Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525198-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976301
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część nr 1 – Dostawa sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych
Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 4.1 oraz nr 4.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cab72cb-d82d-4127-9161-79033d6063d7
Biuletyn 525198-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Regon 69058725500000
Zamawiajacy adres ulica al. Łukasza Cieplińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 501 776
Zamawiajacy fax 178 501 701
Zamawiajacy email administracja@podkarpackie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020, „ Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podkarpackie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, kod pocztowy 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
Numer referencyjny OR-IV.272.2.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz sprzętu biurowego i materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część nr 1 – Dostawa sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych Część nr 2 – Dostawa papieru biurowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 4.1 oraz nr 4.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część nr 1 1. Dostawa I partii – dostawa do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 19.08.2019 r. i nie później niż 31.08.2019 r. Część nr 2 1. Dostawa I partii – dostawa do 4 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 20.05.2019 r. i nie później niż 31.05.2019 r. 3. Dostawa III partii – dostawa nie wcześniej niż 19.08.2019 r. i nie później niż 31.08.2019 r. 4. Dostawa IV partii – dostawa nie wcześniej niż 04.11.2019 r. i nie później niż 15.11.2019 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 1. Dostawa I partii – dostawa do 14 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 19.08.2019 r. i nie później niż 31.08.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 1. Dostawa I partii – dostawa do 4 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy). 2. Dostawa II partii – dostawa nie wcześniej niż 20.05.2019 r. i nie później niż 31.05.2019 r. 3. Dostawa III partii – dostawa nie wcześniej niż 19.08.2019 r. i nie później niż 31.08.2019 r. 4. Dostawa IV partii – dostawa nie wcześniej niż 04.11.2019 r. i nie później niż 15.11.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)