortymentu.
11.2 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wg załącznika 2 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 8
ZMIANA UMOWY
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a. zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
b. zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT,
c. stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy „Formularz cenowy”, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy.
d. W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do przedstawienia stosownych dokumentów.
e. W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) gdy istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca
w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
f. zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
4. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy.
5.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.4.
6. Wniosek o sporządzenie aneksu winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie
z zastrzeżeniem. pkt.4.
7. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|