Dostawę, instalację i uruchomienie: zamrażarki szokowej do mrożenia osocza , zgrzewarek dielektrycznych stacjonarnych i przenośnych.

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-28 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526222-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397111206, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAMRAŻARKA DO SZOKOWEGO MROŻENIA OSOCZA szt. 1; zakup zgrzewarki dielektrycznej stacjonarnej z mechanicznym detektorem drenów szt.1; zakup zgrzewarki dielektrycznej, przenośnej wyposażonej w ręczną głowicę zgrzewającą – sztuk 4;zakup zgrzewarki dielektrycznej z optycznym detektorem drenu, stacjonarnej szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a065f0f-6a0a-4b83-bc60-4a115278b5d4
Biuletyn 526222-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
Regon 30306000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 621 127
Zamawiajacy email przetargi@rckik.radom.pl
Adres strony url http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
Adres strony internetowej narzedzia https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet: http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę, instalację i uruchomienie: zamrażarki szokowej do mrożenia osocza , zgrzewarek dielektrycznych stacjonarnych i przenośnych.
Numer referencyjny ZP-3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZAMRAŻARKA DO SZOKOWEGO MROŻENIA OSOCZA szt. 1; zakup zgrzewarki dielektrycznej stacjonarnej z mechanicznym detektorem drenów szt.1; zakup zgrzewarki dielektrycznej, przenośnej wyposażonej w ręczną głowicę zgrzewającą – sztuk 4;zakup zgrzewarki dielektrycznej z optycznym detektorem drenu, stacjonarnej szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Pakiet I - dostawa i uruchomienie zamrażarki do szokowego mrożenia osocza do 90 dni od daty zawarcia umowy, serwis gwarancyjny min. 24 miesiące. Pakiet II- dostawa zgrzewarki dielektrycznej, stacjonarnej z mechanicznym detektorem drenów do 60 dni od daty zawarcia umowy, serwis gwarancyjny min. 24 miesiące. Pakiet III - dostawa zgrzewarki dielektrycznej, przenośnej, wyposażonej w ręczną głowicę zgrzewającą do 60 dni od daty zawarcia umowy, serwis gwarancyjny min. 24 miesiące. Pakiet IV - dostawa zgrzewarki dielektrycznej stacjonarnej z optycznym detektorem drenów do 60 dni od daty zawarcia umowy, serwis gwarancyjny min. 24 miesiące.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełniających warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający uzna wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 8.8 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.10.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia; 8.10.2 jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 8.11 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 8.12 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.10.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.13 Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt 8.12 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.14 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.12 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 8.13 SIWZ stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 6 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 8.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 8.3 wykonawca, który powołuje się na zdolności techniczne lub zawodowe, sytuację ekonomiczna lub finansową innych podmiotów - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2; 8.4 wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 8.7 Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 8.8 SIWZ. 8.8 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 8.9 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł;
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: a. zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; b. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej; d. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy; e. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt a - c termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a. zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; b. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; c. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 6. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR I - ZAMRAŻARKA DO SZOKOWEGO MROŻENIA OSOCZA szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis A. Wymagania podstawowe dotyczące zamrażarki szokowej: 1. Maksymalna waga urządzenia do 500 kg. 2. Wymiary zamrażarki szokowej: szerokość maksymalnie do 1500 mm, wysokość maksymalnie do 1700 mm; głębokość maksymalnie do 900 mm. 3. Wymagana możliwość jednoczesnego mrożenia od 20 do 24 pojemników z osoczem o pojemności 240- 315 ml lub 12 -16 pojemników z osoczem o pojemności 400-600ml. 4. Uzyskanie temperatury minimalnej -30°C w rdzeniu zamrażanego osocza, w czasie nie przekraczającym 60 minut, dla maksymalnego obciążenia urządzenia (dla wszystkich pojemników z osoczem, jednego pełnego wsadu). 5. Możliwość ustawienia dwóch różnych czasów mrożenia dla wsadów uzależnionych od objętości osocza (automatyczne wykrycie wysokości pojemników z osoczem). 6. Maksymalny czas doprowadzenia urządzenia do temperatury, przy której można rozpocząć pracę to 15 min. Temperatura robocza nie wyższa niż -40 °C. 7. Maksymalny czas rozmrażania urządzenia to 20 minut. 8. Mrożenie kondukcyjne pojemników w pozycji poziomej, z góry i z dołu. Podczas mrożenia pojemniki powinny być obustronnie dociśnięte, co umożliwia uzyskanie efektu sprasowania. Pojemniki w czasie procesu zamrażania nie mogą być układane jeden na drugim. 9. Możliwość jednoczesnego mrożenia pojemników o maksymalnej dopuszczalnej różnicy nominalnej pojemności ± 60 ml. 10. Możliwość zamrażania pojedynczych pojemników. Brak możliwości dokładania osocza podczas trwającego już cyklu zamrażania. 11. Czynnik chłodniczy wolny od CFC/HCF. 12. Szokowe zamrażanie osocza w komorze mrożącej nie może odbywać się z wykorzystaniem ciekłego medium mającego bezpośredni kontakt z pojemnikami z osoczem. 13. Urządzenie powinno być chłodzone wodą. Przyłącze wodne ¾, wąż PCV min.20 bar. 14. Płyty mrożące wykonane ze stali nierdzewnej, umożliwiające utrzymanie urządzeń w należytej czystości. 15. Obudowa zewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej, umożliwiająca utrzymanie urządzenia w należytej czystości. 16. Poziom głośności urządzenia maksymalnie do 65dB(A) 17. Panel kontrolny z wyświetlaczem monitorującym parametry zamrażania z oprogramowaniem w języku polskim. 18. Urządzenie powinno sygnalizować fakt zakończenia cyklu mrożenia. 19. Blokowanie parametrów mrożenia za pomocą kodu lub hasła. 20. Urządzenie powinno być wyposażone w kółka ułatwiające przesuwanie. Kółka powinny być wyposażone dodatkowo w blokadę 21. Podniesienie płyty górnej minimum 200mm. 22. Zasilanie 3 x 400V, 50Hz. 23. Urządzenie musi posiadać znak CE i spełniać wymogi GMP. 24. Dostawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 25. Dostawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 26. Dostawca zapewnia minimum 24 miesięczną gwarancję na urządzenie wraz z oprogramowaniem. 27. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego urządzenia, rok produkcji 2018 lub 2019 r. 28. W okresie gwarancji dostawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. Dostawca zapewni jednocześnie wykonanie po każdym przeglądzie kwalifikacji procesowej zgodnej z wymogami GMP, IHiT oraz użytkownika. 29. Dostawa gwarantuje wykonanie przeglądu zamrażarki co 12 miesięcy, przez autoryzowany serwis techniczny. Dokumenty z wykonanych napraw i przeglądu powinny być opracowane w języku polskim. 30. Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. B. Wymagania dotyczące oprogramowania: 1. Czytnik kodów kreskowych zapisanych w standardzie ISBT 128. 2. Oprogramowanie zamrażarki w języku polskim. 3. Dostawca zapewni pełną transmisję danych z zamrażarki szokowej do sytemu „Bank Krwi”, takich jak: numer donacji godzinę i minutę rozpoczęcia i zakończenia procesu mrożenia osocza; kod operatora rozpoczynającego i kończącego zamrażanie; datę mrożenia osocza; numer zamrażarki; efektywny czas mrożenia. 4. Dostawca zapewni pełne podłączenie wraz z okablowaniem niezbędne podczas transmisji danych z urządzenia do komputera, który jest częścią składową do zamrażarki szokowej Mabag tyk KLF, będącej na stanie RCKiK w Radomiu. Dane zestawu komputerowego: komputer z systemem Windows 7 64 bit w wersji Professional, monitor LCD 17”, klawiatura, mysz, skaner kodów kreskowych zapisanych w standardzie ISBT 128, drukarka laserowa (wspierająca emulację Epson FX, IBM ProPrinter i zainstalowaną stroną kodową 852), UPS, z oprogramowaniem obsługującym proces mrożenia/ zbierającym dane z procesu mrożenia oraz programem zapewniającym transmisję danych do systemu Bank Krwi. 5. Wykonawca zapewni prawidłową transmisję, a oprogramowanie musi być kompatybilne z obecnie użytkowanym oprogramowaniem do transmisji danych z zamrażarki Mabag typ KLF, tj. CoolSpy, (W sprawach technicznych dotyczących transmisji danych do systemu „Bank Krwi”, proszę się kontaktować z firmą Asseco Poland z siedzibą w Katowicach).Uruchomienie transmisji danych do systemu bank Krwi jest po stronie Wykonawcy, natomiast końcowa licencja na transmisję musi być przeniesiona na Zamawiającego. 6. Dostawca zapewni, że oprogramowanie obsługujące proces mrożenia będzie rejestrować i archiwizować następujące dane procesu mrożenia osocza: data zamrażania numer donacji (odczytany czytnikiem kodów kreskowych) godzina i minuta rozpoczęcia zamrażania, efektywny czas zamrażania, identyfikator zamrażarki kod operatora rozpoczynającego i kończącego zamrażanie odczytany czytnikiem kodów kreskowych 7. Wykonawca zapewni, że oprogramowanie będzie zapewniać tworzenie raportów z każdego cyklu mrożenia z uwzględnieniem: daty, godziny i minuty rozpoczęcia i zakończenia procesu mrożenia, całkowitego czasu mrożenia, numeru urządzenia, numerów donacji jednostek mrożonych w czasie jednego procesu, wartości temperatur z procesu mrożenia, kodu operatora rozpoczynającego i kończącego zamrażanie odczytanego czytnikiem kodów kreskowych, z możliwością wydruku. 8. Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania zarządzającego transmisją z urządzeń do komputera i archiwizacją danych wraz z walidacją przez cały okres trwania umowy oraz po jej zakończeniu. C. Wymagania dotyczące kwalifikacji urządzenia do użytku: 1. Przy instalacji i uruchomieniu urządzenia przez autoryzowany serwis musi zostać wykonana kwalifikacja instalacyjna, operacyjna i procesowa zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymaganiami GMP. Kwalifikacja procesowa przy współpracy z Zamawiającym. Dokumentacja potwierdzająca wykonanie tych procesów powinna być opracowana w języku polskim. 2. Szkolenie dla personelu: Certyfikaty przeszkolenia personelu w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzenia. 3. Serwis z uprawnieniami wymaganymi przepisami z dnia 12 lipca 2017 o zmianie ustawy o substancjach zubożających w warstwę ozonową o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2016 poz. 1567). Należy przedłożyć odpowiednie dokumenty. D. Warunki płatności. 1. Dostawca umożliwi Zamawiającemu płatność w co najmniej 10 ratach.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II - zakup zgrzewarki dielektrycznej stacjonarnej z mechanicznym detektorem drenów szt.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Parametry stacjonarnej zgrzewarki do drenów z mechaniczną detekcją drenu 1. Zgrzewarka do drenów z mechaniczną detekcją drenu, stacjonarna. 2. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2016. 3. Urządzenie musi posiadać oznakowanie CE. 4. Zasilanie sieciowe 230 V. 5. Waga urządzenia : maksymalnie 7 kg. 6. Wymiary urządzenia, wartości maksymalne dł x wys x szer : 350 mm x 250mm x 150mm 7. Przeznaczone do zgrzewania drenów z PCV o średnicy maksymalnej 6,0 mm. Zgrzewy muszą być wykonane na drenach od pojemników producentów dopuszczonych do użytku na terenie Rzeczpospolitej. 8. Zgrzewy z perforacją pozwalającą na łatwe rozdzielenie bez użycia narzędzi. 9. Głowica wyposażona w automatyczny uchwyt przytrzymujący dren podczas zgrzewania, zapobiegający rozerwaniu się zgrzewu zanim jest on ostatecznie gotowy. 10. Moduł zgrzewający zabezpieczony metalową osłoną, odporną na uszkodzenia mechaniczne, którą można łatwo zdjąć celem dezynfekcji. 11. Zabezpieczenie przed zgrzewaniem bez założonej osłony. 12. Mechaniczna detekcja obecności drenu w głowicy zgrzewającej. 13. Automatyczne dostosowywanie siły zgrzewania do średnicy drenu. 14. Urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej. 15. Czas trwania jednego zgrzewu od 0,5 s, w zależności od średnicy drenu. 16. Diodowy system wskazujący na trwanie procesu zgrzewania oraz jego prawidłowe zakończenie. 17. Wskaźnik optyczny i dźwiękowy wykonania nieprawidłowego zgrzewu (zawilgocenie, przekroczenie maksymalnego czasu zgrzewania). 18. Dostawca zapewni dostawę urządzenia do RCKiK w Radomiu, na własny koszt. 19. Dostawca dokona procesu kwalifikacji urządzenia po dostawie dostawy, z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi kwalifikację. 20. Instrukcja obsługi w języku polskim. 21. Dostawca zapewni gwarancję urządzenia przez 24 miesiące od momentu dostarczenia do RCKiK w Radomiu. Dostawca zapewni wykonanie serwisu urządzenia w ramach gwarancji, bezpłatnie, co najmniej dwukrotnie w czasie trwanie gwarancji. Wykonanie przeglądu musi być potwierdzone odpowiednimi protokołami. 22. Dostawca zapewni autoryzowany serwis na terenie Polski. 23. Dostawca zapewni wykonanie przeglądu serwisowego urządzenia raz w roku, po zakończonym czasie gwarancyjnym. Wykonanie przeglądu musi być potwierdzone odpowiednimi protokołami. 24. Dostawca zapewni bezpłatnie szkolenie personelu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR III - zakup zgrzewarki dielektrycznej, przenośnej wyposażonej w ręczną głowicę zgrzewającą – sztuk 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przenośna, akumulatorowa zgrzewarka do drenów wyposażona w ręczną głowicę zgrzewającą na giętkim przewodzie. 2. Urządzenie fabrycznie nowe - rok produkcji co najmniej 2018. 3. Urządzenie musi posiada znak CE. 4. Certyfikacja MDD – klasa I. 5. Możliwość wykonania min 1000 zgrzewów przy pełnym naładowaniu akumulatora. 6. Zgrzewanie możliwe tylko i wyłączenie z zasilania akumulatorowego (brak możliwości zgrzewania podczas ładowania akumulatora z zasilania sieciowego 230V). 7. Proces ładowania akumulatora kończy się automatycznie. 8. Zgrzewy z perforacją umożliwiającą ręczne rozdzielenie segmentów. 9. Wizualna i akustyczna informacja o przebiegu procesu zgrzewania i szczelności połączenia. 10. Zabezpieczenie przed przegrzaniem. 11. Wskaźnik naładowania baterii, sygnalizator zakończenia procesu ładowania, dźwiękowy alarm zbliżającego się pełnego rozładowania baterii. 12. Pełne ładowanie do 2 godzin, brak „efektu pamięci” akumulatora. 13. Rozkładanie głowicy zgrzewającej do czyszczenia bez użycia narzędzi. 14. Głowica zgrzewająca wyposażona w osłonkę ochronną na wypadek nieszczelności (bezpieczeństwo pracy personelu). 15. Obudowa akumulatora wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, z gumowymi osłonkami chroniącymi ją przed uszkodzeniem. 16. Zgrzewarka, pakiet zasilający i wszystkie elementy zestawu muszą być umieszczone w walizce przenośnej. 17. Waga zestawu nie przekraczająca 2,5kg. 18. Wymiary walizki nie przekraczające 40x11x30cm. 19. Bezpłatna instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzenia. 20. Instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim. 21. Autoryzowany serwis na terenie Polski. 22. Minimalny termin gwarancji na urządzenia 24 miesiące. 23. Umożliwienie dokonania płatności w 10 ratach.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr IV zakup zgrzewarki dielektrycznej z optycznym detektorem drenu, stacjonarnej szt.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Parametry stacjonarnej zgrzewarki do drenów z optyczną detekcją drenu 1. Zgrzewarka do drenów z optyczną detekcją drenu, stacjonarna. 2. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2018. 3. Urządzenie musi posiadać oznakowanie CE. 4. Zasilanie sieciowe 230 V. 5. Waga urządzenia : maksymalnie 4 kg. 6. Wymiary urządzenia, wartości maksymalne dł x wys x szer mm: 350 mm x 220 mm x 75mm. 7. Przeznaczone do zgrzewania drenów z PCV o średnicy maksymalnej 6,0 mm, bez ich uszkodzenia. Zgrzewy muszą być wykonane na drenach od pojemników producentów dopuszczonych do użytku na terenie Rzeczpospolitej. 8. Zgrzewy z perforacją pozwalającą na łatwe rozdzielenie bez użycia narzędzi. 9. Urządzenie musi posiadać zasilacz wewnętrzny 10. Głowica wyposażona w automatyczny uchwyt przytrzymujący dren podczas zgrzewania, zapobiegający rozerwaniu się zgrzewu zanim jest on ostatecznie gotowy. 11. Moduł zgrzewający zabezpieczony metalową osłoną, odporną na uszkodzenia mechaniczne, którą można łatwo zdjąć celem dezynfekcji. Moduł zgrzewający nie może posiadać żaden innej dodatkowej osłony, która uniemożliwiłaby monitorowanie wykonywanego zgrzewu. 12. Zabezpieczenie przed zgrzewaniem bez założonej metalowej podstawowej osłony. 13. Optyczna detekcja obecności drenu w głowicy zgrzewającej. 14. Automatyczne dostosowywanie siły zgrzewania do średnicy drenu. 15. Urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej. 16. Czas trwania jednego zgrzewu od 0,5 s. do 3 sekund, w zależności od średnicy drenu. 17. Diodowy system wskazujący na trwanie procesu zgrzewania oraz jego prawidłowe zakończenie. 18. Wskaźnik optyczny i dźwiękowy wykonania nieprawidłowego zgrzewu (zawilgocenie, przekroczenie maksymalnego czasu zgrzewania). 19. Dostawca zapewni dostawę urządzenia do RCKiK w Radomiu, na własny koszt. 20. Dostawca dokona procesu kwalifikacji urządzenia po dostawie dostawy, z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi kwalifikację. 21. Instrukcja obsługi w języku polskim. 22. Dostawca zapewni gwarancję urządzenia przez 24 miesiące od momentu dostarczenia do RCKiK w Radomiu. Dostawca zapewni wykonanie serwisu urządzenia w ramach gwarancji, bezpłatnie, co najmniej dwukrotnie w czasie trwanie gwarancji. Wykonanie przeglądu musi być potwierdzone odpowiednimi protokołami. 23. Dostawca zapewni autoryzowany serwis na terenie Polski. 24. Dostawca zapewni wykonanie przeglądu serwisowego urządzenia raz w roku, po zakończonym czasie gwarancyjnym. Wykonanie przeglądu musi być potwierdzone odpowiednimi protokołami. 25. Dostawca zapewni bezpłatnie szkolenie personelu.
  

Criterion

Kryteria okres dodatkowej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)