Sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523792-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 (sześć) części:
1) Część I – oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select,
2) Część II - oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP,
3) Część III - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM,
4) Część IV - oprogramowanie i licencje producenta Corel,
5) Część V - oprogramowanie i licencje producenta ABBYY,
6) Część VI - oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy (Rozdział III SIWZ).
4. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części I + Wykaz Produktów Microsoft Select wraz z cenami ERP na marzec 2019 r. (Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia),
2) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części II + Wykaz Produktów Adobe CLP wraz z cenami ESP na luty 2019 r. (Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia),
3) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części III,
4) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części IV,
5) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części V,
6) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części V.
5. SIWZ wraz z OPZ i wzorem umowy dostępne na stronie http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6079788c-8d16-49bf-808c-b8000a59ea5b
Biuletyn 523792-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 520 360
Zamawiajacy fax 225 522 507
Zamawiajacy email dzp@adm.uw.edu.pl
Adres strony url www.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 2. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie/opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Osobiście lub za pośrednictwem posłańca: Dział Zamówień Publicznych UW, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. Za pośrednictwem operatora pocztowego: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego
Numer referencyjny DZP-361-20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 (sześć) części: 1) Część I – oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select, 2) Część II - oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP, 3) Część III - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM, 4) Część IV - oprogramowanie i licencje producenta Corel, 5) Część V - oprogramowanie i licencje producenta ABBYY, 6) Część VI - oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy (Rozdział III SIWZ). 4. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części I + Wykaz Produktów Microsoft Select wraz z cenami ERP na marzec 2019 r. (Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia), 2) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części II + Wykaz Produktów Adobe CLP wraz z cenami ESP na luty 2019 r. (Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia), 3) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części III, 4) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części IV, 5) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części V, 6) Opisie przedmiotu zamówienia dla Części V. 5. SIWZ wraz z OPZ i wzorem umowy dostępne na stronie http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dotyczy wszystkich części: 1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 roku lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa. 2. Maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia – do 14 dni od daty przyjęcia zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą złoży Formularz Nr 4 - Oświadczenie o posiadaniu: 1) W Części I - autoryzacji partnerskiej Microsoft Licensing Solution Providers lub oświadczenie o posiadaniu autoryzacji do obsługi instytucji edukacyjnych, którą w dniu otwarcia ofert można zweryfikować na portalu: https://www.microsoft.com/pl-pl/dlapartnerow/kontakty-dystrybucja.aspx w zakładce „MPSA, EA” (wg wzoru – Formularz nr 4), 2) W Części II - autoryzacji partnerskiej "Certified Sales Professional Adobe Education" lub oświadczenie o posiadaniu autoryzacji do obsługi instytucji edukacyjnych, którą w dniu otwarcia ofert można zweryfikować na portalu: http://adobedealreg.force.com/PartnerSearch (wg wzoru – Formularz nr 4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagany Formularz nr 4 jest wspólny dla całego konsorcjum.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca złoży: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) Formularz nr 2 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH, 3) Poprawnie sporządzony Formularz cenowy (na każdą z części, na którą Wykonawca składa ofertę), zgodny z załączonym do SIWZ wzorem (wg wzoru – Formularz nr 3). W przypadku składania oferty na Część I – „Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select” Wykonawca musi załączyć do Formularza cenowego na Część I Wykaz Produktów Microsoft Academic Select dla umowy Microsoft Academic Select Plus, który stanowi integralną jego część (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia – Część I); W przypadku składania oferty na Cześć II – „Oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP” Wykonawca musi załączyć do Formularza cenowego na Cześć II Wykaz produktów w programie Adobe Cumulative Licensing Programm (CLP), który stanowi integralną jego część (załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia – Część II).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian wskazany jest we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-20/2019. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe. Adres, pod którym można składać korespondencję osobiście: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu. 5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 6. Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w: Zarządzeniu Rektora UW Nr 122 z dnia 29 listopada 2018 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w roku 2019 dostępnego pod adres: https://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/4697/M.2018.315.Zarz.122.pdf 7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Justyna Strzemieczna – tel. 22 55-23-240 – Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego. 8. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobą wymienioną w ust. 7 można kontaktować się w dni robocze w godz. 9:00-15:00. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części I + Wykaz Produktów Microsoft Select wraz z cenami ERP na marzec 2019 r. (Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia),
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części II + Wykaz Produktów Adobe CLP wraz z cenami ESP na luty 2019 r. (Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części III.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - oprogramowanie i licencje producenta Corel
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części IV.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - oprogramowanie i licencje producenta ABBYY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części V.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI - oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla Części VI.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)