Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, oprogramowania wraz z instalacją

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Instytut Techniki Budowlanej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525194-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących kategorii sprzętowych:
a) Zestaw komputerowy,
b) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ I
c) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ II
d) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ III
e) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ I
f) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ II
g) Komputerów przenośnych typu laptop 17’’ – typ I
h) Tablet,
i) Drukarka laserowa kolorowa,
j) Drukarka laserowa kolorowe wielofunkcyjna.
Nie dopuszcza się oferowania różnych modeli, typów, producentów sprzętu w ramach danej kategorii przedmiotu zamówienia, z tym, że w ramach Zestawu komputerowego dopuszcza się oferowanie monitorów, klawiatur i myszy pochodzących od innego producenta niż pozostałe elementy zestawu. Te same elementy zestawu (np. monitory) muszą pochodzić od tego samego producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 943899e8-c314-47e7-ae2a-d8d8e0432ef8
Biuletyn 525194-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Techniki Budowlanej
Regon 63650000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 8251303, 8252885
Zamawiajacy fax 228 257 730
Zamawiajacy email instytut@itb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.itb.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ITB Warszawa, ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, oprogramowania wraz z instalacją
Numer referencyjny TO-250-10IT/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących kategorii sprzętowych: a) Zestaw komputerowy, b) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ I c) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ II d) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ III e) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ I f) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ II g) Komputerów przenośnych typu laptop 17’’ – typ I h) Tablet, i) Drukarka laserowa kolorowa, j) Drukarka laserowa kolorowe wielofunkcyjna. Nie dopuszcza się oferowania różnych modeli, typów, producentów sprzętu w ramach danej kategorii przedmiotu zamówienia, z tym, że w ramach Zestawu komputerowego dopuszcza się oferowanie monitorów, klawiatur i myszy pochodzących od innego producenta niż pozostałe elementy zestawu. Te same elementy zestawu (np. monitory) muszą pochodzić od tego samego producenta.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100.000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 podobne zamówienia, tj. zamówienia polegające na dostawie zestawów komputerowych, laptopów wraz z oprogramowaniem systemowym i drukarek, o wartości minimum 100.000 PLN netto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 7.3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w punkcie 6.2. lit. b), według formularza zamieszczonego w Rozdziale II.5 SIWZ (Formularz ”Doświadczenie”) wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Pod pojęciem dostaw Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnianie opisanych w punkcie 6.2. lit. b) warunków. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3.2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 6.2 lit. c). 7.3.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7.3.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.3.4 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.3.5 Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 12.4 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.6 (Formularz ”Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów opisanych w pkt 3 OPZ (tabele), potwierdzających, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, tj.: • potwierdzenie posiadania przez podmiot realizujący serwis aktualnego certyfikatu ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oferowanego sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, tablety) i drukarek oraz posiadanie autoryzacji producentów sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, tablety), • oświadczenie Wykonawcy lub Producenta oferowanych zestawów komputerowych (komputery, laptopy, tablety) i drukarek, że ich serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta i wskazanie tego podmiotu, • deklaracja zgodności CE oferowanego sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, drukarki) i drukarek. Do oferty należy załączyć wymagane dokumenty, oświadczenia i pełnomocnictwa wymienione w SIWZ: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą). 3) Wypełniony formularz „WARUNKI GWARANCJI I SERWISU”. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3 i 7.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 10 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp oraz przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) brak możliwości dostarczenia, w terminie umownym, urządzeń wskazanych w Ofercie, wynikający z przyczyn obiektywnych i niezależnych od stron – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o nie gorszych lub lepszych parametrach, b) pojawienia się na rynku urządzeń Producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji, c) zaprzestania produkcji urządzeń wskazanych w Ofercie przez Producenta – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o nie gorszych lub lepszych parametrach. 2. W każdym z powyższych przypadków Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego udowodnienia powyższych okoliczności oraz wskazania nowych urządzeń o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz ofercie Wykonawcy i wykazania, że parametry te są odpowiednio nie gorsze lub lepsze.. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zasadności zmiany, w tym porównania parametrów nowo wskazanych urządzeń . Zmiana musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego 4. Zmiany dokonane w oparciu o zapisy ustępu 1 nie mogą stanowić podstawy do zmiany oferowanych cen. Zmiany dokonane w oparciu o zapisy ustępu 1 nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminów realizacji zamówienia, chyba że zajdą szczególne okoliczności niezależne od Wykonawcy, które Wykonawca jest zobowiązany udowodnić załączając stosowne wyjaśnienia i dokumenty a dokonanie zmiany będzie zgodne z podstawowymi zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności z zasadą uczciwej konkurencji. § 11 1. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku: 1) opóźnienia przez Wykonawcę w realizacji umowy w terminie wskazanym w § 2 umowy przekraczającego 7 dni – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do odstąpienia od całości umowy lub do odstąpienia od części Umowy, w szczególności tej części, co do której Wykonawca pozostaje w opóźnieniu; 2) niezgodności dostarczanego sprzętu ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do częściowego odstąpienia od Umowy, tj. w stosunku do elementu dostawy , który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia, 3) gdyby stwierdzone przy odbiorze nieprawidłowości, niezgodności, niekompletności lub wady nie zostały usunięte w terminie – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do odstąpienia od całości umowy lub w stosunku do elementu dostawy. 2. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć na piśmie w terminie 45 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu podstaw do odstąpienia. W przypadkach określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kar umownych, zgodnie z § 9.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)