GuidZP400 |
fbdd0939-17b4-4dcb-a960-1696e08a64f5
|
Biuletyn |
526418-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Łomży
|
Regon |
57063100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 166 282
|
Zamawiajacy fax |
086 2166281 w. 110
|
Zamawiajacy email |
gospod@lomza.so.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lomza.so.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.lomza.so.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lomza.so.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, budyenk C, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla: Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem
|
Numer referencyjny |
DSO-241-113/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
2.1 Cześć I – dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.2 Cześć II - dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2.3 Część III – dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli lub wyposażenia o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 300.000 zł, dla Części III – 20.000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www/lomza.so.gov.pl informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty niżej wymienionych dokumentów:
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty niżej wymienionych dokumentów:
1. wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli o wartości brutto co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 300.000 zł, dla Części III – 20.000 zł wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca wnosi wadium w wysokości:
Część I – 800 zł,
Część II – 10 000 zł,
Część III – 900 zł,
najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty.
Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ
|
| |