Środki dydaktyczne i wyposażenie do pracowni szkolnych z kierunków zawodowych objętych wsparciem w projekcie Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - II Edycja

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 1 w Świdniku
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Lady,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525000-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392210007, 391721009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Środki dydaktyczne i wyposażenie do pracowni szkolnych z kierunków zawodowych objętych wsparciem w projekcie Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - II Edycja”.
2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:

Część 1 zamówienia – „Sprzęt AGD”
1. dostawę sprzętu AGD w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. montaż i rozmieszczenie wyposażenia w miejscu użytkowania – jeśli dotyczy,
3. podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów – jeśli dotyczy
4. uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru- jeśli dotyczy,
5. przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
6. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
7. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,

Część 2 zamówienia - „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a i 1b do SIWZ oraz Projekt umowy załączniki nr 2 do SIWZ.

5. Ogólne zapisy do wszystkich części zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie.
2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
3) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu).
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika (np. instrukcje obsługi, karty gwarancyjne), związanej z przedmiotem zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie (dotyczy przedmiotu zamówienia korzystającego z energii).
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia
z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu) i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego.
8) Zamówienie obejmuje także udzielenie gwarancji na zasadach określonych wzorze umowy.
6. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
8. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3c46e27-027e-438d-8d54-b2d527963a7e
Biuletyn 525000-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 1 w Świdniku
Regon 18928850000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okulickiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 7512394, 7512395
Zamawiajacy fax 0-81 7512394
Zamawiajacy email sekretariat@zsnorwid.swidnik.pl
Adres strony url www.zsnorwid.swidnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - II Edycja” nr RPLU.12.04.00-06-0014/17 Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=187
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 Świdnik (sekretariat). Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Środki dydaktyczne i wyposażenie do pracowni szkolnych z kierunków zawodowych objętych wsparciem w projekcie Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - II Edycja
Numer referencyjny ZP/08/03/12.4II/03/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Środki dydaktyczne i wyposażenie do pracowni szkolnych z kierunków zawodowych objętych wsparciem w projekcie Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - II Edycja”. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: Część 1 zamówienia – „Sprzęt AGD” 1. dostawę sprzętu AGD w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. montaż i rozmieszczenie wyposażenia w miejscu użytkowania – jeśli dotyczy, 3. podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów – jeśli dotyczy 4. uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru- jeśli dotyczy, 5. przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 7. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, Część 2 zamówienia - „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a i 1b do SIWZ oraz Projekt umowy załączniki nr 2 do SIWZ. 5. Ogólne zapisy do wszystkich części zamówienia: 1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie. 2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 3) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu). 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika (np. instrukcje obsługi, karty gwarancyjne), związanej z przedmiotem zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie (dotyczy przedmiotu zamówienia korzystającego z energii). 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu) i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. 8) Zamówienie obejmuje także udzielenie gwarancji na zasadach określonych wzorze umowy. 6. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 7. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 8. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin wskazany w sekcji II.8) dotyczy dni roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; j 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Sprzęt AGD”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia – „Sprzęt AGD” 1. dostawę sprzętu AGD w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. montaż i rozmieszczenie wyposażenia w miejscu użytkowania – jeśli dotyczy, 3. podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów – jeśli dotyczy 4. uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru- jeśli dotyczy, 5. przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 7. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Meble”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39172100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia - „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)