GuidZP400 |
b3b55c26-9d6d-4529-bd7e-80bf49c64b5b
|
Biuletyn |
525176-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szczuczyn
|
Regon |
45066976600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac 1000-lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczuczyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
86 273 50 80
|
Zamawiajacy fax |
86 273 50 81
|
Zamawiajacy email |
um@szczuczyn.pl
|
Adres strony url |
www.um.szczuczyn.pl, https://bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.szczuczyn.pl, https://bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.szczuczyn.pl, https://bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Miejski w Szczuczynie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac 1000 lecia 23, 19-230 Szczuczyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej im. Zesłańców Sybiru w Niedźwiadnej
|
Numer referencyjny |
RK.271.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej im. Zesłańców Sybiru w Niedźwiadnej”, polegająca na zakupie, dostawie i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego.
Zamówienie obejmuje m.in. dostawę i montaż takich urządzeń jak:
- Tablica interaktywna – szt. 1
- Rzutniki / projektory do współpracy z tablicą interaktywną – szt. 1
- Edukacyjne oprogramowanie do tablicy interaktywnej – szt. 1
- Laptop z systemem operacyjnym – szt. 13
- Oprogramowanie do komputerów, pakiet biurowy – szt. 13
- Tablety - szt. 20
- Magiczny dywan – szt. 1
Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad i obciążeń osób trzecich, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Produkty muszą posiadać atesty higieniczne i certyfikaty bezpieczeństwa.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (część XVII SIWZ).
Zamawiający w zamówieniu nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego, o łącznej wartości brutto co najmniej 20 000,00 PLN
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów i oświadczeń metodą – spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (odpowiednio Załączniki 4 i 5 do niniejszej SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści zobowiązania została zamieszczona w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|