GuidZP400 |
c3ccabd3-37f4-4657-a64b-d5e7100f0eb1
|
Biuletyn |
526529-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bałtów
|
Regon |
29100946000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bałtów 32/1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bałtów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-423
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 641 008
|
Zamawiajacy fax |
412 641 303
|
Zamawiajacy email |
ug_baltow@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.gminabaltow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne, Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gminabaltow.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gminabaltow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Bałtów, Bałtów 32/1, 27-423 Bałtów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Podniesienie jakości kształcenia w Gminie Bałtów poprzez rozbudowę i modernizację budynku byłego Zespołu Szkół w Bałtowie oraz zakup niezbędnego wyposażenia – dostawa i instalacja sprzętu informatycznego oraz multimedialnego” dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa polega na przywiezieniu, dostarczeniu, zamontowaniu, zainstalowaniu, skonfigurowaniu sprzętu i wszelkich innych czynnościach charakterystycznych dla tego rodzaju zamówień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
a) Wymagane jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym punkcie szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykonanych dostaw lub usług Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw lub usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie: - wykonał jedną dostawę mebli i/lub materiałów dydaktycznych dla podmiotów publicznych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 2. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - załącznik nr 2 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych dostaw lub usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, zgodnie z opisanym warunkiem w pkt 9.4.2 a) - załącznik nr 7 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 2. Kosztorys zawierający wszystkie wymagane przedmioty dostawy, sporządzony w oparciu o Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z określeniem ceny netto i brutto, nazw handlowych, marek i parametrów technicznych sprzętów i urządzeń z podziałem na pomieszczenia. 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)".
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|