| GuidZP400 |
1daa1110-2bd6-4a4d-999d-39360cc3192f
|
| Biuletyn |
526358-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
|
| Regon |
27580800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marcinkowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
60-967
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618552521
|
| Zamawiajacy fax |
618 528 091
|
| Zamawiajacy email |
joanna.pakulska@uap.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uap.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.uap.edu.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uap.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, pok. 213, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
|
| Numer referencyjny |
UAP/PN/2/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (podział zamówienia opisany został
w załączniku nr 6 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60 – 967 Poznań, I piętro, pokój 103. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem ewentualnej deklaracji Wykonawcy złożonej w Formularzu oferty, dot. skrócenia terminu dostawy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, o złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 700)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2017r. poz. 2168 ze zm.). W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 pzp, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 7.4 jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. I pkt 23 Ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Na ofertę składa się formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnione: załącznik nr la do SIWZ - formularz cenowy - oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem ewentualnej deklaracji Wykonawcy złożonej w Formularzu oferty, dot. skrócenia terminu dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (podział zamówienia opisany został
w załączniku nr 6 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60 – 967 Poznań, I piętro, pokój 103. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem ewentualnej deklaracji Wykonawcy złożonej w Formularzu oferty, dot. skrócenia terminu dostawy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (podział zamówienia opisany został
w załączniku nr 6 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60 – 967 Poznań, I piętro, pokój 103.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
|
| | |