GuidZP400 |
943899e8-c314-47e7-ae2a-d8d8e0432ef8
|
Biuletyn |
525194-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Techniki Budowlanej
|
Regon |
63650000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 8251303, 8252885
|
Zamawiajacy fax |
228 257 730
|
Zamawiajacy email |
instytut@itb.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.itb.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ITB Warszawa, ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, oprogramowania wraz z instalacją
|
Numer referencyjny |
TO-250-10IT/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących kategorii sprzętowych:
a) Zestaw komputerowy,
b) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ I
c) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ II
d) Komputerów przenośnych typu laptop 13’’ - typ III
e) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ I
f) Komputerów przenośnych typu laptop 15’’ – typ II
g) Komputerów przenośnych typu laptop 17’’ – typ I
h) Tablet,
i) Drukarka laserowa kolorowa,
j) Drukarka laserowa kolorowe wielofunkcyjna.
Nie dopuszcza się oferowania różnych modeli, typów, producentów sprzętu w ramach danej kategorii przedmiotu zamówienia, z tym, że w ramach Zestawu komputerowego dopuszcza się oferowanie monitorów, klawiatur i myszy pochodzących od innego producenta niż pozostałe elementy zestawu. Te same elementy zestawu (np. monitory) muszą pochodzić od tego samego producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 100.000 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 podobne zamówienia, tj. zamówienia polegające na dostawie zestawów komputerowych, laptopów wraz z oprogramowaniem systemowym i drukarek, o wartości minimum 100.000 PLN netto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
7.3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w punkcie 6.2. lit. b), według formularza zamieszczonego w Rozdziale II.5 SIWZ (Formularz ”Doświadczenie”) wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Pod pojęciem dostaw Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnianie opisanych w punkcie 6.2. lit. b) warunków. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.3.2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 6.2 lit. c).
7.3.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7.3.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7.3.4 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7.3.5 Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 12.4 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.6 (Formularz ”Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów opisanych w pkt 3 OPZ (tabele), potwierdzających, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, tj.:
• potwierdzenie posiadania przez podmiot realizujący serwis aktualnego certyfikatu ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oferowanego sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, tablety) i drukarek oraz posiadanie autoryzacji producentów sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, tablety),
• oświadczenie Wykonawcy lub Producenta oferowanych zestawów komputerowych (komputery, laptopy, tablety) i drukarek, że ich serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta i wskazanie tego podmiotu,
• deklaracja zgodności CE oferowanego sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, drukarki) i drukarek.
Do oferty należy załączyć wymagane dokumenty, oświadczenia i pełnomocnictwa wymienione w SIWZ:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą).
3) Wypełniony formularz „WARUNKI GWARANCJI I SERWISU”.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3 i 7.1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 10
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp oraz przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) brak możliwości dostarczenia, w terminie umownym, urządzeń wskazanych w Ofercie, wynikający z przyczyn obiektywnych i niezależnych od stron – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o nie gorszych lub lepszych parametrach,
b) pojawienia się na rynku urządzeń Producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji,
c) zaprzestania produkcji urządzeń wskazanych w Ofercie przez Producenta – w takim przypadku zmiana polegać będzie na zastąpieniu oferowanego sprzętu sprzętem o nie gorszych lub lepszych parametrach.
2. W każdym z powyższych przypadków Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego udowodnienia powyższych okoliczności oraz wskazania nowych urządzeń o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz ofercie Wykonawcy i wykazania, że parametry te są odpowiednio nie gorsze lub lepsze..
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zasadności zmiany, w tym porównania parametrów nowo wskazanych urządzeń . Zmiana musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego
4. Zmiany dokonane w oparciu o zapisy ustępu 1 nie mogą stanowić podstawy do zmiany oferowanych cen. Zmiany dokonane w oparciu o zapisy ustępu 1 nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminów realizacji zamówienia, chyba że zajdą szczególne okoliczności niezależne od Wykonawcy, które Wykonawca jest zobowiązany udowodnić załączając stosowne wyjaśnienia i dokumenty a dokonanie zmiany będzie zgodne z podstawowymi zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności z zasadą uczciwej konkurencji.
§ 11
1. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku:
1) opóźnienia przez Wykonawcę w realizacji umowy w terminie wskazanym w § 2 umowy przekraczającego 7 dni – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do odstąpienia od całości umowy lub do odstąpienia od części Umowy, w szczególności tej części, co do której Wykonawca pozostaje w opóźnieniu;
2) niezgodności dostarczanego sprzętu ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do częściowego odstąpienia od Umowy, tj. w stosunku do elementu dostawy , który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia,
3) gdyby stwierdzone przy odbiorze nieprawidłowości, niezgodności, niekompletności lub wady nie zostały usunięte w terminie – w takim wypadku Zamawiający ma prawo do odstąpienia od całości umowy lub w stosunku do elementu dostawy.
2. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć na piśmie w terminie 45 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu podstaw do odstąpienia.
W przypadkach określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kar umownych, zgodnie z § 9.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|