Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla: Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526418-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
2.1 Cześć I – dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.2 Cześć II - dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2.3 Część III – dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbdd0939-17b4-4dcb-a960-1696e08a64f5
Biuletyn 526418-N-2019
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Łomży
Regon 57063100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 166 282
Zamawiajacy fax 086 2166281 w. 110
Zamawiajacy email gospod@lomza.so.gov.pl
Adres strony url www.lomza.so.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.lomza.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lomza.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, budyenk C, pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla: Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem
Numer referencyjny DSO-241-113/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.1 Cześć I – dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.2 Cześć II - dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3 Część III – dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli lub wyposażenia o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 300.000 zł, dla Części III – 20.000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www/lomza.so.gov.pl informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli o wartości brutto co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 300.000 zł, dla Części III – 20.000 zł wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I – 800 zł, Część II – 10 000 zł, Część III – 900 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Najniżasza cena brutto
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)