1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin oraz ryb i przetworów rybnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.:
Zadanie nr 1 Mięso i wędliny
Zadanie nr 2 Ryby i przetwory rybne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowe”.
3. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi jakościowe I klasy jakości określone w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz. 1541 ze zm.).
4. Zamawiający wymaga dostarczania wraz z każdą dostawą:
- w zakresie zadania nr 1: dokumentu potwierdzającego pochodzenie mięsa wołowego,
- w zakresie zadania nr 2: atestów jakościowych,
ponadto, dla każdego produktu, na którym nie ma umieszczonego składu wartości odżywczych oraz składu alergenów należy dostarczyć opis tych składników (jednorazowo) – zgodnie ze wskazaniem określonym w „Specyfikacjach asortymentowych” w zakresie poszczególnych zadań.
5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu zgodnych z opisem zawartym w „Specyfikacjach asortymentowych” dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji:
w zakresie zadania nr 1:
poz. 10 kiełbasa krakowska podsuszana, niemniej niż 100g mięsa wieprzowego lub mieszanego, z przeważającą częścią mięsa wieprzowego na 100 g produktu, podsuszana, pakowana próżniowo - minimum 100g
poz. 16 krupniok śląski, w naturalnej, cienkiej osłonce, pakowany próżniowo - minimum 1 szt.
poz. 21 pasztet pieczony drobiowy, w składzie co najmniej 90 g mięsa na 100 g produktu gotowego, z przewagą drobiu, pakowany próżniowo, foremki - minimum 100g
w zakresie zadania nr 2:
poz. 1 filet z miruny mrożony, zawartość glazury 3-5% wagi ryby - minimum 150g
poz. 10 makrela wędzona średnia - minimum 1 szt.
poz. 12 tuńczyk w kawałkach w oleju konserwa 170g, z otwieraczem - minimum 1 szt.
Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Magazyn Działu Żywienia
Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp).
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ. |
GuidZP400 |
f64369e7-cd59-4953-8774-0d3d86b80843
|
Biuletyn |
526081-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin oraz ryb i przetworów rybnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-42/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin oraz ryb i przetworów rybnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.:
Zadanie nr 1 Mięso i wędliny
Zadanie nr 2 Ryby i przetwory rybne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowe”.
3. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi jakościowe I klasy jakości określone w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz. 1541 ze zm.).
4. Zamawiający wymaga dostarczania wraz z każdą dostawą:
- w zakresie zadania nr 1: dokumentu potwierdzającego pochodzenie mięsa wołowego,
- w zakresie zadania nr 2: atestów jakościowych,
ponadto, dla każdego produktu, na którym nie ma umieszczonego składu wartości odżywczych oraz składu alergenów należy dostarczyć opis tych składników (jednorazowo) – zgodnie ze wskazaniem określonym w „Specyfikacjach asortymentowych” w zakresie poszczególnych zadań.
5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu zgodnych z opisem zawartym w „Specyfikacjach asortymentowych” dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji:
w zakresie zadania nr 1:
poz. 10 kiełbasa krakowska podsuszana, niemniej niż 100g mięsa wieprzowego lub mieszanego, z przeważającą częścią mięsa wieprzowego na 100 g produktu, podsuszana, pakowana próżniowo - minimum 100g
poz. 16 krupniok śląski, w naturalnej, cienkiej osłonce, pakowany próżniowo - minimum 1 szt.
poz. 21 pasztet pieczony drobiowy, w składzie co najmniej 90 g mięsa na 100 g produktu gotowego, z przewagą drobiu, pakowany próżniowo, foremki - minimum 100g
w zakresie zadania nr 2:
poz. 1 filet z miruny mrożony, zawartość glazury 3-5% wagi ryby - minimum 150g
poz. 10 makrela wędzona średnia - minimum 1 szt.
poz. 12 tuńczyk w kawałkach w oleju konserwa 170g, z otwieraczem - minimum 1 szt.
Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Magazyn Działu Żywienia
Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu.
Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp).
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacje asortymentowe” – załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ – odpowiednio do zakresu składanej oferty,
3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) próbki oferowanego asortymentu, zgodnie z treścią rozdziału IV ust. 10 SIWZ,
5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z §9 Wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ:
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej umowy
z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej,
3) zmiany nazewnictwa asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
4) zaprzestania produkcji asortymentu przez producenta i wprowadzenia nowego, analogicznego do asortymentu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego,
5) zmiany producenta, i dostarczania asortymentu produkowanego przez innego producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, będącego asortymentem analogicznym do objętego zamówieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez:
a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej,
b) zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca.
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
6. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3 powyżej, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
7. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|