Sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrulturyzacji w Otwocku

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525047-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 380a9900-a1c2-4d33-b862-2bd248999b1a
Biuletyn 525047-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 14637864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 778 26 00
Zamawiajacy fax 22 779 09 90
Zamawiajacy email zp@szpital-otwock.med.pl
Adres strony url www.pcz-otwock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz-otwock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz-otwock.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrulturyzacji w Otwocku
Numer referencyjny 6/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tonery do drukarek) rozumiana jako: zakup, transport, rozładunek, wniesienie. Wykonawca ponosi koszty dostawy. Miejsce dostawy: pomieszczenie magazynowe wewnątrz budynku C Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku, ul. Batorego 44. Oferowane materiały eksploatacyjne (Tonery do drukarek) muszą być fabrycznie nowe, tzn. takie, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych oraz posiadać aktualną gwarancję. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części, w skład innych materiałów (nieużywane). Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących muszą być opakowane w kartonowe opakowania zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem); muszą być opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą oraz być oznaczone numerem „indeksu” zgodnego z ofertą Wykonawcy. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno – eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń oraz zapewnić kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być zaoferowane w maksymalnej pojemności. 3.2. Równoważność: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączy do oferty protokół badań na wydajność według norm ISO: - ISO/IE 19752 – do określenia wydajności tonerów czarnych; - ISO/IEC 19798 – do określenia wydajności tonerów kolorowych; - ISO/IEC 24711/24712 – do określenia wydajności wkładów atramentowych; - certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano raporty jest akredytowane w oparciu o normę PN – EN ISO/IEC 17025 lub równoważną. Raporty powinny potwierdzać przeprowadzone badania i spełnienie wymogów w zakresie wydajności oraz kompatybilności we wszystkich urządzeniach w których producent drukarki przewiduje zastosowanie tego samego materiału – przebadanie produktu równoważnego na każdym modelu urządzenia w którym może zostać użyty. 2. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony (tj. że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, jak również nie wpływają na jego awaryjność oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących, przede wszystkim produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwić uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej, tj. informowanie o liczbie wydrukowanych stron na zainstalowanym tonerze oraz poziomie zużycia tonera – o ile umożliwia to funkcjonalność urządzenia). 3. W przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.2. ppkt. 1 opisu równoważności. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BGŻ PNB Paribas , Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 6/2019”. Wysokość wadium wynosi: 120,00 zł. 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. był nie ponumerowany niezwiązany na stałe z ofertą. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)