Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526667-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337411007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularze ofertowe (załączniki nr 1.1-1.2) oraz wzór umowy (załącznik nr 4).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b3bddaa-af3b-418e-86f0-95a2cda72fee
Biuletyn 526667-N-2019
Zamawiajacy nazwa 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 20625701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obornicka
Zamawiajacy adres numer domu 100-102
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 656 244
Zamawiajacy fax 261 656 228
Zamawiajacy email 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.2wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków
Numer referencyjny ŻYWN/151/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularze ofertowe (załączniki nr 1.1-1.2) oraz wzór umowy (załącznik nr 4).
Cpv glowny przedmiot 33741100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów zawartych w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ, a w formularzu ofertowym, dotyczącym zadania nr 1 dodatkowo określenie cech fizykochemicznych, dozowania, zastosowania i sposobu użycia. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach; b) decyzja Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydana na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. nr 1, 2, 25, 26 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; c) oświadczenie Dostawcy o zobowiązaniu się na czas stosowania dostarczonych płynów do bezpłatnego zamontowania i serwisowania dedykowanych do dostarczonych płynów urządzeń dozujących na wskazanych przez Zamawiającego dziesięciu maszynach myjących - dotyczy zadania nr 1; d) oświadczenie Dostawcy o zobowiązaniu się do nieodpłatnego przeprowadzenia serwisu zamontowanych urządzeń dozujących raz na kwartał oraz o dokonaniu ich naprawy w przypadku awarii w czasie nie przekraczającym 24 godzin od zgłoszenia ze strony Zamawiającego - dotyczy zadania nr 1; e) zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych - dotyczy poz. nr 14 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ. f) kopie certyfikatów ISO 9001 lub równoważnych, potwierdzających wprowadzenie standardów jakościowych nie gorszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu - dotyczy poz. 1, 5, 9, 14 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ - w związku z wprowadzonym w 2 WOG systemem Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP), Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP), wynikającym z obowiązku zawartego w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004 r.;
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy (załączniki nr 1.1) oraz wzór umowy (załącznik nr 4)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy (załączniki nr 1.2) oraz wzór umowy (załącznik nr 4).
  

Criterion

Kryteria Termin przydatności do użytku
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)